Tror det blir en ny kjole uansett hvordan jeg ser ut. For å se litt fin utKjoler er det lov å kikke på![]()
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Men håper at det blir med en kul
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det blir en ny kjole uansett hvordan jeg ser ut. For å se litt fin utKjoler er det lov å kikke på![]()
Tror det blir en ny kjole uansett hvordan jeg ser ut. For å se litt fin ut
Men håper at det blir med en kulSå det blir spennende å se.
Det krysser jeg fingra forJaaaa! Håper jeg kommer etter før året er omme
For om du er i gang til våren så med enkel hoderegning, så er vi uti der en plass![]()
Jeg har hatt det fem ganger. Så ikke første gangen dette her.Jeg håper med hele mitt hjerte!
Har aldri opplevd å fått to streker på en g-test!
Jeg har hatt det fem ganger. Så ikke første gangen dette her.
Men håper at det holder i mål nå og slippe enda mer tull.
Dagens er ikke med, men lagde denne her i går, sammenligning av tre graviditeter.Med stigningen din denne gangen, så skal det gå fint![]()
Dagens er ikke med, men lagde denne her i går, sammenligning av tre graviditeter.
Hadde en tidlig SA i 2012 og en i 2016 også, men ikke så mange tester fra da.
Det håper jeg også <3Dette skal gå bra!
Det håper jeg også <3
Og ditt innlegg ble nummer 1989Fødselsåret mitt, hehe
Og var ett koselig innlegg, så kanskje det betyr lykkeHehehe. Så kjekt!
Og var ett koselig innlegg, så kanskje det betyr lykkeHvem vet.
Nei, nå må jeg kjøre blomkålen til purre med stavmikseren, så er det middag.
Samboer har jobba 12 timer i dag, så da blir det sein middag. 68 timer på ei uke har han jobba.
Ja, gleder meg veldig til vanlige dager igjen. For det er slitsomt for oss begge når rutinene blir rare.Det er mye ja :O
Ja, gleder meg veldig til vanlige dager igjen. For det er slitsomt for oss begge når rutinene blir rare.
Jeg liker rutiner, veldig glad i demJa, det tror jeg virkelig på.
Jeg liker rutiner, veldig glad i dem
Men ikke alltid lett når han jobber overalt i Norge.
Her er vi heldigvis ganske så like der. Og det er godtnei, det er sant. Jeg er glad i rutiner selv. Mannen er motsatt. Han tar alt på sparketDa blir jeg stressa
![]()
Her er vi heldigvis ganske så like der. Og det er godt
Jeg er ikke glad i sparket.