Den tanken har slått meg ogsåDa har du ei fin tid i vente[emoji85] Om du er så dårlig allerede mener jeg. Huff.
Meeen, er verdt det til slutt, om det holder til sankthans
Men er bare noen få ganger om dagen enda. Regner med at det blir mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den tanken har slått meg ogsåDa har du ei fin tid i vente[emoji85] Om du er så dårlig allerede mener jeg. Huff.
Alltid trygt inne når det er mørkt uteOdelsgutten jeg bor med Så blir gårdskjerring med tida. Men enn så lenge bor vi i ett koselig, lite hus.
Jeg og er skikkelig mørkeredd. Liker meg ikke ute i mørket. Mye tryggere inne
Jaaa, liker meg ikke ute i mørket. Skulle inn på stabburet der han jobba istad, også har pæra gått ute der, var ikke særlig høy i hatten ditAlltid trygt inne når det er mørkt ute
Æææh skummelt!Jaaa, liker meg ikke ute i mørket. Skulle inn på stabburet der han jobba istad, også har pæra gått ute der, var ikke særlig høy i hatten dit
Må få skifta den i morgenÆææh skummelt!
Jeg hadde nekta å gå ut hvis ikke...Må få skifta den i morgen
Er tre på huset og ei på skjulet her, så er ikke mørkt, bare på stabburstrappaJeg hadde nekta å gå ut hvis ikke...
ÅåjaEr tre på huset og ei på skjulet her, så er ikke mørkt, bare på stabburstrappa
Kan oppdatere her også, men de brune restene har gått over til å bli rosa og halvferskt...
Så nå er jeg litt nervøs for om at det går mot kjemisk igjen.
Krysser enn så lenge fingra, og håper at det bare er hormonelt og at det snart gir seg igjen.
Litt TMI men: Min erfaring med crinone er at på slutten før man skal slutte så er jeg sååååå jævla sår og full av gammel tørka crinone at det gjør vondt å tisse nesten. Tror crinonestaven er noe av det verste man kan putte oppi der og det er bare halvparten som kommer ut igjen og ligger å irriterer hele systemet.Kan oppdatere her også, men de brune restene har gått over til å bli rosa og halvferskt...
Så nå er jeg litt nervøs for om at det går mot kjemisk igjen.
Krysser enn så lenge fingra, og håper at det bare er hormonelt og at det snart gir seg igjen.
Sitter på treff. Så er litt kort.
Crinone er noe seigt som skytes ut av en plast kapsel. Så blir vanskelig å ta det uten å bruke beholderen.
Jeg har bare vanlige murringer. Som de siste ukene enda. Ikke kommer det like mye lenger nå og mer gammelt igjen. Og små kvalm. Sååå har senka litt igjen.
Ved forrige kjemisk ble testene svakere lenge før jeg begynte å blø.
Det håper jeg også. Kjedelig å se blod uansett mengde og utseende.Skjønner[emoji1303][emoji1303]
Håper det gir seg helt[emoji8][emoji8]
Det er sårt langt oppi der. Så håper jeg også. Men veldig redd for at det ikke går veienHåper det bare er skjøre slimhinner! krysser fingrene for deg