Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Jeg er ødelagt... :sorry::sad002:sad010

Men prøva på mandag var på 115, og har tatt ny i dag og prata med fastlegen min. Skal dit for å få svar i morgen.
Men han var like realistisk som meg. Så det har nok gått galt.

Og det føles ut som en evighet til januar... Og akkurat den uka har vi fått tur til Kiel også :sad002

[emoji173]️

Uff, dette var trist lesing! Så leit at det ser ut til å gå den veien. Det skulle jo endelig gå veien for deg nå.

Vanskelig å finne gode ord, men sender noen varm tanker!

Jeg er ødelagt... :sorry::sad002:sad010

Men prøva på mandag var på 115, og har tatt ny i dag og prata med fastlegen min. Skal dit for å få svar i morgen.
Men han var like realistisk som meg. Så det har nok gått galt.

Og det føles ut som en evighet til januar... Og akkurat den uka har vi fått tur til Kiel også :sad002
Sender deg en stor klem ❤️

Uff, det var trist lesning... sender deg masse gode tanker og håper det går bra med deg :Heartred

Blir trolig fryseforsøk i januar. Siden det var så kø da jeg cirka får igjen mensen.
Om ikke den er sein eller tuller, for da kan det hende det var hull...
Jeg hadde ett håp på desember.

Men, jeg har fått time neste onsdag. 24.oktober, for å prate med en lege. Angående det å få noe for immunforsvaret mitt.
Sykepleieren synes også det var dumt å bare sette inn igjen uten å gjøre noe med problemet.
Så det blir spennende. Kanskje det er det som skal til. Så slipper jeg kanskje enda en kjemisk igjen. Tre på halvannet år holder det.
Så leit! Men så godt med en legetime og få orden på noe!

Jeg har hatt en så dårlig dag i dag, at det nesten ikke kan beskrives... :(
Så orker egentlig ikke så mye forum nå kjenner jeg... :(

Januar er en evighet til, så ser ikke akkurat lyset. Men jeg får vente på neste mensen, også ringe Riksen og håpe det aller, aller beste. Og at legen finner en løsning på onsdagen. Noe medisiner eller noe, som kan roe ned kroppen...:oops:

Januar er en evighet til, så ser ikke akkurat lyset. Men jeg får vente på neste mensen, også ringe Riksen og håpe det aller, aller beste. Og at legen finner en løsning på onsdagen. Noe medisiner eller noe, som kan roe ned kroppen...:oops:
Må du vente helt til januar?

Stor klem til deg :Heartred

Må du vente helt til januar?
Ja, for om mensen kommer igjen på syklusdag 30-35 så er det fullt uka i desember :(
Om ingen avlyser så det blir plass til meg da.
Så da må jeg vente til neste syklus :wtf:

HCG i går var 15, så forrige onsdag 46, mandag 115 og i går 15.
Så da er det bare å gråte seg tom, og tommere. Også gjøre seg klar for samtale time på Riksen på onsdag, og finne ut av veien videre. Også håpe at mensen kommer sånn at den kommer ei uke det er plass til meg.

Ja, for om mensen kommer igjen på syklusdag 30-35 så er det fullt uka i desember :(
Om ingen avlyser så det blir plass til meg da.
Så da må jeg vente til neste syklus :wtf:

HCG i går var 15, så forrige onsdag 46, mandag 115 og i går 15.
Så da er det bare å gråte seg tom, og tommere. Også gjøre seg klar for samtale time på Riksen på onsdag, og finne ut av veien videre. Også håpe at mensen kommer sånn at den kommer ei uke det er plass til meg.

