Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Men synes egentlig det gikk helt fint med medisiner og sånn også, så hadde ikke gjort meg noe egentlig.
Men veldig greit med frys også. Så håper det eventuelt ikke blir altfor lenge til.
Så bra da. Det kan jo i verste fall være nødvendig med det. Evt til søskenforsøk og. Og da er det godt at man ikke er helt avskremt

Så bra da. Det kan jo i verste fall være nødvendig med det. Evt til søskenforsøk og. Og da er det godt at man ikke er helt avskremt
Ja, vi vil helst ha to barn, eller tre. Så veldig greit at det ikke har vært for skremmende.
Trodde det skulle være verre.

Sov helt til nesten fem.

Dagens test... Trur nok det er over :(:arghh:

Vedlegg

• _20181015_050831.JPG
    _20181015_050831.JPG
    99,7 KB · Visninger: 165
Dette var skikkelig leit å se! Håper bare testen er en dust og at alt egentlig er bra!:hug003

Dette var skikkelig leit å se! Håper bare testen er en dust og at alt egentlig er bra!:hug003
Det er med seks timers urin også, de andre er på tre... Så dobbelt så lenge i blæra...:(
Tenker jeg ringer Rikshospitalet når jeg står opp igjen etter litt mer søvn. Også hører med dem.

Men kvalmen og det meste, forsvant på fredagen. Så har vært ganske redd for dette her.
Må nok drøfte videre angående immunforsvar tror jeg. Høre med dem etterpå.

Da har jeg tatt ei HCG prøve hos legen. Svar kommer på onsdag, og da tar jeg en ny, men den får jeg svar på fredag.
Så er bare å smøre meg inn med tålmodighet.

Da har jeg tatt ei HCG prøve hos legen. Svar kommer på onsdag, og da tar jeg en ny, men den får jeg svar på fredag.
Så er bare å smøre meg inn med tålmodighet.
Ååå ❤️ Måtte bare den testen være feil :smiley-angelic001

Ååå ❤️ Måtte bare den testen være feil :smiley-angelic001
Ja, er lov å håpe.

Ikke kommet mer blod, og nesten ikke noe mer brun gugge, heller, siden klokka 5. Da kom det en del på papiret.
Har hatt tre røde flekker i bindet over ett døgn. Så er ingen stor blødning. Men vært overraskende mye når jeg har tørka meg noen ganger.
Men 8 timer uten fersk blod nå. Håper det fortsetter sånn. Og sjokoladen Toppris, smaker fortsatt veldig, merkelig...:wideyed:

Og nå kommer det blod igjen. Rosa og ferskt. Men ganske tynt.
Er bare å ta det med ro og håpe det beste. Ikke så vondt, bare murrer litt i magen.
Håpa på at det ikke skulle komme mer blod jeg nå...

Klamre deg fast, lille venn :smiley-angelic001:Heartbigred
Jeg er utrolig oppblåst :oops: den kula :p

Men vet ikke helt om jeg har trua...
Men slapper av og tar livet veldig med ro.
Litt blod igjen når jeg tørker. Men ikke noe i bindet. Litt mens kramper, kanskje 2-6 ganger i timen. Men ikke sånn som ved mensen.

Vedlegg

• _20181015_152845.JPG
    _20181015_152845.JPG
    214,2 KB · Visninger: 126
Føler mer og mer at det er over nå...
Det fossblør ikke. Men kommer en del når jeg tørker... Veldig lyst blod.

Så nå går jeg mer og mer over i "Vente på fryseforsøk" modus kjenner jeg.
Orker ikke og gå og håpe... Spent på når jeg eventuelt kan få komme i gang med fryseforsøk.
Håper før jul, men på en annen måte så er det kanskje for raskt til...

Samboeren har vært på jobb i hele dag, og er ikke hjemme før halv ni. Dagen har vært full av tanker.
Hadde vært så godt å hatt han hjemme...

Kjenner jeg trekker meg litt unna herfra nå. Trenger nok litt tid for "meg selv..."
Dumme kropp... Dumme autoimmune sykdommer :yuck:

Har sovet to ganger i dag, kroppen er ganske så sliten nå.
Så kjenner at jeg trenger hvile nå, og ikke tenke for mye... Det siste er ikke akkurat lett.

Orker ikke og gå og håpe... Spent på når jeg eventuelt kan få komme i gang med fryseforsøk.

Samboeren har vært på jobb i hele dag, og er ikke hjemme før halv ni. Dagen har vært full av tanker.

Kjenner jeg trekker meg litt unna herfra nå. Trenger nok litt tid for "meg selv..."

Så kjenner at jeg trenger hvile nå, og ikke tenke for mye... Det siste er ikke akkurat lett.
Sender deg en klem ❤️

Takk :Heartblue
Kjenner at jeg ikke orker å holde i håpet nå... Selv om det gjør vanvittig vondt :sad002
Ja kan være så sinnsynsk vondt i dette ivf gamet :sorry:
Folk kan gjerne fortelle før man starter med ivf at det er hardt for kroppen, og ja når man står i det så skjønner man hva de mener at der kan være hardt..
men det blir lettere etter verdt ❤️ Klem ❤️

For en vond venting, dette er ikke lett :Heartred Håper hode og kropp får hvile, gi deg selv det du trenger nå. Klem

Ja kan være så sinnsynsk vondt i dette ivf gamet :sorry:
Folk kan gjerne fortelle før man starter med ivf at det er hardt for kroppen, og ja når man står i det så skjønner man hva de mener at der kan være hardt..
men det blir lettere etter verdt ❤️ Klem ❤️
Jeg synes ikke det var så ille med medisiner og sånn. Så kan godt gå igjennom mange. Men vil jo få en gevinst ut av det også...
Men må nok skaffe noe som roer ned immunforsvaret... Er andre gangen på under ett år.

Vet det kan være uskyldig også, men orker ikke gå og tro det... Det blir bare verre.

For en vond venting, dette er ikke lett :Heartred Håper hode og kropp får hvile, gi deg selv det du trenger nå. Klem
Jeg har sovet to ganger i dag, og egentlig klar for senga igjen.
Tok en tablett, som jeg slutta på før forsøket, i går, for ikke å tenke hele natta. Og det hjalp.
Så får vi se, hvor dette bærer. Men jeg orker ikke tro og håpe så mye. Da møter jeg bare gulvet superhardt om det går galt.

Har sendt melding til Riksen, men vurderer å ringe dem i morgen, og høre med dem. Og kanskje få vite når jeg evnt kan få fryseforsøk... Eller vente til jeg får svar fra dem kanskje.

Men jeg er ikke den første, og ikke den siste, som opplever dette her... :Heartpink

Back
Topp