Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Tre dråper i bindet jeg satte på meg, men stor sett vært på papiret når jeg tørker.
Det veksler mellom blankt med brune klumper, ett par ganger med bittelitt ferskt i, men sist gang var det blankt med svarte klumper i.
Crinonerester er klumpene.

Nesten ikke menskramper, bare noen få enda. Så har ikke vondt.
Får ta en test i morgen tidlig, også se hvordan den ser ut. Men ganske redd for å bli skuffa kjenner jeg...:wtf:

Hvis det kan være en liten trøst så hadde jeg en liten blødning med friskt blod rundt IKM. Har likevell sett bankende hjerte på ultralyd. Håper det bare er uskyldig for deg også, hører jo at mange blir veldig sår av progesterontablettene.
Og som flere her sier så er det jo et godt tegn at du ikke har smerter. Krysser fingrene for deg[emoji169]

Holdt på i ett døgn nå, men kan være at det er mye rester som skal ut.
Men litt slitsomt egentlig, at det kommer. Kunne godt stoppa opp kjenner jeg.

Er enda over 3 uker til UL her, om det går veien da.

Så kjedelig med sånt tull! Håper det er uskyldig!

Kanskje jeg skal senke skuldra. Våkna klokka 2 både kvalm og gjennomsvett :hungover:
Gikk skjelvende på badet, for vet at om jeg mister skal testene bli svakere og svakere.
Så mannet meg opp, og tok tre forskjellige. Utenom den digitale, så er de to andre sterkere enn de har vært før :D

Er med tre timers urin denne gangen også. Blæra er som klokka, den må tisse 02.00

Den digitale burde ha vært 2-3 nå kanskje, men er ikke ei uke siden jeg tok den forrige, så kan hende den er rett i byttet. Eller noe sånn. For vanlig + har aldri vært så sterk. Nå er strekene så og si like sterke.

Ikke kommer det noe anna enn veldig mørke rester heller lenger.
Så håper dette går bra...

Vedlegg

• _20181014_023307.JPG
    _20181014_023307.JPG
    189 KB · Visninger: 144
Last edited:
4+2 øverst og 4+4 nederst
Må være innenfor den stigninga her :happy:

Vedlegg

• collage-1539478041733.jpg
    collage-1539478041733.jpg
    239,4 KB · Visninger: 134
Ser veldig bra ut det!
Ja. Ble beroliget av de testene der.

Ute å går i Oslo i dag. Og litt mer mensmurringer. Men ikke vært så aktiv som i dag i rugetida. Så hører kanskje sammen...

Hmm, nå blir jeg plustelig nå... Så nå spørs det om løpet er kjørt.
Får se ann til i morgen.

Jeg håpet virkelig at dette skulle gå veien nå... :(

Hmm, nå blir jeg plustelig nå... Så nå spørs det om løpet er kjørt.
Får se ann til i morgen.

Jeg håpet virkelig at dette skulle gå veien nå... :(

Håper det er uskyldig!![emoji173]️

Jeg ville ringt legen imorra og fått tatt hcg prøver imorra og onsdag!

Håper det er uskyldig!![emoji173]️

Jeg ville ringt legen imorra og fått tatt hcg prøver imorra og onsdag!
Vurderer å gjøre det. Sånn for å ha kontroll på hva som skjer.

Hatt mensmurringer som har kommet og gått, særlig om vi gikk litt fort i dag. Men ikke tenkt sånn veldig på det, annet enn at det kanskje var normalt. Så vi får se hvordan dette utarter seg.

Men var mest på papiret da jeg kom hjem, da kom det nok til to tørk, men ikke så mye i bindet.
Er bare å vente og se. Ikke kommet så langt at det synes på ultralyd heller. Så ikke så mye å gjøre. Annet enn å få HCG målinger i morgen.

Vurderer å gjøre det. Sånn for å ha kontroll på hva som skjer.

Hatt mensmurringer som har kommet og gått, særlig om vi gikk litt fort i dag. Men ikke tenkt sånn veldig på det, annet enn at det kanskje var normalt. Så vi får se hvordan dette utarter seg.

Men var mest på papiret da jeg kom hjem, da kom det nok til to tørk, men ikke så mye i bindet.
Er bare å vente og se. Ikke kommet så langt at det synes på ultralyd heller. Så ikke så mye å gjøre. Annet enn å få HCG målinger i morgen.

For din egen skyld så er det sikkert lurt å bare fått sjekka hcg! Bedre enn å gå å lure! Er som du skriver for tidlig med UL, og tester er heller ikke pålitelig å bruke som hcg-måling pga ulik urinkonsentrasjon og fargestoffmengde! Mensmurringer er jo heelt normalt som gravid også!

For din egen skyld så er det sikkert lurt å bare fått sjekka hcg! Bedre enn å gå å lure! Er som du skriver for tidlig med UL, og tester er heller ikke pålitelig å bruke som hcg-måling pga ulik urinkonsentrasjon og fargestoffmengde! Mensmurringer er jo heelt normalt som gravid også!
Ja, skal se om jeg ringer i morgen. For å få tatt det.

Men har ganske vond følelse i hele meg nå... :(:sorry:

Huff, så vondt å gå sånn i usikkerhet[emoji17] Støtter forslaget om å få målt HCG.
Krysser fortsatt fingrene for deg[emoji169]
Får ta og ringe legen min i morgen. Også høre hva legesenteret mener.

Fortsatt mensverk, men lite blod nå. Så er bare å se ann...

Huff, ingen god følelse å gå rundt slik i usikkerhet [emoji17] Jeg støtter også forslaget om hCG-måling hos legen. En prøve i morgen og en på onsdag. Da får du et sikkert svar på hvilken vei det går. Og vi håper jo at det går oppover, og at blødningen er uskyldig [emoji1374][emoji173]️ Men uansett hvilken vei det er så er det godt å vite hva man har å forholde seg til, fremfor å leve for lenge i usikkerheten. Det er tøft og vanskelig å leve i den usikkerheten.

Sendt deg pm[emoji8]

Huff, ingen god følelse å gå rundt slik i usikkerhet [emoji17] Jeg støtter også forslaget om hCG-måling hos legen. En prøve i morgen og en på onsdag. Da får du et sikkert svar på hvilken vei det går. Og vi håper jo at det går oppover, og at blødningen er uskyldig [emoji1374][emoji173]️ Men uansett hvilken vei det er så er det godt å vite hva man har å forholde seg til, fremfor å leve for lenge i usikkerheten. Det er tøft og vanskelig å leve i den usikkerheten.
Ja, jeg har avlyst Sverige turen med mamma, for å få ringt og tatt en i morgen. Også trenger jeg en rolig dag. Har skjedd noe både lørdag og søndag hele dagene nå, så trenger en rolig dag...

Er ganske slitsomt å ikke vite. Men har en dårlig følelse nå, siden jeg har mensmurringer. Spørs om jeg må be på mine knær om noe immundempende til neste gang, om vi trenger ett nytt forsøk. Jeg har en del autoimmune sykdommer. Som sikkert ikke vil at jeg skal gå gravid, så kanskje jeg trenger litt hjelp der.

Klem til deg ❤️ Håper måling viser at ting er som de skal selv om du har blødd litt ❤️

Back
Topp