Ble middag først, og nå må jeg snart tisseDet går nok fint det altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble middag først, og nå må jeg snart tisseDet går nok fint det altså
Oi, det var overraskende... For nå var den, på en times urin, nesten sterkere enn i dag tidligDet går nok fint det altså
Få se daOi, det var overraskende... For nå var den, på en times urin, nesten sterkere enn i dag tidlig
Få se da
Hadde vært koselig det. Men har ikke slått jubelen løs enda her jeg altså på meg selv altså! HeheDet er den sterkeste til nå
Det hadde vært så koselig å gå gravide sammen, etter alle disse åra vi har skrevet med hverandre.
Så får håpe det går veien helt ut nå En liten lykkeengel til oss.
EnigBle dårlig med tester her synes jeg
Jeg har ikke det her heller. Delmål 1 er 5 uker, også 12 uker, også får vi se hvor lenge jeg klarer å slappe avHadde vært koselig det. Men har ikke slått jubelen løs enda her jeg altså på meg selv altså! Hehe
Enig
17 august er termin her, ja Du da?Jeg har ikke det her heller. Delmål 1 er 5 uker, også 12 uker, også får vi se hvor lenge jeg klarer å slappe av
Men nå får de holde seg til august og september. Du har i august?
Dette er rart å si... For det føles litt rart17 august er termin her, ja Du da?
Jeg har selv bursdag fire dager før. Selveste 30 årsdagen. Ja, din (e) holder seg sikkert vettuDette er rart å si... For det føles litt rart
Men henger litt etter deg. Men 27.september her
Må mageboeren(e) bare holde seg der. Både din og min(e).
Om jeg kommer over uke 5, så skal jeg bestille meg en tidlig UL, til uke 6 cirka, orker ikke vente på 8 ukers på Riksen tror jeg
Ja, så du kan ratt få tidenes bursdagsgave Sambo er født på bursdagen til moraJeg har selv bursdag fire dager før. Selveste 30 årsdagen. Ja, din (e) holder seg sikkert vettu
Da må jeg sjekke
Jada jada Men har delt av alle, nesten alle. Men kveldens var finest.
Den var litt sterkere nå, enn da jeg tok bilde, da var den kanskje ikke helt ferdig enda
Vi får nå bare se hvordan det går. Dag for dag Føler jeg begynner å nærme meg tryggere grunn, men man er aldri trygg nok.Ja, så du kan ratt få tidenes bursdagsgave Sambo er født på bursdagen til mora
Jeg vet ikke helt om jeg har trua, etter tre på ett år. Men jeg krysser fingra for oss
Hadde vært så fint, å endelig, følge hverandre, heeelt i mål sammen
Ligger en del bilder i dagboka nå, stort sett minst ett bilde om dagenDa må jeg sjekke
Gøy!Ligger en del bilder i dagboka nå, stort sett minst ett bilde om dagen
Man vet aldri med livet uansett. Ikke hvor mange dager man har igjen en gang.Vi får nå bare se hvordan det går. Dag for dag Føler jeg begynner å nærme meg tryggere grunn, men man er aldri trygg nok.