Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Ja, jeg har avlyst Sverige turen med mamma, for å få ringt og tatt en i morgen. Også trenger jeg en rolig dag. Har skjedd noe både lørdag og søndag hele dagene nå, så trenger en rolig dag...

Er ganske slitsomt å ikke vite. Men har en dårlig følelse nå, siden jeg har mensmurringer. Spørs om jeg må be på mine knær om noe immundempende til neste gang, om vi trenger ett nytt forsøk. Jeg har en del autoimmune sykdommer. Som sikkert ikke vil at jeg skal gå gravid, så kanskje jeg trenger litt hjelp der.

Høres lurt ut å avlyse turen i morgen og satse på en rolig dag. Både kroppen og hodet trenger nok kanskje det slik situasjonen er nå. Hvis det er noen trøst, så har jeg også masse mensmurringer med stigende hCG. Så akkurat det trenger ikke være tegn på at det er negativt.

Dersom det ikke går veien for dere nå, så ville nok jeg også diskutert med legen ifht de autoimmune sykdommene du har. Evt prednisolon? Vet at det er noen her innen som har brukt det. Jeg diskuterte også prednisolon da jeg var innom en behandling hos Hausken, og fikk beskjed om at det ble helst brukt hos dem med alvorlig autoimmune sykdommer. Så det kan være verdt å undersøke. Og hvis de offentlige nekter, så ville jeg prøvd å finne en snarvei med fastlegen evt. Evt bestille en konsultasjon hos privat IVF-klinikk i nærheten og spurt om å få drøfte hvordan de ville løst det. Jeg fikk en drøft med dem ifbm. scratching, og det var veldig fint å få høre hvordan de ville tenkt rundt et forsøk hos dem [emoji4]

Klem til deg ❤️ Håper måling viser at ting er som de skal selv om du har blødd litt ❤️
Jeg håper jeg også. Men ganske nervøs nå. For det murrer godt nedi der...
Men det kan være voksesmerter også, ikke så godt å si det. Så ringer i morgen og hører :)

Høres lurt ut å avlyse turen i morgen og satse på en rolig dag. Både kroppen og hodet trenger nok kanskje det slik situasjonen er nå. Hvis det er noen trøst, så har jeg også masse mensmurringer med stigende hCG. Så akkurat det trenger ikke være tegn på at det er negativt.

Dersom det ikke går veien for dere nå, så ville nok jeg også diskutert med legen ifht de autoimmune sykdommene du har. Evt prednisolon? Vet at det er noen her innen som har brukt det. Jeg diskuterte også prednisolon da jeg var innom en behandling hos Hausken, og fikk beskjed om at det ble helst brukt hos dem med alvorlig autoimmune sykdommer. Så det kan være verdt å undersøke. Og hvis de offentlige nekter, så ville jeg prøvd å finne en snarvei med fastlegen evt. Evt bestille en konsultasjon hos privat IVF-klinikk i nærheten og spurt om å få drøfte hvordan de ville løst det. Jeg fikk en drøft med dem ifbm. scratching, og det var veldig fint å få høre hvordan de ville tenkt rundt et forsøk hos dem [emoji4]
Jeg har hatt ei aktiv helg, mer aktiv enn jeg pleier. Så tror hele meg trenger det.

Mensmurringer kan være ett godt tegn, så håper på det. Og ingen fossblødning enda heller. Det var mest etter flere timers gåing i Oslo, men var ikke store mengder da heller, bare litt i bindet og mest på papiret. Litt ferskt rosa, masse Crinone og slim.

Var Prednisolon, eller hvordan det skrives, jeg har tenkt på også. Få ned immunforsvaret litt. Er tredje gangen det støter ut nå.
Så håper de kan hjelpe meg litt nå...
Jeg har cøliaki og mest sansynlig Sjøgren. Så har ikke bare en heller. Så kanskje lurt å få noe som kan sette det ned litt.

Men ikke så mye annet og gjøre med det her nå, så er bare å følge med. Også ringe i morgen.
Men blir godt å ikke ta en tur til Sverige i morgen kjenner jeg. Reise til Kongsvinger for å ta blodprøva, og handle, også bare reise hjem igjen.

Ja. Ble beroliget av de testene der.