Så trist å lese at det ikke gikk hele veien [emoji22] Det var jo ikke slikt det skulle ende! Vet hvor tøft det er... Ta en dag om gangen, det blir gradvis bedre. Håper du får tak i prednisolon og at det vil hjelpe deg i å ikke miste igjen. Håper også at det er noen som avlyser slik at du får innsett før jul [emoji171]

Så trist å lese at det ikke gikk hele veien [emoji22] Det var jo ikke slikt det skulle ende! Vet hvor tøft det er... Ta en dag om gangen, det blir gradvis bedre. Håper du får tak i prednisolon og at det vil hjelpe deg i å ikke miste igjen. Håper også at det er noen som avlyser slik at du får innsett før jul [emoji171]

Jeg er skikkelig spent på onsdagen, håper virkelig at de kan hjelpe meg. Og ikke bare vil at ting skal gå av seg selv...

Håper på avlysninger jeg også, eller at mensen kommer litt på bærtur, for det er fort gjort etter en sånn runde.
Jeg må bare vente på mensen, og ringe inn så fort den kommer, også høre om hvordan det er der da.

Det går litt bedre nå, men er litt av og på.
Har begynt å planlegge både en liten ferietur til Bergen i november, og Kiel tur i januar (som kanskje kræsjer med forsøket, men alt er betalt og bestilt, så håper det går opp) også vårtur til Harstad.
Hjelper litt og planlegge og finne på ting. Også tenke at tida går, sakte, men sikkert den.

Jeg er skikkelig spent på onsdagen, håper virkelig at de kan hjelpe meg. Og ikke bare vil at ting skal gå av seg selv...

Håper på avlysninger jeg også, eller at mensen kommer litt på bærtur, for det er fort gjort etter en sånn runde.
Jeg må bare vente på mensen, og ringe inn så fort den kommer, også høre om hvordan det er der da.

Det går litt bedre nå, men er litt av og på.
Har begynt å planlegge både en liten ferietur til Bergen i november, og Kiel tur i januar (som kanskje kræsjer med forsøket, men alt er betalt og bestilt, så håper det går opp) også vårtur til Harstad.
Hjelper litt og planlegge og finne på ting. Også tenke at tida går, sakte, men sikkert den.

Så godt å høre at det går litt bedre med deg :Heartred Men veldig forståelig at det svinger litt. Høres lurt ut å legge hyggelige planer, så du uansett har noe å se frem!

Håper du får en bra samtale på onsdag. Og for en gangs skyld håper jeg at mensen er på bærtur! :)
Ønsker deg en god helg!

Så godt å høre at det går litt bedre med deg :Heartred Men veldig forståelig at det svinger litt. Høres lurt ut å legge hyggelige planer, så du uansett har noe å se frem!

Håper du får en bra samtale på onsdag. Og for en gangs skyld håper jeg at mensen er på bærtur! :)
Ønsker deg en god helg!
Signerer denne fine posten jeg :angelic:

Det går veldig opp og ned. I går begynte jeg å gråte på butikken... Så går ikke helt bra.
Det verste er at samboeren skal på jobbreise til uka, fra tirsdag til fredag... Og jeg som knapt klarer dagtid alene om dagen :sorry:
Dagene føles ganske meningsløse nå. Men prøver så godt jeg kan å kose med kattene, og få tida til å gå.

Fryktelig spent på timen i morgen. Håper Riksen og jeg kommer frem til noe lurt i løpet av timen.

Veldig trist å lese at det gikk slik :(
Håper neste runden er gullrunden

Veldig trist å lese at det gikk slik :(
Håper neste runden er gullrunden
Ja, det var fryktelig vondt. Veldig mye mer enn jeg trodde det skulle bli.

Men vi prøver igjen. Har to fine egg på frys. Kanskje det er gullegga :Heartpink

Men vi prøver igjen. Har to fine egg på frys. Kanskje det er gullegga :Heartpink

Ønsker deg masse lykke til!
Skal bli flinkere til å følge med :)

Skjønner at det er tungt, det er jo store følelser i sving i denne prosessen. Håper du snart føler deg bedre og at et av de to er akkurat det som skal til!:Heartred

Back
Topp