Veien mot (IVF) drømmen... Drømmen er komplett! Storesøster 2020 og lillesøster 2024.

Jeg fikk ikke helt roa med bilde istad.
Så tok ett nytt. Bare fra annen vinkel.

Vedlegg

• _20190115_030055.JPG
    _20190115_030055.JPG
    757 KB · Visninger: 118
Snart reise å ta blodprøva. Blir godt å få gjort.
Jeg hater alt med nåler i. Så det blir greit å bli ferdig med.

Kunne du ikke tatt en ny babyplan og sett hvordan den var da?:) Har ikke så mye erfaring med CB+ og stigning jeg..

Kunne du ikke tatt en ny babyplan og sett hvordan den var da?:) Har ikke så mye erfaring med CB+ og stigning jeg..
Jeg har bare fem igjen :) Men gikk på en smell, så har nye på vei.
Men kan ta en i kveld :) Står på farten ut, og skal nesten rett til ei venninne etterpå :)

Men den i går kveld var veldig fin, så kanskje jeg drøyer til i morgen. Tar det på feelingen jeg.

Jeg har bare fem igjen :) Men gikk på en smell, så har nye på vei.
Men kan ta en i kveld :) Står på farten ut, og skal nesten rett til ei venninne etterpå :)

Men den i går kveld var veldig fin, så kanskje jeg drøyer til i morgen. Tar det på feelingen jeg.
Med fem stk og flere på vei er det absolutt en mulighet til å ta en til idag:cool:

Med fem stk og flere på vei er det absolutt en mulighet til å ta en til idag:cool:
Skal se om jeg tar en når jeg kommer hjem i ettermiddag. Måtte tisse etter å ha kjørt to mila til sykehuset og. Haha

Nå sitter jeg med ventenummer 18 og 13 er inne .. Eller 600 nå.

Kveldens test ga meg nesten hjerteinfarkt her. Det ble ingen sterk... Tok flere minutt, hele testen var bare rosa. Kontroll var der.

Også plutselig kom den. Men er to svake også. Så er tre test linjer. Men ene streken er fin :cat:

Vedlegg

• collage-1547565761709.jpg
    collage-1547565761709.jpg
    253,5 KB · Visninger: 123
Last edited:
Ene er tatt i lyset i stua, og andre på gulvet på kjøkkenet.
Samme testen

Spent på hva hCG er på da:)
Ja, det er jeg også. Men det er jo en evigheeeeet til, og altfor forskjell på hva jeg kommer til å ha den dagen jeg ringer.

Spørs om jeg eventuelt må spørre legesenteret om å få ta to tette, som sist.
Om jeg føler for det til uka. Er 4-5 jeg er mest nervøs for nå kjenner jeg... For aldri kommet til 5.

Ja, det er jeg også. Men det er jo en evigheeeeet til, og altfor forskjell på hva jeg kommer til å ha den dagen jeg ringer.

Spørs om jeg eventuelt må spørre legesenteret om å få ta to tette, som sist.
Om jeg føler for det til uka. Er 4-5 jeg er mest nervøs for nå kjenner jeg... For aldri kommet til 5.
Du kan jo ta en på legekontoret på torsdag? Så går det to dager mellom:)

Du kan jo ta en på legekontoret på torsdag? Så går det to dager mellom:)
Drøyer til uka jeg. Ellers blir det tre dager på rad med 60 kr i bompenger :wtf: Koster å reise den veien. Og ikke nervøs før neste uke. Det er to skummel uke. Men hadde ikke så sterke streker før 16 DPO sist mener jeg å huske.

Men nå skal jeg ta en dupp. Øya går i spinn :oops:

Drøyer til uka jeg. Ellers blir det tre dager på rad med 60 kr i bompenger :wtf: Koster å reise den veien. Og ikke nervøs før neste uke. Det er to skummel uke. Men hadde ikke så sterke streker før 16 DPO sist mener jeg å huske.

Men nå skal jeg ta en dupp. Øya går i spinn :oops:
Stigning nå tidlig kan jo også si litt om hvordan det ligger an da:) Men det går jo som det går uansett. Ikke noe man får gjort:)

Du har klart sterkere test! Her er det babyer!

Stigning nå tidlig kan jo også si litt om hvordan det ligger an da:) Men det går jo som det går uansett. Ikke noe man får gjort:)
Ja, så er spennende med stigning, men jeg er litt nåleredd, haha :P Pingla :P
Men har gått litt over, det har det. Var verre før.

Kommer til å være nervevrak i mange uker fremover, om det går bra :) Men sååå verdt det.

Du har klart sterkere test! Her er det babyer!
Jaa, enn så lenge :)
Sist ble de svakere 4+4, før det begynte å blø. Så fortsatt der det var bra og velstand sist.
Første milepæl er 5+0, for så langt har jeg ikke vært før. Også er det 6+0, og 10+0 og 12+0.
Håper at MINST en klarer seg fast :Heartbigred

Back
Topp