Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Jeg la nok ikke ut alle jeg heller. Men tok vel opptil 8 stk om dagen såAlle sammen, da har jeg glemt noe på veien
De har ikke blitt svakere, men ikke ikke så sterkere heller. Men HCG har 48 timers doblingstid, så ikke så rart
Det går ikke så fort, når jeg tester tre ganger om dagen.
Tok to klokka 3.30, to klokka 9 og en til to ganger i dag. Sååå, har blitt noenHehe. Jeg la nok ikke ut alle jeg heller. Men tok vel opptil 8 stk om dagen så
Ja, det blir detHehe, sant nok
Blir spennende å se i morgen tidlig
Når idag tok du den digitale? Og er det sånn som viser uker eller ikke?Tok to klokka 3.30, to klokka 9 og en til to ganger i dag. Sååå, har blitt noen
Tok en digital i dag også, men var nok litt tidlig enda for den.
What she said!Du må jo la oss få se alle testene du tar
Er sånn med ukerNår idag tok du den digitale? Og er det sånn som viser uker eller ikke?
Skal legge ut av ALLE i morgenWhat she said!
Flink pikeSkal legge ut av ALLE i morgen
Okei. Bare lurte for jeg mener den som ikke viser uker trenger litt mer hCG enn den med ukeindikator.Er sånn med uker
Den ble tatt ved 9 tida. Så ikke den første jeg tok i dag.
Meeen, i morgen skal vi til bestemor. Så blir litt mindre i morgenFlink pike
Dette var med uker, har bare de med ukerOkei. Bare lurte for jeg mener den som ikke viser uker trenger litt mer hCG enn den med ukeindikator.
Tror den uten ukeindikator krever 50... Eller så har jeg drømt. Hehe. Du får prøve igjen i morgen da vet du Jeg fikk 2-3 på den digitale 14 dpo nå. Trodde da det var to. Glad for «bare» enDette var med uker, har bare de med uker
Men er 25 den trenger, og BabyPlan 10. Så jeg var kanskje litt vel optimistisk... Men sist slo den ut 12 DPO. Eller var det 13... Hukommelse altså...
Jeg rakk bare to tester med 1-2 på sist, men teststreken ble like sterk som kontrollstreken, før det gikk galt.Tror den uten ukeindikator krever 50... Eller så har jeg drømt. Hehe. Du får prøve igjen i morgen da vet du Jeg fikk 2-3 på den digitale 14 dpo nå. Trodde da det var to. Glad for «bare» en
Hadde selvfølgelig tatt imot to og Men jeg føler alt med svangerskap er risiko nok som det er. Jeg er livredd nå og enda verre hadde det vært med to i magen. Også har jeg jo to fra før da så en til er jo perfekt.Jeg rakk bare to tester med 1-2 på sist, men teststreken ble like sterk som kontrollstreken, før det gikk galt.
Så håper det holder seg nå.
Ser om jeg får noe sterkere strek på de andre først, også kanskje jeg tar en digital til.
Jeg og blir glad om det er "bare" en... For tvillinger høres... Jeg blir litt skjelven av tanken.
Får vi to med en gang, så er vi ferdige, sier samboeren, haha. Joooda.Hadde selvfølgelig tatt imot to og Men jeg føler alt med svangerskap er risiko nok som det er. Jeg er livredd nå og enda verre hadde det vært med to i magen. Også har jeg jo to fra før da så en til er jo perfekt.
Det går nok litt opp og ned, så må treffe godt når det tas tror jeg...Er forresten ikke så lett alltid å vite hvor mye hCG som skal til før testene slår ut. Jeg hadde hCG på 13 ved en kjemisk og en time etter blodprøven viste den digitale 1-2