Men ikke vært noen veldig mange ganger om dagen tester Så er ikke maaange. Bare ett om dagen fra rugedag 7 eller noe sånn.Gøy!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men ikke vært noen veldig mange ganger om dagen tester Så er ikke maaange. Bare ett om dagen fra rugedag 7 eller noe sånn.Gøy!
Jeg tok flere tester enn en til dagen Hvor lenge tester du?Men ikke vært noen veldig mange ganger om dagen tester Så er ikke maaange. Bare ett om dagen fra rugedag 7 eller noe sånn.
Sant det. Ny UL på onsdag og da er jeg 10 uker. Uke 10 er nesten like viktig som uke 12 i følge min gyn så gruer meg!!Man vet aldri med livet uansett. Ikke hvor mange dager man har igjen en gang.
Så hele livet er egentlig litt sånn en dag av gangen.
Men du er mye nærmere litt mer trygg grunn enn meg. Jeg må vente helt til mars jeg. Og det er så mye som kan skje før da, etter også.
Men håpet kan ingen ta fra oss
Jeg vet ikke helt enda, tror jeg snart må roe ned litt Spare litt penger Men har igjen 15 CB pluss, så holder vel litt tilJeg tok flere tester enn en til dagen Hvor lenge tester du?
Shit det var mange!Jeg vet ikke helt enda, tror jeg snart må roe ned litt Spare litt penger Men har igjen 15 CB pluss, så holder vel litt til
Må være koselig å se at det er liv Håper at jeg også får oppleve det om noen ukerSant det. Ny UL på onsdag og da er jeg 10 uker. Uke 10 er nesten like viktig som uke 12 i følge min gyn så gruer meg!!
Ja, risikoen for å miste blir kraftig redusert fra uke 8 sånn jeg har lest på utenlandske sider.
Var tilbud på dem, 40 %, så gikk litt bananas sist forsøk... Hehe.Shit det var mange!
Når nan går inn i uke 10 er også alle organer osv ferdig. Så gruer meg. Gyn sier alltid til meg, kommer du til uke 10 er vi langt på veiMå være koselig å se at det er liv Håper at jeg også får oppleve det om noen uker
Uke 10 tar morkaka over, så det er en stor uke det.
Da har jeg "bare" seks uker igjen i morgenNår nan går inn i uke 10 er også alle organer osv ferdig. Så gruer meg. Gyn sier alltid til meg, kommer du til uke 10 er vi langt på vei
Jeg får ikke vite noe mer enn gravid, ikke gravid, på Riksen. Jeg spurte sist, om HCG nivå, og da ble hun overraska over at jeg spurte, så hun måtte ha litt tid på å finne det frem.
Så da må jeg nok eventuelt ta det på legekontoret, og de hadde ikke tatt mange sånne prøver, så de klødde seg i hodet sist.
Bare jeg som var uheldig sist daJeg er også på Riksen og har alltid fått HCG verdi når jeg ringer
Akkuratt.. gleder meg til jeg kan handleVar tilbud på dem, 40 %, så gikk litt bananas sist forsøk... Hehe.
Men med 1-2 om dagen, så går de fort. Men bare tatt en til nå.
Jeg handla inn alt før jul, så de har bare ligget og venta på megAkkuratt.. gleder meg til jeg kan handle
Så gøy. Hvor mye kostet det for 15 stk?Jeg handla inn alt før jul, så de har bare ligget og venta på meg
Jeg kjøpte i 2 pakker. Nå er det 30 % på dem. Koster 146 kr for 2 nåSå gøy. Hvor mye kostet det for 15 stk?
Hehe okei. På komplett.no?Jeg kjøpte i 2 pakker. Nå er det 30 % på dem. Koster 146 kr for 2 nå
Har ikke kjøpt alle i en gang, men litt og litt. Uføretrygden er ikke svidd av på en måned altså
Komplettapotek jaHehe okei. På komplett.no?