Veien mot (IVF) drømmen... Drømmen er komplett! Storesøster 2020 og lillesøster 2024.

Hvorfor kan de ikke bare analysere på lokalsykehuset og sende svaret til Riksen? Hørtes tungvint ut med sendeprøve av hCG. Hilsen en som har jobbet på laboratorium:p
Det står på brevet at prøven ikke skal analyseres der, men sendes til Riksen fordi at de vil ta det der :P
Så jeg får bare gjøre som de sier. Selv om jeg har tenkt det samme som deg.

Får gjøre som de ønsker.
Også ringe og høre svar om 4 dager

Vedlegg

• Snapchat-2012304614.jpg
    Snapchat-2012304614.jpg
    326,8 KB · Visninger: 88
Jøsses... Så kjedelig.
Jeg sensuererte adressa dems med plaster, haha. Synes det passa :P

Ja, er kjedelig. Så derfor dro jeg dit forrige gang, så fikk jeg svaret samme dagen. (Da ringer dem 13.30-15.00 og gir svar)
Men blir så mye krøll når toga ikke går på dagtid nå.
Så da tar jeg det på Kongsvinger. Fikk ikke rekvisisjon til å ta på Riksen heller nå. Det fikk jeg sist. Ett ark om jeg skulle ta den lokalt, og ett på Riksen. Nå fikk jeg bare det lokale.

Jeg sensuererte adressa dems med plaster, haha. Synes det passa :p

Ja, er kjedelig. Så derfor dro jeg dit forrige gang, så fikk jeg svaret samme dagen. (Da ringer dem 13.30-15.00 og gir svar)
Men blir så mye krøll når toga ikke går på dagtid nå.
Så da tar jeg det på Kongsvinger. Fikk ikke rekvisisjon til å ta på Riksen heller nå. Det fikk jeg sist. Ett ark om jeg skulle ta den lokalt, og ett på Riksen. Nå fikk jeg bare det lokale.
Kan du ikke be om at de tar litt ekstra blod og analyserer på sykehuset og? Så ksnskje du får svar samme dag:p

Kan du ikke be om at de tar litt ekstra blod og analyserer på sykehuset og? Så ksnskje du får svar samme dag:p
Tenkte tanken :P Kanskje de gjør det.
Men testene er jo egentlig klare nok. Så er veldig avslappa for å si det sånn :)

Sitter å tenker på tidlig ultralyd, men tror jeg drøyer med å kontakte legen. For sist tok jeg blødprøva på onsdag, fikk positvt svar, og begynte å småblø allerede fredag kveld. Blødde litt i 3-5 dager, før det tok seg opp. Så tror jeg drøyer og ser ann.
Kommer jeg til uke 5 så bestiller jeg time hos legen og spør etter tidlig UL, regner med at han må søke.

Får på Riksen i uke 8, men det er en evighet til, om alt går bra.

Tenkte tanken :p Kanskje de gjør det.
Men testene er jo egentlig klare nok. Så er veldig avslappa for å si det sånn :)

Sitter å tenker på tidlig ultralyd, men tror jeg drøyer med å kontakte legen. For sist tok jeg blødprøva på onsdag, fikk positvt svar, og begynte å småblø allerede fredag kveld. Blødde litt i 3-5 dager, før det tok seg opp. Så tror jeg drøyer og ser ann.
Kommer jeg til uke 5 så bestiller jeg time hos legen og spør etter tidlig UL, regner med at han må søke.

Får på Riksen i uke 8, men det er en evighet til, om alt går bra.
Det er ikke så lett å si ut fra tester hvor høy hCG man har. Jeg var hvertfall veeeldig stressa for det:p Men hadde veldig sterke tester nå så var ikke sånn super bekymret. Mer opptatt av stigningen.

Det er ikke så lett å si ut fra tester hvor høy hCG man har. Jeg var hvertfall veeeldig stressa for det:p Men hadde veldig sterke tester nå så var ikke sånn super bekymret. Mer opptatt av stigningen.
Jeg får ikke vite noe mer enn gravid, ikke gravid, på Riksen. Jeg spurte sist, om HCG nivå, og da ble hun overraska over at jeg spurte, så hun måtte ha litt tid på å finne det frem.

