Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Hvordan går det med deg? ❤️

Klem ❤️

Jeg skulle ha svart alle sammen... Takk for all omtanke.
Det går bedre :Heartpink

Litt gåen i ryggen, for den er sur om dagen. Blitt mye sofa. Så må ta meg selv i nakken og få i gang igjen ryggen.

Men har vært på Riksen i dag, tatt blodprøver to ganger, 7 glass.
Utredning for habituell abort. Så samboer må ofre blod også. Også har jeg blitt satt opp på vannscanning av alt.
Ble også en utredning, alt var perfekt og i orden. Alt er ute og helt klart til ny økt.
Så blir godt tatt vare på. Får vite mer senere om jeg får tabletter for å roe imunforsvaret, men hun trodde ikke de ga det. Men det skulle drøftes i neste avdelingsmøte.

Litt gåen i ryggen, for den er sur om dagen. Blitt mye sofa. Så må ta meg selv i nakken og få i gang igjen ryggen.

Utredning for habituell abort. Så samboer må ofre blod også. Også har jeg blitt satt opp på vannscanning av alt.
Ble også en utredning, alt var perfekt og i orden. Alt er ute og helt klart til ny økt.
Så blir godt tatt vare på. Får vite mer senere om jeg får tabletter for å roe imunforsvaret, men hun trodde ikke de ga det. Men det skulle drøftes i neste avdelingsmøte.

Så bra du blir mer utredet før de gjør noe mer[emoji5] om de ikke gir deg noe så ville jeg spurt fastlegen om prednisolon! Mange som lykkes med det, ink meg selv!
M

Så godt at de utreder og tar der på alvor,da. Trist er det jo, men kanskje de kan finne noen svar til dere. God bedring med ryggen :)

Så bra du blir mer utredet før de gjør noe mer[emoji5] om de ikke gir deg noe så ville jeg spurt fastlegen om prednisolon! Mange som lykkes med det, ink meg selv!
M
Har bestilt meg time hos legen også, men han sa da jeg prata med han, i forbindelse med aborten, at han ikke ville legge seg i opplegget, men vi får se hva som skjer

Så godt at de utreder og tar der på alvor,da. Trist er det jo, men kanskje de kan finne noen svar til dere. God bedring med ryggen :)
Ja, er veldig godt at de tar meg på alvor :) Synes virkelig det er godt.

Ryggen har jeg slitt med i ti år, og operert til og med, men like dumt hver gang den er så vrang, grrr.
Får bare jobbe med å få løsna den igjen.

Så godt å høre at det går bedre og at du får skikkelig oppfølging. God bedring med ryggen!

Ja, er veldig godt at de tar meg på alvor :) Synes virkelig det er godt.

Ryggen har jeg slitt med i ti år, og operert til og med, men like dumt hver gang den er så vrang, grrr.
Får bare jobbe med å få løsna den igjen.
Hjelper det med trening ? Huff, tuller ikke med ryggen alså.

Så godt å høre at det går bedre og at du får skikkelig oppfølging. God bedring med ryggen!
Ja, veldig god tå få oppfølging, og ikke bare bli sendt hjem med beskjed om å se det ann en gang, eller to til.
Så veldig glad for det :)

Takk, denne ryggen er ikke venn med meg. Slitsom er den.

Hjelper det med trening ? Huff, tuller ikke med ryggen alså.
Det hjelper i liten grad å gå tur. Men så fort jeg setter meg ned, er den vond igjen.
Så ikke så mye som lindrer. Og går jeg for mye så blir den bare enda verre også. Så vanskelig å finne ut hva som er best.

Det hjelper i liten grad å gå tur. Men så fort jeg setter meg ned, er den vond igjen.
Så ikke så mye som lindrer. Og går jeg for mye så blir den bare enda verre også. Så vanskelig å finne ut hva som er best.
Oj da.. finnes det ikke noe behandling heller ?

Vond rygg er ikke kult :(
Aner ikke om det er det samme som jeg har, men jeg kjøpte meg en massasje ruller som jeg ruller på. Gjør ondt som fyyy når jeg ruller, men gosh så godt etterpå :)

Oj da.. finnes det ikke noe behandling heller ?
Jeg har prøvd alt, operasjon, fysio, ordentlig piller (det tar det, men måtte slutte pga barneønske) og trening.
Men ikke noe har fungert til nå. Det murrer konstant, og noen ganger klarer jeg knapt å sitte og ligge.
Men etter ti år, så blir det en vane, på en måte. Men slitsomt når ryggen er aktiv vond.

Vond rygg er ikke kult :(
Aner ikke om det er det samme som jeg har, men jeg kjøpte meg en massasje ruller som jeg ruller på. Gjør ondt som fyyy når jeg ruller, men gosh så godt etterpå :)
Har tre prolapser og trang ryggmarg, så får ikke nok blod og sånn ned i ene beinet. Så det er konstant dovent og sover.
Men blir vant til det. Men ikke når den er sånn vond. Det er litt slitsomt.
Men men, sånn er det med livet. Det går litt opp og ned :)

Jeg har prøvd alt, operasjon, fysio, ordentlig piller (det tar det, men måtte slutte pga barneønske) og trening.
Men ikke noe har fungert til nå. Det murrer konstant, og noen ganger klarer jeg knapt å sitte og ligge.
Men etter ti år, så blir det en vane, på en måte. Men slitsomt når ryggen er aktiv vond.
Huff stakkars :inpain::inpain:

Nå har samboeren tatt sin GEN prøve på Riksen i dag.
Så nå er det å vente til vann ultralydtimen.

Og jeg har henta ut frysemedsinen, det var en veldig hyggelig pris. 110 kr for pakka.
Etter sprøytepakkene var det nesten gratis.

Huff stakkars :inpain::inpain:
Ja, vært desperat i tider...
Fungerer å være aktiv. Men i det siste har jeg hatt behov for det motsatte.
Og etter aborten var ikke ting så greit, så da ble ryggen litt nedprioritert.
Så håper at den snart blir bedre igjen.

Ja, vært desperat i tider...
Fungerer å være aktiv. Men i det siste har jeg hatt behov for det motsatte.
Og etter aborten var ikke ting så greit, så da ble ryggen litt nedprioritert.
Så håper at den snart blir bedre igjen.
Forståelig det... god bedring

Back
Topp