Veien mot (IVF) drømmen... Drømmen er komplett! Storesøster 2020 og lillesøster 2024.

Dagens siste. Tatt ved tre tida
Litt over en time siden sist do tur.

Vedlegg

• _20190112_212005.JPG
    _20190112_212005.JPG
    366,4 KB · Visninger: 106
De har ikke blitt svakere, men ikke ikke så sterkere heller. Men HCG har 48 timers doblingstid, så ikke så rart :)
Det går ikke så fort, når jeg tester tre ganger om dagen.

Hehe, sant nok :)
Blir spennende å se i morgen tidlig :)

Hehe. Jeg la nok ikke ut alle jeg heller. Men tok vel opptil 8 stk om dagen så:wtf:
Tok to klokka 3.30, to klokka 9 og en til to ganger i dag. Sååå, har blitt noen :)

Tok en digital i dag også, men var nok litt tidlig enda for den.

Når idag tok du den digitale? Og er det sånn som viser uker eller ikke?
Er sånn med uker :)
Den ble tatt ved 9 tida. Så ikke den første jeg tok i dag.

Okei. Bare lurte for jeg mener den som ikke viser uker trenger litt mer hCG enn den med ukeindikator.
Dette var med uker, har bare de med uker :)
Men er 25 den trenger, og BabyPlan 10. Så jeg var kanskje litt vel optimistisk... Men sist slo den ut 12 DPO. Eller var det 13... Hukommelse altså...

Dette var med uker, har bare de med uker :)
Men er 25 den trenger, og BabyPlan 10. Så jeg var kanskje litt vel optimistisk... Men sist slo den ut 12 DPO. Eller var det 13... Hukommelse altså...
Tror den uten ukeindikator krever 50... Eller så har jeg drømt. Hehe. Du får prøve igjen i morgen da vet du:) Jeg fikk 2-3 på den digitale 14 dpo nå. Trodde da det var to. Glad for «bare» en:)

Tror den uten ukeindikator krever 50... Eller så har jeg drømt. Hehe. Du får prøve igjen i morgen da vet du:) Jeg fikk 2-3 på den digitale 14 dpo nå. Trodde da det var to. Glad for «bare» en:)
Jeg rakk bare to tester med 1-2 på sist, men teststreken ble like sterk som kontrollstreken, før det gikk galt.
Så håper det holder seg nå.

Ser om jeg får noe sterkere strek på de andre først, også kanskje jeg tar en digital til.

Jeg og blir glad om det er "bare" en... For tvillinger høres... Jeg blir litt skjelven av tanken.

Jeg rakk bare to tester med 1-2 på sist, men teststreken ble like sterk som kontrollstreken, før det gikk galt.
Så håper det holder seg nå.

Ser om jeg får noe sterkere strek på de andre først, også kanskje jeg tar en digital til.

Jeg og blir glad om det er "bare" en... For tvillinger høres... Jeg blir litt skjelven av tanken.
Hadde selvfølgelig tatt imot to og:) Men jeg føler alt med svangerskap er risiko nok som det er. Jeg er livredd nå og enda verre hadde det vært med to i magen. Også har jeg jo to fra før da så en til er jo perfekt.

Hadde selvfølgelig tatt imot to og:) Men jeg føler alt med svangerskap er risiko nok som det er. Jeg er livredd nå og enda verre hadde det vært med to i magen. Også har jeg jo to fra før da så en til er jo perfekt.
Får vi to med en gang, så er vi ferdige, sier samboeren, haha. Joooda.
Men føler aller helst for en av gangen. Men altså, alt er bedre enn ingen etter 12 års prøving. Så to er helt greit det også :)
Men tror ikke ryggen vil takle tvilling svangerskap. Den vil nok ikke klare enkelt heller. Så for dens del, så er det greit med en av gangen. Heldigvis er sjansene ganske små for to, selv om det er satt inn to :)
Men tvillinger ser koselig ut også, og hadde ikke satt inn to, om tanken var HELT nei.

Er forresten ikke så lett alltid å vite hvor mye hCG som skal til før testene slår ut. Jeg hadde hCG på 13 ved en kjemisk og en time etter blodprøven viste den digitale 1-2:dead:

Er forresten ikke så lett alltid å vite hvor mye hCG som skal til før testene slår ut. Jeg hadde hCG på 13 ved en kjemisk og en time etter blodprøven viste den digitale 1-2:dead:
Det går nok litt opp og ned, så må treffe godt når det tas tror jeg...
Men tirsdag er det blodprøvedag, men tar den på lokalsykehuset. Orker ikke buss for tog, vente 4-5 timer i Oslo også hjem. Skal til ei venninne, så prioriterer heller det :)

Men fortsetter testene sånn, så er den blodprøva egentlig ikke skummel :)

7DCjp1.png

Setter ikke tickeren inn i signaturen riktig enda...
Meeeeen, jeg krysser alt jeg kan krysse. Og HÅPER at denne/disse, klamrer seg fast til oktober :nailbiting:

Back
Topp