Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Jeg har sett dem alt :) For fikk de anbefalt av han på forsamtalen, så så på dem dagen etter. Hvordan både blande og sette.
Men jeg er skjelv, så jeg tror jeg trenger hjelp til det meste :sorry: :rolleyes:
Tryggest at noen som er stø på henda tar seg av det tror jeg. Før jeg blir skamfert av stikk :hilarious:

Sett på de noen ganger, de ligger ute i appen til Riksen. Men jeg grøsser bare jeg ser sprøyta og blir kvalm :depressed:

Nå må jeg puste med magen... Kjæresten skal ikke på en! Men tre!! jobbturer, alle på mellom 1 og 4 netter...
Herregud... Og fire dager på kurs, i uttaksuka :wideyed: :wacky: :nailbiting:
Dette går jo supert... :shifty: :rolleyes: :eek:
Hjelp... :arghh:

Sett på de noen ganger, de ligger ute i appen til Riksen. Men jeg grøsser bare jeg ser sprøyta og blir kvalm :depressed:

Nå må jeg puste med magen... Kjæresten skal ikke på en! Men tre!! jobbturer, alle på mellom 1 og 4 netter...
Herregud... Og fire dager på kurs, i uttaksuka :wideyed: :wacky: :nailbiting:
Dette går jo supert... :shifty: :rolleyes: :eek:
Hjelp... :arghh:

Hadde du bodd i nærheten, skulle jeg gjerne hjulpet deg. Eier ikke sprøyteskrekk i det hele tatt

Hadde du bodd i nærheten, skulle jeg gjerne hjulpet deg. Eier ikke sprøyteskrekk i det hele tatt

Skulle ha blitt kvitt denne skrekken... Der kom ene katta for kos.

Vi har litt laaang vei mellom oss, men hadde vært fint det :angelic:
Avstander er noe dritt :rolleyes:

Jeg og[emoji16] Jobbet på laboratoriet og prøvetaking på sykehuset så det gjør meg ingenting. Blir litt langt da[emoji85]

Jeg og[emoji16] Jobbet på laboratoriet og prøvetaking på sykehuset så det gjør meg ingenting. Blir litt langt da[emoji85]

Ja, er noen timer mellom oss også :rolleyes:
Må jeg leie meg inn på hotell igjen og ta ferie :hilarious::hilarious:

Men første turen hans så skal jeg være med, for da skal han til Trondheim. Så tar vi helga på hytta.
Men verre med resten. Men han prøver så godt han kan å ta alt før det bryter løs...

Men VIKTIG kurs, hele uke 39, det passer jo veldig lite... :rolleyes:

Har du foreldre eller noe i den dur som kan hjelpe deg?

Har du foreldre eller noe i den dur som kan hjelpe deg?

Mamma veit om det, så hun kan nok hjelpe :)
Hun bor 2 mil unna, eller 4 om de er på hytta. Så det ordner seg. Pappa vet ingenting, og han bor 9 mil unna.
Men forhåpentligvis så er kjæresten hjemme under sprøytene. Så får vi ta ting som det kommer. Men han kommer til å reise MASSE på to uker. Spray tida blir mye ensom, og sikkert hormonell. Merka ingenting i 2013 da, så kan gå bra nå og

Dette ble mitt innlegg nummer 500, på en måned og en dag! :oops:
Snakk om å være desperat etter damer i samme situasjon :D

Mamma veit om det, så hun kan nok hjelpe :)
Hun bor 2 mil unna, eller 4 om de er på hytta. Så det ordner seg. Pappa vet ingenting, og han bor 9 mil unna.
Men forhåpentligvis så er kjæresten hjemme under sprøytene. Så får vi ta ting som det kommer. Men han kommer til å reise MASSE på to uker. Spray tida blir mye ensom, og sikkert hormonell. Merka ingenting i 2013 da, så kan gå bra nå og

Dette ble mitt innlegg nummer 500, på en måned og en dag! :oops:
Snakk om å være desperat etter damer i samme situasjon :D

Jada, dette går så bra så :D

Men jeg er litt redd for å være alene hjemme, så aldri moro når han er borte. Og full av hormoner i tillegg, så blir dette supert :rolleyes::hilarious:
Kanskje det er best, for han, at jeg er borte :hilarious::hilarious:

Dukka litt nedi boksene under gjestesenga... Det er nesten litt flaut...
Skal vi se...

dsc_3140-2069276-4-1534247937367.jpg

En boks inneholder små klær, smekker og noen tepper... :angelic:

dsc_3141-2069276-4-1534247916372.jpg

Og en kasse med en del fine klær fra NameIt, digger klea dems :Heartred
Er også noen vognsett der. Var 29 kr for Smurfene, og da kjøpte jeg to jeg :sorry:

dsc_3142-2069276-4-1534247930158.jpg

Og litt ymse litt større størrelser. Og en del Mummiklær.

