Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Jeg kjenner meg igjen i den, her kan mannen plutselig bare måtte kjøre 60 mil hver vei pga jobb, og da kommer han jo gjerne ikke hjem samme dag da :p
Jeg synes det er bedritent å være hjemme alene altså, så jeg bruker å rømme til andre folk på besøk :hilarious:

Ja, er sprøytetimen ja :)
Så opplæringstimen. Merkelig måte at de ikke heller tar det sammen med forsamtalen egentlig. Men der fikk jeg beskjed om å sette meg inn i det med filmene i appen.
Det er ikke bare sprøyteopplæring, men også GU med sjekk om du er nedregulert før sprøyestart ;)

Jeg kjenner meg igjen i den, her kan mannen plutselig bare måtte kjøre 60 mil hver vei pga jobb, og da kommer han jo gjerne ikke hjem samme dag da :p
Jeg synes det er bedritent å være hjemme alene altså, så jeg bruker å rømme til andre folk på besøk :hilarious:

Min skal til Trondheim, Tromsø, Kristiansand, Stavanger og Bergen han :confused: På fjorten dager. Trondheim skal jeg være med, for svigers har hytte på veien, så vi tar helga der neste helg. Men resten blir han borte. To netter i Stavanger og Bergen, og ei i Kristiansand, og vet ikke i Tromsø. Vi bor så langt øst man kan kommer.
Så jeg får nesten hele spray tida alene hjemme :wtf:

Jeg burde vært flinkere til å besøke folk, eller å få meg flere venner... For det hadde jeg trengt. Men men. Jeg har kattene. Også skal jeg male "barnerommet". Så har noe å pusle med.

Det er ikke bare sprøyteopplæring, men også GU med sjekk om du er nedregulert før sprøyestart ;)

Jepp :) Jeg vet ;)
Greit å slå sammen to ting. Men sist, i 2013, fikk jeg opplæringa på forsamtalen, men da hadde jeg fort glemt det og :hilarious:

Jepp :) Jeg vet ;)
Greit å slå sammen to ting. Men sist, i 2013, fikk jeg opplæringa på forsamtalen, men da hadde jeg fort glemt det og :hilarious:
Sjekk felleskatalogen eller YouTube, ligger instruksjonsvideoer ute på nett, de er geniale ;)

Sjekk felleskatalogen eller YouTube, ligger instruksjonsvideoer ute på nett, de er geniale ;)

De ligger i appen til Riksen også :)
Men jeg tåler knapt å se på sprøyta på film, så har ikke sett så mye på den :hilarious::oops:
Får håpe det går greit på opplæringstimen, og at jeg ikke får helt fnatt :oops:

Samboeren er heldigvis klar til å være sykepleier T, så han er klar for jobben... :hilarious:
Jeg er den typen, som de som tar blodprøver, må minne meg på at jeg må huske å puste...:rolleyes:
For jeg blir fort bleik av å se sprøyta og enda bleikere av å vite at nåla er i meg :hilarious:
Så her må det gode tanker til...

11 dager igjen til spraystart i dag

Synes det går litt treigt jeg nå :hilarious:
Men det er litt fordi ryggen har bestemt seg for å være vrang og...:hilarious:

74.0 kg sa vekta i dag tidlig... Det er 12 kilo mindre enn da jeg bestemte meg for å gjøre noe det!
Håper på å se 73 først i morgen :)
Gruer meg litt til å se alt gå oppover igjen og, men vet jo at det kommer den til å gjøre.
Men da forhåpentligvis av en god grunn :Heartred

FitBit klokka får kjørt seg om dagen. Prøver så godt jeg kan å nå 10.000 skritt. Ikke så ofte jeg rekker det.
Men kroppen trenger hvile også. Så går ikke alltid.

