Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

[emoji173]️ varme tanker og ønske om at det går bra.
Takk takk :Heartblue
Jeg har heldigvis noen på frys. Jeg tror det hadde vært mange, mange ganger verre om jeg ikke hadde dem :Heartblue

Da er det nok over ut. Blør som mensen, menskramper og alt.

Men nå går vi for frys. Satt meg i telefon kø hos Riksen og venter på at de ringer opp.

Egentlig godt å vite, og kunne se fremover. Og ikke gå i uvisse også.... Alle symptomer forsvant på fredag. Også kom blodet.
Så egentlig ikke så overraska.

Uff, så utrolig trist[emoji853][emoji853]

Sender deg mange gode tanker og klemmer[emoji173]️[emoji173]️ godt du klarer å se fremover[emoji173]️[emoji173]️

Blir trolig fryseforsøk i januar. Siden det var så kø da jeg cirka får igjen mensen.
Om ikke den er sein eller tuller, for da kan det hende det var hull...
Jeg hadde ett håp på desember.

Men, jeg har fått time neste onsdag. 24.oktober, for å prate med en lege. Angående det å få noe for immunforsvaret mitt.
Sykepleieren synes også det var dumt å bare sette inn igjen uten å gjøre noe med problemet.
Så det blir spennende. Kanskje det er det som skal til. Så slipper jeg kanskje enda en kjemisk igjen. Tre på halvannet år holder det.

Så leit at du måtte oppleve dette :Heartbigred
Stemmer også for prednisolon! :wav
Klem :)
Håper Riksen er med meg på det. Men skal jammen i meg be på mine knær, for å få noe som demper...

Håper Riksen er med meg på det. Men skal jammen i meg be på mine knær, for å få noe som demper...

Jeg håper også Riksen kan hjelpe deg med Prednisolon, men ikke forvent det. Hvis du kan snakke med fastlegen om det, så er det vel større sjangs for å få det der enn hos Riksen.

Sender deg en stor klem :Heartred

Jeg håper også Riksen kan hjelpe deg med Prednisolon, men ikke forvent det. Hvis du kan snakke med fastlegen om det, så er det vel større sjangs for å få det der enn hos Riksen.

Sender deg en stor klem :Heartred
Får høre hva dem har og si neste onsdag, hun fikk meg opp på rask time for å få prøve å få det fiksa.
Så drøyer med å bestille legetime til etter jeg har vært på Riksen igjen.

Men føles lenge til januar..... Men men, sånn er det bare...
Hadde håpa å ikke gå igjennom enda ei jul, uten baby eller gravid... :sad010

Dette var så leit! :( også så lenge å vente på ny runde! Håper du har masse å fylle tiden med og ta vare på deg selv:Heartred dette fortjener du virkelig ikke etter alle disse årene! Håper du fort får en ny plan å se frem til! :Heartred megaklem!!

Jeg er ødelagt... :sorry::sad002:sad010

Men prøva på mandag var på 115, og har tatt ny i dag og prata med fastlegen min. Skal dit for å få svar i morgen.
Men han var like realistisk som meg. Så det har nok gått galt.

Og det føles ut som en evighet til januar... Og akkurat den uka har vi fått tur til Kiel også :sad002

Back
Topp