Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke særlig mye sterkere enn i går.Åssen går det med testinga?
Tusen takk StarGratulerer så masse med postiv test, krysser fingrene for at den holder seg på plass
Tusen takkFor en hyggelig nyhet å titt inn til! Gratulerer så mye, krysser fingrene for at det holder hele veien denne gangen!
Tydelig strek er det værtfall hvor lang er du?Ikke særlig mye sterkere enn i går.
Men ikke svakere heller
Ikke langt. Første milepæl er 5 uker. Så langt har jeg aldri vært før.Tydelig strek er det værtfall hvor lang er du?
I morgen er blodprøve dagen. Men det tar fire dager før jeg kan ringe for svar. Så må smøre meg med tålmodighet. Ikke pleier de å fortelle nivå heller. Bare at jeg er gravid.Gratulerer med strek Skal du ta blodprøve i dag? Spennende å høre hva HCG er på! Håper spiren(e) klamrer seg fast til september!!
13 dpo idag?Ikke særlig mye sterkere enn i går.
Men ikke svakere heller
Så du drar ikke inn til Riksen denne gangen for blodprøve?I morgen er blodprøve dagen. Men det tar fire dager før jeg kan ringe for svar. Så må smøre meg med tålmodighet. Ikke pleier de å fortelle nivå heller. Bare at jeg er gravid.
Det håper jeg også. Slitsomt å miste. Så hadde vært godt å slippe det igjen.
Krysser fingrene for at det blir 2019 baby på deg ogIkke langt. Første milepæl er 5 uker. Så langt har jeg aldri vært før.
Er 3+6 i dag. Så over ei uke igjen.
Ja, 13 DPO i dag Rugedag 11.13 dpo idag?
Nei, gjør ikke det. Orker ikke gå fem timer i Oslo for å vente på at toget skal begynne å gå hjem igjen.Så du drar ikke inn til Riksen denne gangen for blodprøve?
Tusen takkGratulerer
Jaaa, det håper jeg også Høst istedenfor sommerbaby. Men det gjør ingentingKrysser fingrene for at det blir 2019 baby på deg og
Blodprøva mi skal sendes til Riksen, de vil analysere den der, så må vente 2-4 dager med postgang og analyse. Før jeg ringer og får svar. Men jeg vet svaret. Så gjør ingenting detSå flott strek! Gratulerer, du er gravid
Hvis du tar blodprøven på sykehuset, analyserer de den der. Du kan få et nr på din blodprøve, så du kan ringe til lab’n etter et par tre timer, å få resultatet når du oppgir det nr. Det kunne jeg ihvertfall på Hamar så fikk svaret 2-3timer etter hver blodprøve, genialt!!