Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Forståelig det... god bedring
Takk :) Det blir en vane å ha dårlig rygg. Men hadde gjort mye for å få bytta den.

Får gå masse til uka. Blir alene fra tirsdag til fredag, og jeg hater virkelig å være alene hjemme på kveldstid.
Så da er det greit og slite meg litt ut på dagtid med å være litt aktiv.

Takk :) Det blir en vane å ha dårlig rygg. Men hadde gjort mye for å få bytta den.

Får gå masse til uka. Blir alene fra tirsdag til fredag, og jeg hater virkelig å være alene hjemme på kveldstid.
Så da er det greit og slite meg litt ut på dagtid med å være litt aktiv.
Åh, kveldstid er beste tiden å være alene på, synes jeg :happy:
Selv om det er en vane må det være skikkelig kjipt.

Åh, kveldstid er beste tiden å være alene på, synes jeg :happy:
Selv om det er en vane må det være skikkelig kjipt.
Jeg er så mørkeredd jeg, så blir utrolig husredd alene :sorry::eek:
Flaut og innrømme, men takler mørket særdeles dårlig, og enda mer dårlig når jeg er alene.
Men blir nok en del film, tegning og annet koselig syssel. Sånn for å få tida til å gå tenker jeg.

Jeg er så mørkeredd jeg, så blir utrolig husredd alene :sorry::eek:
Flaut og innrømme, men takler mørket særdeles dårlig, og enda mer dårlig når jeg er alene.
Men blir nok en del film, tegning og annet koselig syssel. Sånn for å få tida til å gå tenker jeg.
Kan du ikke invitere noen venner på overnatting eller filmkveld osv ?

Trist å lese at det ikke gikk veien for deg heller denne gangen :crybaby2Våre historier var ganske lik dessverre :sorry: Så bra du blir utredet! Jeg har enda ikke blitt det, men kunne tenkt meg det. Var det gjennom fastlegen din eller klinikken dere bruker? Måtte du be om det eller ble det gjort automatisk? Jeg har prøvd å få prednisolon av St.Olav, men de nekter foreløpig. Vi skal ha fryseforsøk i slutten av november (om alt går etter planen) og vil gjøre alt jeg kan for at det går riktig vei da. Dere skal også ha fryseforsøk, ikke sant? Når blir det? Krysser fingrene for at det går veien vår neste gang :Heartred Heia eskimoene våre!

Har tre prolapser og trang ryggmarg, så får ikke nok blod og sånn ned i ene beinet. Så det er konstant dovent og sover.
Men blir vant til det. Men ikke når den er sånn vond. Det er litt slitsomt.
Men men, sånn er det med livet. Det går litt opp og ned :)

Høres ikke godt ut :( Stakar :(

Kan du ikke invitere noen venner på overnatting eller filmkveld osv ?
Hadde jeg hatt venner så hadde jeg gjort det.
Men dessverre så er de få. Og hun jeg spurte hadde ikke tid. Og de andre har flytta eller ingen kontakt.
Så da blir det stille.

Trist å lese at det ikke gikk veien for deg heller denne gangen :crybaby2Våre historier var ganske lik dessverre :sorry: Så bra du blir utredet! Jeg har enda ikke blitt det, men kunne tenkt meg det. Var det gjennom fastlegen din eller klinikken dere bruker? Måtte du be om det eller ble det gjort automatisk? Jeg har prøvd å få prednisolon av St.Olav, men de nekter foreløpig. Vi skal ha fryseforsøk i slutten av november (om alt går etter planen) og vil gjøre alt jeg kan for at det går riktig vei da. Dere skal også ha fryseforsøk, ikke sant? Når blir det? Krysser fingrene for at det går veien vår neste gang :Heartred Heia eskimoene våre!
Det var skikkelig dritt. Endelig gravid, i ei uke før det gikk skeis. Men er ikke noe å gjøre med det. Så er bare å prøve og se fremover. Ganske lenge til fryseforsøk også. De har ikke tid før i januar. Om ikke mensen er så på bærtur og kommer helt feil, da kan det hende de hadde tid. Var travelt akkurat i syklusen min.

