Veien mot (IVF) drømmen... Drømmen er komplett! Storesøster 2020 og lillesøster 2024.

Det går nok fint det altså:)
Oi, det var overraskende... For nå var den, på en times urin, nesten sterkere enn i dag tidlig :o

Åhh. Størrelse begrensing er noe dritt...

En timers urin. Fem minutter gammel test.
Lenger gadd jeg ikke vente :hilarious:
Jegertvillingene begynte.

Så kan hende den er sterkere nå

Vedlegg

• _20190114_203742.JPG
    _20190114_203742.JPG
    122,4 KB · Visninger: 100
Det var fin strek da:) Du ser du kan få sterkere tester selv om du akkurat har vært på do. Sånn er jeg hvertfall:)

Det er den sterkeste til nå :Heartbigred
Det hadde vært så koselig å gå gravide sammen, etter alle disse åra vi har skrevet med hverandre.
Så får håpe det går veien helt ut nå :angel10 En liten lykkeengel til oss.

Det er den sterkeste til nå :Heartbigred
Det hadde vært så koselig å gå gravide sammen, etter alle disse åra vi har skrevet med hverandre.
Så får håpe det går veien helt ut nå :angel10 En liten lykkeengel til oss.
Hadde vært koselig det. Men har ikke slått jubelen løs enda her jeg altså:hungover: på meg selv altså! Hehe

Hadde vært koselig det. Men har ikke slått jubelen løs enda her jeg altså:hungover: på meg selv altså! Hehe
Jeg har ikke det her heller. Delmål 1 er 5 uker, også 12 uker, også får vi se hvor lenge jeg klarer å slappe av :)
Men nå får de holde seg til august og september. Du har i august?

17 august er termin her, ja:) Du da?
Dette er rart å si... For det føles litt rart :)
Men henger litt etter deg. Men 27.september her :)
Må mageboeren(e) bare holde seg der. Både din og min(e).

Om jeg kommer over uke 5, så skal jeg bestille meg en tidlig UL, til uke 6 cirka, orker ikke vente på 8 ukers på Riksen tror jeg :oops:

Dette er rart å si... For det føles litt rart :)
Men henger litt etter deg. Men 27.september her :)
Må mageboeren(e) bare holde seg der. Både din og min(e).

Om jeg kommer over uke 5, så skal jeg bestille meg en tidlig UL, til uke 6 cirka, orker ikke vente på 8 ukers på Riksen tror jeg :oops:
Jeg har selv bursdag fire dager før. Selveste 30 årsdagen. Ja, din (e) holder seg sikkert vettu:)

Jeg har selv bursdag fire dager før. Selveste 30 årsdagen. Ja, din (e) holder seg sikkert vettu:)
Ja, så du kan ratt få tidenes bursdagsgave :) Sambo er født på bursdagen til mora :)

Jeg vet ikke helt om jeg har trua, etter tre på ett år. Men jeg krysser fingra for oss :happy:
Hadde vært så fint, å endelig, følge hverandre, heeelt i mål sammen :angel10

Ja, så du kan ratt få tidenes bursdagsgave :) Sambo er født på bursdagen til mora :)

Jeg vet ikke helt om jeg har trua, etter tre på ett år. Men jeg krysser fingra for oss :happy:
Hadde vært så fint, å endelig, følge hverandre, heeelt i mål sammen :angel10
Vi får nå bare se hvordan det går. Dag for dag:) Føler jeg begynner å nærme meg tryggere grunn, men man er aldri trygg nok.

Vi får nå bare se hvordan det går. Dag for dag:) Føler jeg begynner å nærme meg tryggere grunn, men man er aldri trygg nok.
Man vet aldri med livet uansett. Ikke hvor mange dager man har igjen en gang.
Så hele livet er egentlig litt sånn en dag av gangen.

Men du er mye nærmere litt mer trygg grunn enn meg. Jeg må vente helt til mars jeg. Og det er så mye som kan skje før da, etter også.

Men håpet kan ingen ta fra oss :)

Back
Topp