Ja, jeg har avlyst Sverige turen med mamma, for å få ringt og tatt en i morgen. Også trenger jeg en rolig dag. Har skjedd noe både lørdag og søndag hele dagene nå, så trenger en rolig dag...
Er ganske slitsomt å ikke vite. Men har en dårlig følelse nå, siden jeg har mensmurringer. Spørs om jeg må be på mine knær om noe immundempende til neste gang, om vi trenger ett nytt forsøk. Jeg har en del autoimmune sykdommer. Som sikkert ikke vil at jeg skal gå gravid, så kanskje jeg trenger litt hjelp der.
Høres lurt ut å avlyse turen i morgen og satse på en rolig dag. Både kroppen og hodet trenger nok kanskje det slik situasjonen er nå. Hvis det er noen trøst, så har jeg også masse mensmurringer med stigende hCG. Så akkurat det trenger ikke være tegn på at det er negativt.
Dersom det ikke går veien for dere nå, så ville nok jeg også diskutert med legen ifht de autoimmune sykdommene du har. Evt prednisolon? Vet at det er noen her innen som har brukt det. Jeg diskuterte også prednisolon da jeg var innom en behandling hos Hausken, og fikk beskjed om at det ble helst brukt hos dem med alvorlig autoimmune sykdommer. Så det kan være verdt å undersøke. Og hvis de offentlige nekter, så ville jeg prøvd å finne en snarvei med fastlegen evt. Evt bestille en konsultasjon hos privat IVF-klinikk i nærheten og spurt om å få drøfte hvordan de ville løst det. Jeg fikk en drøft med dem ifbm. scratching, og det var veldig fint å få høre hvordan de ville tenkt rundt et forsøk hos dem [emoji4]