dsc_3144-2069276-4-1534247933647.jpg

Også litt mammaklær. Har tre til, men de tok jeg ikke bilde av. Digger disse her.
Men kjøpte de i XL, før jeg gikk ned 11 kg, er vel en i L, men greit å ha litt og vokse i :rolleyes:

Har noe mer også, men det var noe av det :angelic:
Har blant anna ett bøylesett til Tripp Trapp, fikk kjøpt med gammeldags trebøyle, før de gikk ut. De nye plastgreiene irritere meg i barnehagen, så kjøpte ett for mange år siden, 2011 tenker jeg at jeg kjøpte det :rolleyes: Da hadde jeg vært prøver i fire år. Så var ikke så overraskende

Og forresten, i dag er det 14 dager igjen til spraystart :D
Og jeg sitter og sikler på barnevogner... Jeg håper at IVF er tingen for oss. HÅPER, HÅPER og HÅPER :Heartred
Drømmer er gratis, og godt å ha :Heartred
Som jeg har sagt i mange, mange år:Heartpink

13 dager igjen til spraystart … :)
Teller stadig nedover... Fortsatt ingen brev om sprøyter og sprøytestart... :wtf:
Nå vil jeg snart ha det brevet, så jeg vet litt mer. Men er jo nesten en måned igjen til sprøytene skal startes på.
Så har god tid, men litt utålmodig :rolleyes:

Nå har jeg nettopp kommet hjem etter å ha blitt plukket opp etter en gå tur til nærmeste butikk.
6.5 km er det dit :angelic:
Kjæresten plukka meg opp på hjemveien. Litt vel langt å gå begge veier :oops:
Godt med en gåtur, godt for kropp og sjel det :D

Henta ei pakke til. Jeg kom over denne kaninen her en dag, og den glemte jeg ikke.
Var innom å så på den flere ganger... Og til slutt, så ble den min...
Så nå er den henta. Og jeg liker den, kjæresten synes den var kul også.

dsc_3154-2069276-3-1534357763061.jpg

Jeg vet ikke helt hva jeg synes var så fint med den, men ble bare helt betatt :rolleyes:

dsc_3160-2069276-3-1534357792030.jpg

Også prøver vi jo på odelsgutten, eller odelsjenta. Så da disse var satt ned, ganske mye. Så måtte de bare bli med hjem :angelic::hilarious:
Synes de var veldig kule, og bare måtte.

Begynner vel å male så smått på rommet om litt over ei uke, gulvet må få herde før vi dekker det med papp.
Og da har jeg noe å drive med, når han er på jobbturer utover. Fem netter, fordelt på tre turer, blir han borte.
Så greit å ha noe å drive på med da :)

Kaninen var kul[emoji1] Du kommer til å ha alt utstyret klart til du er gravid du[emoji85][emoji6]

Jeg bare falt for den med en gang, det var bare noe med den. Og jeg så mye på den, og tenke at den var egentlig ganske stygg også :hilarious::hilarious: Men klarte ikke å la være... :sorry:

Jeg har ganske mye klart ja :sorry: Til og med vippestol har jeg liggende og stellematte :rolleyes:

Jeg smaker fortsatt på navn jeg... Vi har bestemt oss for Kristine. Og da kanskje Astrid Kristine. Synes det klinger bra.
Men guttenavn... Det er verre :rolleyes:
Men jeg smaker og smaker på Markus Jonathan. Og jo mer jeg smaker, jo bedre føles det faktisk. Selv om jeg ikke har hørt den kombinasjonen enda. Men har ikke hørt Astrid Kristine heller.

Navn er veldig koselig å smake og tenke på :dummy::dummy1:
Kanskje jeg får bruk for det om ett års tid, for en tanke. Etter 11 år :angelic:

ivf_stork_shirt.jpg

Om IVF er tingen, og jeg kommer dit jeg skal fortelle det og trenger mammaklær.
Da SKAL jeg ha en sånn mamma t-skjorte :happy:
Synes den er fin, og vil ikke gjemme meg bort. Så sånn må jeg ha.

Riksen traff de... Eneste overnattinga kjæresten har satt opp i september :rolleyes:
11.september har jeg sprøyteopplæring... Så jeg må ta tog, trikk og komme dit alene. Og jeg går meg bort på Oslo S uten problem... Jeg eier ikke innebygget kompass :rolleyes:
Og ganske stor dose med sosial angst :wtf: Så dette blir spennende...

Og 11.september er dagen jeg skulle hatt termin med lillespire fra nyttårstider. Kanskje det er ett godt tegn... :nailbiting:

Back
Topp