Så da må jeg nok eventuelt ta det på legekontoret, og de hadde ikke tatt mange sånne prøver, så de klødde seg i hodet sist.

Jeg får ikke vite noe mer enn gravid, ikke gravid, på Riksen. Jeg spurte sist, om HCG nivå, og da ble hun overraska over at jeg spurte, så hun måtte ha litt tid på å finne det frem.

Så da må jeg nok eventuelt ta det på legekontoret, og de hadde ikke tatt mange sånne prøver, så de klødde seg i hodet sist.
Åja.. trodde gjerne folk var litt nysgjerrig på sånt. Er jo ikke alltid man har en hCG-verdi som er noe særlig selv om den viser gravid liksom, men de tar seg vel ikke tid til det.

Åja.. trodde gjerne folk var litt nysgjerrig på sånt. Er jo ikke alltid man har en hCG-verdi som er noe særlig selv om den viser gravid liksom, men de tar seg vel ikke tid til det.
Men legen min sa at jeg var velkommen neste gang for å ta prøver. Så var bare og komme tilbake. Men enn så lenge så er jeg ganske rolig. Spørs til uka, når jeg nærmer meg de dagene jeg har mista hver gang.

Ja, jeg og tenkte det. Men vært lite informasjon om egentlig det meste, så ikke så overraska.
Jeg spurte og fikk svar sist. Da var det på 44 eller 46, husker jeg. Så skal spørre igjen når jeg ringer til uka.

13 DPO. Rugedag 11. 3+6

- Småkvalm som kommer og går
- Hodepine som varte noen timer. Tok en Paracet
- Mer tørst enn vanlig
- Hakket litt mer trøtt
- Oppblåst! :arghh:
- Kviser
- Ømme pupper
- Ehm, flaueste av ALLE... Øm og merkelig nedentil :oops: Beklager folkens, den var flau :oops:

Tja, det kjennes at kroppen jobber med noe :Heartbigred
Blodprøve i morgen. Men må ringe å få svar tidligst torsdag, men svaret er kanskje ikke klart før mandag.
Så vet ikke når jeg ringer enda.

Ble dårlig med tester her synes jeg:wacky::smiley-angelic006:smiley-bounce015
Jeg har ikke tatt flere i dag :angelic: :angel9
Hatt den store TØØØRST dagen :rolleyes: Og det fører til... Ehm, den store tissedagen :hilarious:

Men kommer i morgen :p
Vurderer en CB + igjen da. Digital venter jeg ei uke til med. Om det holder så lenge. Er livredd for uke 4-5 merker jeg...

En liten sammenligning av testene igjennom ett år. Med de to som gikk dundas.
Dagens droppa jeg, da bildet ble utydelig.

Også kommer det ny(e) i morgen.

Vedlegg

• Sammenligning.png
    Sammenligning.png
    774 KB · Visninger: 83

Jeg fikk vite HCG nivået mitt da jeg var gravid :) Og det var på Riksen :) de sa det uten at jeg spurte og :) Kanskje du var uheldig med den du prata med?

Jeg fikk vite HCG nivået mitt da jeg var gravid :) Og det var på Riksen :) de sa det uten at jeg spurte og :) Kanskje du var uheldig med den du prata med?
Det kan hende :) Jeg spurte for jeg var så nysgjerrig :) Men ikke like spennende etter fire dager nå.
Men kommer nok til å spørre :) Men er lenge siden det stemte når jeg ringer på mandag som kommer.

Jeg har ikke tatt flere i dag :angelic: :angel9
Hatt den store TØØØRST dagen :rolleyes: Og det fører til... Ehm, den store tissedagen :hilarious:

Men kommer i morgen :p
Vurderer en CB + igjen da. Digital venter jeg ei uke til med. Om det holder så lenge. Er livredd for uke 4-5 merker jeg...
Godt gjort å klare å holde seg til en test. Ta en til for meg da:happy7

Godt gjort å klare å holde seg til en test. Ta en til for meg da:happy7
Men nettopp tissa jo :sorry: Men kan jo prøve og se om det blir utslag på 1/2 times urin :hilarious:

Men nå kom O-T hjem fra jobb, så nå får jeg eta middag først :sorry:

Back
Topp