Veien mot (IVF) drømmen... Drømmen er komplett! Storesøster 2020 og lillesøster 2024.

7DCjp1.png

Setter ikke tickeren inn i signaturen riktig enda...
Meeeeen, jeg krysser alt jeg kan krysse. Og HÅPER at denne/disse, klamrer seg fast til oktober :nailbiting:
Hvordan setter man inn sånn ticker?

Hvordan setter man inn sånn ticker?
https://lilypie.com/Maternity_codemini.php
Du lager den der, men må trekke fra to dager fra terminen. Siden den teller 40 og ikke 40+2, som vi gjør. Så nedtellinga blir litt feil, men jeg vil heller ha uker + dager riktig.

Også høyreklikke på bildet, trykke på "kopier bilde" også bare lime inn den koden i signaturen der du vil ha den :) Eller der du vil ha den :)
Så ganske enkelt og greit. Jeg kan lage bilder, om du trenger det, om jeg forklarte dårlig uten.

Last edited:
Nattens luringer... :Heartpink

12 DPO.
Ikke tatt så sterke tester så tidlig før.
Og se på den digitale :love7

Jeg HAR noe i magen min. Håper det klorer seg fast :Heartblue

Vedlegg

• _20190113_034651.JPG
    _20190113_034651.JPG
    696,8 KB · Visninger: 129
  • _20190113_034620.JPG
    _20190113_034620.JPG
    732,3 KB · Visninger: 123
Men i dag ble lyset på kjøkkenet sånn kaldt igjen, sånn at strekene nesten blekner, i forhold til bildet på badet.
Det med to tester er badet, det med alle tre er kjøkkenet.

Hurra! Dette blir så spennende å hvor mange som skjuler seg der inne:woot::Heartred
Jaaa, jeg og! Jeg var i Kiel forrige helg. Og da spurte ett familiemedlem, jeg husker ikke helt hvem. Om hvert egg kunne dele seg igjen. Så jeg i realiteten kunne ha FIRE i magen... Joda, det er like mulig som ved ett vanlig svangerskap svarte jeg. Og da ble jeg gratulert med firlinger...
Da delte jeg ut til lillebror, en til minstebror med samboer, en til mamma og stefar, og en til samboer og meg... Så enkelt og greit :hilarious:
Da ble det prat på hva de skulle gjøre med "sin" :hilarious:

OM, det holder og går bra, så er tvillinger litt skremmende. Dobbelt av alt. Men dobbelt med glede da :smug:
Men jeg hadde ikke satt inn to, om jeg hadde vært helt anti NEI. Men ønsker meg heller to stykker, fordelt på to svangerskap.

Samboer sover enda. Skal snart opp og vekke han.
Men jeg har lagt klar ett ark, med OVVERASKELSE på badet. Med tre testene på :)
Så den får han se når han skal pusse tenner :p

Han har sett testene med de svake strekene. Men han har ikke stolt på dem, før de nesten er like sterke.
12 DPO er litt tidlig for det.... Men nå står det GRAVID:D

Gratulerer❤️

Gratulerer ❤❤❤

Dagen i dag har egentlig gått med på å besøke bestemor, spise middag og dessert der.
Så vært en dag fylt med ting, så dagen har flydd.

Fått bort det meste av jula har jeg også. 20.dag jul, kommer Knut, og hiver jula ut.
Jeg er så glad i jul, så nå føles det fryktelig tomt ut her nå.
Tror jeg burde hatt mer pynt i vindua. Men har ofte en katt eller to, eller tre der.

Gratulerer så masse med positive tester! Har samboeren tatt de gode nyheten inn over seg nå?:)
Han har skjønt det for flere dager siden. Jeg hovna opp som en ballong, og klarte ikke ha på meg trusene mine eller buksene mine.
Så han ble ikke overraska overhodet :happy:

Tusen takk :) Men nå begynner det verste, det å ta en dag av gangen, og håpe at det ikke går galt igjen.

Gratulerer så masse med postiv test, krysser fingrene for at den holder seg på plass ❤️

For en hyggelig nyhet å titt inn til! Gratulerer så mye, krysser fingrene for at det holder hele veien denne gangen!:Heartred

Back
Topp