Jeg bestilte meg en samtaletime på Riksen, og regna med å ikke bli så mye klokere og måtte vente lenger.
Men de satte i gang full utredning for habituell abort med en gang. Med masse prøver og alt. Også henvisning til vannultralyd.
Veldig greit å ha gjort, etter tre aborter siden mars 2017.

Håper frys er tingen. Men tenker at jeg har flere forsøk også. Men det å vente begynner å bli ei skikkelig tålmodighetsprøve.

Høres ikke godt ut :( Stakar :(
Det går opp og ned med denne ryggen. Gikk 14.000 skritt i går, så fikk iallefall rørt på den.
Den er litt bedre nå heldigvis :)

Men den var ikke like blid igjen i går, på Øystein Sunde og Ingrid Bjørnhov konstert.
Konserten var utrolig fin.

Har fått time til vannultralyd, fikk time 30.november. Tenke det var en evighet til, for jeg tenkte at vi snart begynner på oktober.
Men så fant jeg ut at nei, det er snart november :o At oktober har gått.

Og i morgen drar samboeren på tre netters tur. Gleder meg til fredag alt.

Men den var ikke like blid igjen i går, på Øystein Sunde og Ingrid Bjørnhov konstert.
Konserten var utrolig fin.

Har fått time til vannultralyd, fikk time 30.november. Tenke det var en evighet til, for jeg tenkte at vi snart begynner på oktober.
Men så fant jeg ut at nei, det er snart november :eek: At oktober har gått.

Og i morgen drar samboeren på tre netters tur. Gleder meg til fredag alt.
Det var kjapt! Hva går den ultralyden ut på ? Håper dagene frem til fredag går fort for deg! Du får skravle litt ekstra med oss her inne ;)

Det var kjapt! Hva går den ultralyden ut på ? Håper dagene frem til fredag går fort for deg! Du får skravle litt ekstra med oss her inne ;)
De sa det bare var noen uker til, så synes det var litt lenger ventetid enn jeg visste jeg :oops:

Vannultralyd er at de tar vanlig ultralyd, mens de fyller livmor og alt med vann. For å se bedre.
Ikke helt sikker selv, annet enn det. Men skal være lettere å se sammenvoksninger, cyster og sånne ting.
Så det blir spennende. Kan også åpne opp om egglederne er tette har jeg lest. Så det blir spennende å se.

Kan hende jeg kommer skravlende, vi får se. Merker at jeg ikke er helt i prøvemodus om dagen. Har litt pause på en måte merker jeg.

I dag skulle saken vår drøftes i fellesmøte på Riksen...
Lurer på hva dem kom frem til der jeg. Om jeg er kandidat for Presido, ehm, ehh. Sånn immundemepende kortison tabletter, eller ikke. Får nok ikke vite det før seinere. Men det blir spennende å se.

45166163_10155563402877102_8833145954178695168_n.jpg

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort uten denne ulldotten her og de to andre :Heartred

Men litt vond dag igjen. Skulle vært 7 uker i dag, og 1 uke igjen til det skulle ha vært ultralyd.
Men nå ser jeg frem til 30.november og bli ferdig med vannultralyd.

Også er jeg spent på når kroppen er i gang igjen. Er i eggløsningstider nå egentlig, men ikke uvanlig at den er litt på utur etter en abort. Så jeg er tålmodig. Så får jeg ringe inn den til Riksen når den kommer. Men regner med at det blir januar, men første uka kan ryke, siden mensen nok gjør som den vil utover. Så er bare å vente og se. De ville iallefall vente til etter ultralyden, og kanskje en syklus til, har jeg lest. Og da er det januar. Så får vi se når det blir mensentid igjen og hva som skjer utover. Er bare å ta ting som det kommer... Ikke annet og gjøre.

Notat til meg selv, går det ikke ann å poste, sjekk om det er posta likevel...

Back
Topp