Veien mot (IVF) drømmen... Drømmen er komplett! Storesøster 2020 og lillesøster 2024.

Vedlegg

• _20190114_052840.JPG
    _20190114_052840.JPG
    251,1 KB · Visninger: 89
Gratulerer så masse med postiv test, krysser fingrene for at den holder seg på plass ❤️
Tusen takk Star :)
Ja, nå håper jeg at denne/disse her blir :)
Litt skummelt er det og ruge på to, men tvillinger er søtt det og.

For en hyggelig nyhet å titt inn til! Gratulerer så mye, krysser fingrene for at det holder hele veien denne gangen!:Heartred
Tusen takk :)
Nå håper jeg det holder også :) Litt skummelt å ruge på to. Så blir spennende å se, om det holder seg :)

Ser jo nå, at bildet var veldig utydelig, ops. Men er en strek der.

Gratulerer med strek :) Skal du ta blodprøve i dag? Spennende å høre hva HCG er på! Håper spiren(e) klamrer seg fast til september!!

Tydelig strek er det værtfall hvor lang er du? :)
Ikke langt. Første milepæl er 5 uker. Så langt har jeg aldri vært før.

Er 3+6 i dag. Så over ei uke igjen.

Gratulerer med strek :) Skal du ta blodprøve i dag? Spennende å høre hva HCG er på! Håper spiren(e) klamrer seg fast til september!!
I morgen er blodprøve dagen. Men det tar fire dager før jeg kan ringe for svar. Så må smøre meg med tålmodighet. Ikke pleier de å fortelle nivå heller. Bare at jeg er gravid.

Det håper jeg også. Slitsomt å miste. Så hadde vært godt å slippe det igjen.

I morgen er blodprøve dagen. Men det tar fire dager før jeg kan ringe for svar. Så må smøre meg med tålmodighet. Ikke pleier de å fortelle nivå heller. Bare at jeg er gravid.

Det håper jeg også. Slitsomt å miste. Så hadde vært godt å slippe det igjen.
Så du drar ikke inn til Riksen denne gangen for blodprøve?

Så du drar ikke inn til Riksen denne gangen for blodprøve?
Nei, gjør ikke det. Orker ikke gå fem timer i Oslo for å vente på at toget skal begynne å gå hjem igjen.
Også har jeg lovt meg bort til ei venninne i morgen. Så da blir tida knapp :)

Krysser fingrene for at det blir 2019 baby på deg og ❤️
Jaaa, det håper jeg også :) Høst istedenfor sommerbaby. Men det gjør ingenting :)
Håper en av disse holder seg fast.

Så flott strek! Gratulerer, du er gravid :)

Hvis du tar blodprøven på sykehuset, analyserer de den der. Du kan få et nr på din blodprøve, så du kan ringe til lab’n etter et par tre timer, å få resultatet når du oppgir det nr. Det kunne jeg ihvertfall på Hamar ;) så fikk svaret 2-3timer etter hver blodprøve, genialt!!

Så flott strek! Gratulerer, du er gravid :)

Hvis du tar blodprøven på sykehuset, analyserer de den der. Du kan få et nr på din blodprøve, så du kan ringe til lab’n etter et par tre timer, å få resultatet når du oppgir det nr. Det kunne jeg ihvertfall på Hamar ;) så fikk svaret 2-3timer etter hver blodprøve, genialt!!
Blodprøva mi skal sendes til Riksen, de vil analysere den der, så må vente 2-4 dager med postgang og analyse. Før jeg ringer og får svar. Men jeg vet svaret. Så gjør ingenting det :)
Håper bare Kongsvinger klarer å sende den dit. Og at den ikke forsvinner i posten.

Men er så slitsomt når toget er innstilt på dagtid, på grunn av jobb på linja. Ellers hadde jeg reist inn og tatt den der :)

Hvorfor kan de ikke bare analysere på lokalsykehuset og sende svaret til Riksen? Hørtes tungvint ut med sendeprøve av hCG. Hilsen en som har jobbet på laboratorium:p

Back
Topp