Nå sikler jeg på enda mer til rommet jeg pusser opp. Det er jo SÅ mye fint der ute...:happy:

10 dager igjen til spraystart :woot:
Det går egentlig ganske fort denne tida... Faktisk.
Er ikke så lenge siden det var 17 dager til, så siste uka har egentlig bare gått... :rolleyes::eek:
Neste uke reiser vi på hyttetur fra torsdag av, så den kommer til å gå fort den og tenker jeg.
Kjæresten skal jobbe i Trondheim på fredagen, så da tar vi helga på hytta. Og når vi kommer hjem, så må jeg sette bilen på verksted, for den har time der. Tirsdag drar kjæresten bort to netter og ene katta skal til veterinæren. Onsdag skal mamsen og jeg til søta bror, og kjøpe SMÅGODT! :smug: :hilarious: Så er kjæresten hjemme i to netter, før han reiser bort igjen to netter :rolleyes:. Og hjemme igjen noen netter før ei siste natt borte, akkurat da sprøytetimen er. Også er det på'n igjen i oktober. Blir mange netter alene utover :eek:

… og vekta var dum i dag. Den viste 74.1 i dag :rolleyes:

Snart bare 9 dager igjen til spraystart, ni og en halv, eksakt.
Jeg har alt satt meg inn i hvilket tog jeg bør ta til sprøytetimen. Da går det heldigvis pendlertog, så det går hver halvtime.
Da får jeg en time på meg fra Oslo S til Riksen...

Kattepus T ligger ved siden av meg og ser på Tv sammen med meg og kjæresten. Jeg har drukket en rusbrus, forhåpentligvis den siste på godt over ett år :smug:

Meeen, jeg har mensmurringer... Mensmurringer på dag 12... Kan det være eggløsning kanskje, som kommer før den pleier. (33 dager syklus med Clomifeen, men uten har jeg ikke kontroll igjen på) Hadde vært perfekt om den kom nå da. Sånn forsøksmessig:)

Snart bare 9 dager igjen til spraystart, ni og en halv, eksakt.
Jeg har alt satt meg inn i hvilket tog jeg bør ta til sprøytetimen. Da går det heldigvis pendlertog, så det går hver halvtime.
Da får jeg en time på meg fra Oslo S til Riksen...

Kattepus T ligger ved siden av meg og ser på Tv sammen med meg og kjæresten. Jeg har drukket en rusbrus, forhåpentligvis den siste på godt over ett år :smug:

Meeen, jeg har mensmurringer... Mensmurringer på dag 12... Kan det være eggløsning kanskje, som kommer før den pleier. (33 dager syklus med Clomifeen, men uten har jeg ikke kontroll igjen på) Hadde vært perfekt om den kom nå da. Sånn forsøksmessig:)

Krysser fingrer for el nå [emoji5]
Ikke mange dager til du starter på medisiner da [emoji33] Spennende!

Snart 9 dager igjen nå :D
Gleder meg til å komme i gang, selv om det blir rimelig heftige saker...
Men bare det å komme i gang.

Hadde vært greit om EL kom nå ja, for den skal vel helst være før jeg begynner på medisiner.

Det er så spennende tider dette her...:eek:

9 dager igjen :woot:
Minuset er jo at da begynner flyjobbinga til samboeren også.
Mandagen 27. skal bilen til legen sin, tirsdag er det spraystart, onsdag drar han til Bergen og katt R skal til dyrlegen, torsdag skal jeg til Sverige for å ikke sitte hjemme bare og stirre i veggen, fredag 31. kan vi spole over... Liker ikke datoen... :confused: Men fredag kveld kommer han hjem, blir hjemme ut helga, reiser til Stavanger på mandag og blir der til seint onsdag. Og hjemme igjen til mandagen etter og borte til tirsdag kveld, som da er sprøyteopplæringsdagen. Så jeg får store deler av delen på spray hjemme alene :rolleyes:
Men da blir han ferdig før uttaks uka og sprøyte ukene, og det er godt og bra.

_20180819_194932.JPG
Dette blir spennende.
Den står så fint å venter på meg :happy:

Nå har jeg veldig murringer i magen, så tror eggløsninga nærmer seg :)
Da blir det helt perfekt 28 dagers syklus :smug:

8 dager igjen til spray i dag :woot:
Og jeg er sikker på at eggløsninga her vært i natt, for søren så vondt det var i går :sorry:
Og nå kjenner jeg ingenting.
Var litt usikker på om påfylling var så lurt, med tanke på at det er spray start og start snart...
Meeen… :sign17 :sign19 ble det i går... :sorry:

Back
Topp