Ute å går i Oslo i dag. Og litt mer mensmurringer. Men ikke vært så aktiv som i dag i rugetida. Så hører kanskje sammen...
Det var godt. Det vil jo murre mer og mer etterhvert som ting vokser :)

Det var godt. Det vil jo murre mer og mer etterhvert som ting vokser :)
Ja, det vil det gjøre :) Bare det ikke begynner å blø veldig masse mer...
Men ringer legen i morgen og hører hva de mener.

Ja, det vil det gjøre :) Bare det ikke begynner å blø veldig masse mer...
Men ringer legen i morgen og hører hva de mener.
Nei får nå inderlig ikke håpe det. Lykke til! Håper du får sove inatt. Tester du inatt og ?

Nei får nå inderlig ikke håpe det. Lykke til! Håper du får sove inatt. Tester du inatt og ?
Jeg vurderer litt frem og tilbake om jeg skal teste enda. Eller drøye den en dag til. Tar det litt på "feelingen" i morgen.

Håper jeg får sove jeg også, det kan bli ei lang natt. Mye tanker oppe i hodet nå.

Jeg vurderer litt frem og tilbake om jeg skal teste enda. Eller drøye den en dag til. Tar det litt på "feelingen" i morgen.

Håper jeg får sove jeg også, det kan bli ei lang natt. Mye tanker oppe i hodet nå.
Forstår at det er mye tanker ja, det skal vel bare mangle.. hva sier samboer ?

Forstår at det er mye tanker ja, det skal vel bare mangle.. hva sier samboer ?
Han er rolig utenpå, men ikke inni sier han :(
Men vi får ikke gjort så mye, annet enn å se det ann, så han håper det beste han også nå. Vi prøver så godt vi kan og se på TV og slappe av i kveld.

Han er rolig utenpå, men ikke inni sier han :(
Men vi får ikke gjort så mye, annet enn å se det ann, så han håper det beste han også nå. Vi prøver så godt vi kan og se på TV og slappe av i kveld.
Akkuratt. Nei, det går sin gang uansett... Lykke til uansett!

Akkuratt. Nei, det går sin gang uansett... Lykke til uansett!
Vi har hatt flere kosestunder i kveld, der vi har sittet sammen på sofaen og gitt hverandre nærhet og kos. Men uten å prate så mye i kveld. Tror vi trenger det begge to. Bare å være her for hverandre nå.

Vi har hatt flere kosestunder i kveld, der vi har sittet sammen på sofaen og gitt hverandre nærhet og kos. Men uten å prate så mye i kveld. Tror vi trenger det begge to. Bare å være her for hverandre nå.
Høres lurt ut :Heartred

Det hjelper litt å vite at man ikke starter på scratch
Men synes egentlig det gikk helt fint med medisiner og sånn også, så hadde ikke gjort meg noe egentlig.
Men veldig greit med frys også. Så håper det eventuelt ikke blir altfor lenge til.

Lykke til i morgen , nei man trenger ikke alltid si så mye til værandre så lenge man er der ❤️

Lykke til i morgen , nei man trenger ikke alltid si så mye til værandre så lenge man er der ❤️
Ikke alltid ord er det som skal til :Heartpink

Takk. Vet ikke helt hva jeg tror nå... For det ser ikke helt bra ut. Men ingen mens blødning i styrke enda, langt igjen dit.
Men de to på frys er en fin tanke.

Ikke alltid ord er det som skal til :Heartpink

Takk. Vet ikke helt hva jeg tror nå... For det ser ikke helt bra ut. Men ingen mens blødning i styrke enda, langt igjen dit.
Men de to på frys er en fin tanke.
Ja og kan og være medisiner du enda bruker og du bare er sår, de fant jo blod i min urin men var ikke noe farlig..
krysser fingrene for deg :smiley-angelic001 ❤️

Ja og kan og være medisiner du enda bruker og du bare er sår, de fant jo blod i min urin men var ikke noe farlig..
krysser fingrene for deg :smiley-angelic001 ❤️
Vet ikke hvor mye som kan komme av en sånn en blødning.
Så ikke så godt å si egentlig. Men vet ikke om menskramper er ett godt tegn sammen med blødninger.
Men får se ann og høre med legekontoret i morgen.

Men nå sier jeg god natt, og finner senga ...
Og håper at søvnen blir god. Føler at jeg lever i ett lite mareritt akkurat nå.
Så kanskje godt å stikke inn i drømmeland noen timer.

Back
Topp