Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Da har du ei fin tid i vente[emoji85] Om du er så dårlig allerede mener jeg. Huff.
Den tanken har slått meg også :wideyed: :wtf:
Meeen, er verdt det til slutt, om det holder til sankthans :p
Men er bare noen få ganger om dagen enda. Regner med at det blir mer :wtf:

4+2

Som jeg gleder meg til å komme lenger i løpet... Jeg er livredd for SA kjenner jeg :(
Selv om jeg vet at jeg ikke kan gjøre så mye med det...

Nå er jeg mest redd for kjemisk. Sist mista jeg ca 4+4... Da ble testene lysere. Men da var ingen så mørke som nå.
Men som det hodet tenker. Jeg prøver å slappe av... :wtf:
Men når jeg er over 5 uker, så er 8 uker og UL neste, også er 12 uker neste mål etter det igjen.

I kveld har kroppen vært som vanlig også. I dag tidlig var jeg skikkelig kvalm, så gikk det over, så ble jeg ordentlig dårlig i magen :confused:
Også veldig trøtt, sovna på sofaen. Også var jeg sliten til middag. Men etter det har jeg ikke merka annet enn litt murringer.

Crinonen kommer ut med litt tørka blod nå også, så er ganske sår oppi der. Kunne droppe Crinone nå sa Riksen, men siden jeg akkurat hadde tatt ut ny, så kunne jeg bruke det opp. Så tenker jeg går ned til en om dagen til det er tomt om 20 dagers tid.

Odelsgutten jeg bor med :) Så blir gårdskjerring med tida. Men enn så lenge bor vi i ett koselig, lite hus.

Jeg og er skikkelig mørkeredd. Liker meg ikke ute i mørket. Mye tryggere inne :hilarious:
Alltid trygt inne når det er mørkt ute:p

Alltid trygt inne når det er mørkt ute:p
Jaaa, liker meg ikke ute i mørket. Skulle inn på stabburet der han jobba istad, også har pæra gått ute der, var ikke særlig høy i hatten dit :hilarious:

Det kommer ut en god del gammelt blod med Crinone nå... Kjente jeg ble ganske nervøs i går kveld.
Det har alltid kommet noe, men nå kommer det mer. Men ikke tegn til noe ferskt blod...
Og da starter tankekverna...:arghh:

Vi la oss ved tolv tida, og jeg sovna heldigvis fort. Men klokka i hodet ringer 02.00 hver natt, så måtte opp og tisse.
Tissa på pinnen og satte meg litt i stua.

Krysesr fingra for at det snart slutter å komme ut brune Crinone rester, og jeg kan senke skuldra igjen.
Og jeg gleder meg voldsomt til å være over den kritiske abortgrensa kjenner jeg...:sorry:
Jeg er redd for abort, med en kropp med flere autoimmune sykdommer er det fort gjort at kroppen ikke vil dette her... :(

Kan oppdatere her også, men de brune restene har gått over til å bli rosa og halvferskt...
Så nå er jeg litt nervøs for om at det går mot kjemisk igjen.

Krysser enn så lenge fingra, og håper at det bare er hormonelt og at det snart gir seg igjen.

Kan oppdatere her også, men de brune restene har gått over til å bli rosa og halvferskt...

Krysser enn så lenge fingra, og håper at det bare er hormonelt og at det snart gir seg igjen.

Skjønner du blir bekymret, men dette trenger ikke være noe farlig i det hele tatt :Heartred Progesterontilskuddet kan gi skjøre slimhinner, så kan fint være bare det! Og det er mange som blør litt i svangerskapet uten at det er farlig! SÅ lenge du ikke blør mye og med klumper + har smerter, så går det nok så fint :Heartred Når jeg mistet så var det smertene som bekymret legene, ikke blødningen!

Lykke til :Heartred

Jeg har jo også opplevd blødninger med begge to. Forskjellen mellom blødning i vellykket svangerskap og da jeg mistet er som lmn sier, smerter! Men man starter jo gjerne å småblø litt før det setter ordentlig i gang uansett. Og hCG da. Hatt normal hCG og sterke tester selv ved blødning de gangene det gikk bra, mens ikke da jeg mistet. Får håpe det går bra!!

Litt TMI men: Min erfaring med crinone er at på slutten før man skal slutte så er jeg sååååå jævla sår og full av gammel tørka crinone at det gjør vondt å tisse nesten. Tror crinonestaven er noe av det verste man kan putte oppi der og det er bare halvparten som kommer ut igjen og ligger å irriterer hele systemet.

Slapp av og pust med magen :) så lenge du ikke har vondt så er det nok bare helt uskyldig :)

Nå har jeg aldri brukt Crinone, men går det ann å bruke den uten stav og bare føre inn med finger?? Tenker det må da være bedre enn at en stav "skjærer opp" inni der?? Vet jo at dersom man får soppinfeksjon som gravid, så kan man fint bruke canesten stikkpille, men det er anbefalt å ikke bruke staven som følger med! Nettopp pga skjære slimhinner og det kan skape blødning!

Sitter på treff. Så er litt kort.

Crinone er noe seigt som skytes ut av en plast kapsel. Så blir vanskelig å ta det uten å bruke beholderen.

Jeg har bare vanlige murringer. Som de siste ukene enda. Ikke kommer det like mye lenger nå og mer gammelt igjen. Og små kvalm. Sååå har senka litt igjen.

Ved forrige kjemisk ble testene svakere lenge før jeg begynte å blø.

Sitter på treff. Så er litt kort.

Crinone er noe seigt som skytes ut av en plast kapsel. Så blir vanskelig å ta det uten å bruke beholderen.

Jeg har bare vanlige murringer. Som de siste ukene enda. Ikke kommer det like mye lenger nå og mer gammelt igjen. Og små kvalm. Sååå har senka litt igjen.

Ved forrige kjemisk ble testene svakere lenge før jeg begynte å blø.

Skjønner[emoji1303][emoji1303]

Håper det gir seg helt[emoji8][emoji8]

Skjønner[emoji1303][emoji1303]

Håper det gir seg helt[emoji8][emoji8]
Det håper jeg også. Kjedelig å se blod uansett mengde og utseende.

Håper det bare er skjøre slimhinner! :) krysser fingrene for deg:)
Det er sårt langt oppi der. Så håper jeg også. Men veldig redd for at det ikke går veien :arghh:

Back
Topp