Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Liker - på en måte ? :happy:
:hilarious: AKKURAT det sa samboeren min og... Jeg krøp sammen i sofaen, og måtte egentlig skikkelig tisse, og sa til samboeren at jeg ikke turde å gå, for å unngå og spy... Han og "Det liker jeg... Det er ett bra tegn...:hilarious:"

Ja og første forsøk :D her var alle gode ting 3 :p
Og med lykkesten:hilarious:
Jeg har ul allerede på mandag :eek:
Jeg har UL time om 3 uker og 6 dager, så jeg må vente lenge :hilarious:

Jeg tenkte at jeg måtte ha fryseforsøk, eller flere ferskforsøk jeg også. Men neida, luringen flytta inn på første :Heartbigred
Håper den forblir inni her til sommeren.

:hilarious: AKKURAT det sa samboeren min og... Jeg krøp sammen i sofaen, og måtte egentlig skikkelig tisse, og sa til samboeren at jeg ikke turde å gå, for å unngå og spy... Han og "Det liker jeg... Det er ett bra tegn...:hilarious:"
Haha. Håper du slipper sånn ekstreme symptomer da, men.. turer i skog og mark (frisk luft) hjalp veldig for meg i 1 trimester. Var veldig kvalm i starten av turen men dagen ble bedre av at jeg tok den turen, bare et tips.

Haha. Håper du slipper sånn ekstreme symptomer da, men.. turer i skog og mark (frisk luft) hjalp veldig for meg i 1 trimester. Var veldig kvalm i starten av turen men dagen ble bedre av at jeg tok den turen, bare et tips.

Har bare asfalt ute her, bor langs en fylkesvei, så ikke helt det samme som en tur i skogen :(

Men i dag har jeg ikke vært kvalm, før nå i kveld. Med bror og samboeren på besøk, så var det ikke sånn særlig kult, og plutselig bli kvalm. Satte på meg Sea Bandene og satte opp vindu og telte fint inni meg... Så gikk greit :rolleyes:

Har bare asfalt ute her, bor langs en fylkesvei, så ikke helt det samme som en tur i skogen :(

Men i dag har jeg ikke vært kvalm, før nå i kveld. Med bror og samboeren på besøk, så var det ikke sånn særlig kult, og plutselig bli kvalm. Satte på meg Sea Bandene og satte opp vindu og telte fint inni meg... Så gikk greit :rolleyes:
Åh, skjønner.. men bodde ikke dere på en gård ? Har dere ikke noe område å tusle litt rundt på? Frisk luft generelt hjelper kanskje.:) men selv om det hjalp meg betyr jo ikke det at det hjelper deg :confused: usj så typisk under besøk. Bedre når en kan fortelle årsaken til det liksom :p

Åh, skjønner.. men bodde ikke dere på en gård ? Har dere ikke noe område å tusle litt rundt på? Frisk luft generelt hjelper kanskje.:) men selv om det hjalp meg betyr jo ikke det at det hjelper deg :confused: usj så typisk under besøk. Bedre når en kan fortelle årsaken til det liksom :p
Nei, vi bor ikke på gård :) Svigers bor på gården noen kilometer unna.
Men jeg kan tusle ned til Glomma og opp igjen, så det kan jeg legge inn som tur. Men er stort sett kvalm når det er bekkmørkt ute, så ikke så koselig å gå nå :hilarious:

Nei, vi bor ikke på gård :) Svigers bor på gården noen kilometer unna.
Men jeg kan tusle ned til Glomma og opp igjen, så det kan jeg legge inn som tur. Men er stort sett kvalm når det er bekkmørkt ute, så ikke så koselig å gå nå :hilarious:
Ååh, da har jeg misforstått :p
Haha,nei jeg hadde aldri gått ut i mørket jeg.:eek: gikk såvidt ut døra nå, for å lufte bikkja litt men løp rett inn igjen :hilarious: jeg er typen som kunne tatt med meg en kniv:joyful:

Ååh, da har jeg misforstått :p
Haha,nei jeg hadde aldri gått ut i mørket jeg.:eek: gikk såvidt ut døra nå, for å lufte bikkja litt men løp rett inn igjen :hilarious: jeg er typen som kunne tatt med meg en kniv:joyful:

Odelsgutten jeg bor med :) Så blir gårdskjerring med tida. Men enn så lenge bor vi i ett koselig, lite hus.

Jeg og er skikkelig mørkeredd. Liker meg ikke ute i mørket. Mye tryggere inne :hilarious:

Jeg hadde ikke vært kvalm i hele dag, og jubla litt. For bror min skulle komme og lage kake her i dag.
Han tok med seg samboeren. Og vi begynte å lage kake. Det lukta veldig av ostekremen, og bror min drakk masse vann.
Jeg begynte etterhvert å føle at jeg brakk meg da han drakk vann :wtf:
Ikke klarte jeg å kaste den gamle pizzaen, den lukta for mye... Også da vi satte oss rundt kjøkkenbordet ble jeg enda mer kvalm. Sånn svett på henda kvalm. Satte på Sea Banda og lukka opp vindu. Det hjalp litt. Men var veldig godt da de dro og jeg kunne slappe av... :wideyed:

Fortsatt litt små uggen kjenner jeg...:(

Fire timers urin, som vanlig. Kan seriøst stille klokka etter blæra mi... Må tisse to hver natt nå... :arghh:

Men... Jeg skjønner nå hvorfor jeg er så fryktelig kvalm.

16 DPO :Heartbigred
Og mye sterkere enn for to dager siden :smug:

Vedlegg

• _20181012_021029.JPG
    _20181012_021029.JPG
    130,3 KB · Visninger: 117
Frokosten i heimen... Samboeren spiser klokka fem, jeg etter å ha sovet litt igjen...
I dag varma han seg brødskive med svartpølse og ost i mikroen... Jeg måtte sette meg på andre sida av kjøkkenet, på kjøkkenbenken under vindu... Mens han spiste. Jeg ble dårlig av lukta :p

Da har du ei fin tid i vente[emoji85] Om du er så dårlig allerede mener jeg. Huff.

Back
Topp