Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare fem igjen Men gikk på en smell, så har nye på vei.Kunne du ikke tatt en ny babyplan og sett hvordan den var da? Har ikke så mye erfaring med CB+ og stigning jeg..
Med fem stk og flere på vei er det absolutt en mulighet til å ta en til idagJeg har bare fem igjen Men gikk på en smell, så har nye på vei.
Men kan ta en i kveld Står på farten ut, og skal nesten rett til ei venninne etterpå
Men den i går kveld var veldig fin, så kanskje jeg drøyer til i morgen. Tar det på feelingen jeg.
Skal se om jeg tar en når jeg kommer hjem i ettermiddag. Måtte tisse etter å ha kjørt to mila til sykehuset og. HahaMed fem stk og flere på vei er det absolutt en mulighet til å ta en til idag
Jepp. Den er fersk og fin.Den tok du nå?
Så bra!Jepp. Den er fersk og fin.
Men den ble aldri positiv. Så tenkte høyt faen...Så bra!
Spent på hva hCG er på daMen den ble aldri positiv. Så tenkte høyt faen...
Men... Så. Ble den sånn.
Ja, det er jeg også. Men det er jo en evigheeeeet til, og altfor forskjell på hva jeg kommer til å ha den dagen jeg ringer.Spent på hva hCG er på da
Du kan jo ta en på legekontoret på torsdag? Så går det to dager mellomJa, det er jeg også. Men det er jo en evigheeeeet til, og altfor forskjell på hva jeg kommer til å ha den dagen jeg ringer.
Spørs om jeg eventuelt må spørre legesenteret om å få ta to tette, som sist.
Om jeg føler for det til uka. Er 4-5 jeg er mest nervøs for nå kjenner jeg... For aldri kommet til 5.
Drøyer til uka jeg. Ellers blir det tre dager på rad med 60 kr i bompenger Koster å reise den veien. Og ikke nervøs før neste uke. Det er to skummel uke. Men hadde ikke så sterke streker før 16 DPO sist mener jeg å huske.Du kan jo ta en på legekontoret på torsdag? Så går det to dager mellom
Stigning nå tidlig kan jo også si litt om hvordan det ligger an da Men det går jo som det går uansett. Ikke noe man får gjortDrøyer til uka jeg. Ellers blir det tre dager på rad med 60 kr i bompenger Koster å reise den veien. Og ikke nervøs før neste uke. Det er to skummel uke. Men hadde ikke så sterke streker før 16 DPO sist mener jeg å huske.
Men nå skal jeg ta en dupp. Øya går i spinn
Ja, så er spennende med stigning, men jeg er litt nåleredd, haha PinglaStigning nå tidlig kan jo også si litt om hvordan det ligger an da Men det går jo som det går uansett. Ikke noe man får gjort
Jaa, enn så lengeDu har klart sterkere test! Her er det babyer!