Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Er jo veldig individuelt hvor fort man produserer HCG, så håper det bare er sent til deg! Blir spennende med blodprøven[emoji5]
Ja, jeg prøver å senke skuldra, og tenke at jeg er litt dum som tester hver dag også...
Bør bare senke skuldra, nyte kvalmen og alle andre ting som føles annerledes. Også vente på svaret på blodprøva etter å ha tatt den.
Hjelper ikke å bli gal i hodet... :( :rolleyes:

Da mamma venta meg, det er noen år siden, og testene da var jo ikke akkurat som dagens...
Men da slo det ikke ut, på verken test eller blodprøve, før hun var over abortgrensa...
Sååååå. Jeg gjorde valget lett for henne :p Og var litt sånn med de to brødra mine også, var treg der også. Men ikke så treig som jeg var... Jeg var nok en luring :p

Jeg er skikkelig spent på morgendagens blodprøve kjenner jeg... :wideyed:
Også får jeg fire timer etter den på og tusle litt rundt i Oslo før toget går hjemover.
Er buss for tog, men den kjører så kronglete og merkelige veier, så greit å bare tusle rundt.

På denne tida i morgen vet jeg mer... Men fryktelig redd for kjemisk...
Men når den grensa er nådd, så er jeg redd for SA, og sånn går det sikkert :rolleyes:

... Jeg er sååå :hungover: :depressed: kvalm...
Heldigvis ikke spykvalm, men nok til at jeg velger og sitte heeelt stille og bare ta det pent... :oops:

... Jeg er sååå :hungover: :depressed: kvalm...
Heldigvis ikke spykvalm, men nok til at jeg velger og sitte heeelt stille og bare ta det pent... :oops:

Husker jeg var slik også på akkurat det stadiet du er nå. Gikk ned halvannet kilo på to dager pga jeg ikke fikk i meg mat [emoji85] Mistenker at det var Lutinus, for det ble bedre etter et par dager etter Lutinus var ferdig [emoji5]

Husker jeg var slik også på akkurat det stadiet du er nå. Gikk ned halvannet kilo på to dager pga jeg ikke fikk i meg mat [emoji85] Mistenker at det var Lutinus, for det ble bedre etter et par dager etter Lutinus var ferdig [emoji5]
Jeg håper ikke jeg kan skylde på Crinone, for den skal jeg nok ta til uke 10 + :wideyed:
Er tredje gangen jeg sånn kvalm på noen dager nå. Ugh :depressed:
Tok ett glass Biola, så håpa det skulle hjelpe litt, men nei. Ikke nå :confused:

Åh! Får du svar samme dag? Har du lang reisevei ?
Blodprøva skal tas mellom 9 og 9.30 også ringer dem opp mellom 13.30 og 15.00 :)
Så det blir en spennende dag.

Bruker ca halvanna time på turen. Det er minus 6 km kjøring hjemmefra til stasjon.
Så to timer tenker jeg. Men nå går ikke toget før 14.00 på grunn av vedlikehold. Så blir noen timer i Oslo i morgen.

Blodprøva skal tas mellom 9 og 9.30 også ringer dem opp mellom 13.30 og 15.00 :)
Så det blir en spennende dag.

Bruker ca halvanna time på turen. Det er minus 6 km kjøring hjemmefra til stasjon.
Så to timer tenker jeg. Men nå går ikke toget før 14.00 på grunn av vedlikehold. Så blir noen timer i Oslo i morgen.
Åh, såpass! Går du på kafé eller noe i mellomtiden da kanskje ? Du har nå litt reisevei, vil jeg si :) får du ikke ta blodprøven, et annet sted litt nærmere eller?

Åh, såpass! Går du på kafé eller noe i mellomtiden da kanskje ? Du har nå litt reisevei, vil jeg si :) får du ikke ta blodprøven, et annet sted litt nærmere eller?
Jeg kan ta den på Kongsvinger. Men da må jeg vente 4 dager og ringe selv. Så tar turen inn, da får jeg svar i dag :)
Så slipper jeg å gå og lure i fire dager.

God trening sosialt for sosialangsten også det.

Dagens test :angelic:
Og den synes på god avstand og er sterkere.

Blodprøve dag i dag. Og trur jeg drøyer ett par dager med ny test nå. Ikke stresse meg opp mer enn nødvendig noen dager... :wacky:

Vedlegg

• _20181010_045053.JPG
    _20181010_045053.JPG
    134,7 KB · Visninger: 126
Dagens test :angelic:
Og den synes på god avstand og er sterkere.

Blodprøve dag i dag. Og trur jeg drøyer ett par dager med ny test nå. Ikke stresse meg opp mer enn nødvendig noen dager... :wacky:

Bruker du noe filter på bildene dine? Synes blåfargen er så svak! Ikke bare strekene, men også «clearblue» som står på testen!

Lykke til på blodprøven[emoji7][emoji7][emoji7]

Bruker du noe filter på bildene dine? Synes blåfargen er så svak! Ikke bare strekene, men også «clearblue» som står på testen!

Lykke til på blodprøven[emoji7][emoji7][emoji7]
Helt uten filter. Men har LED belysning hjemme. Så litt kaldt lys :). Kanskje det som gjør bildene lyse med lyse farger :oops:

Jeg kan ta den på Kongsvinger. Men da må jeg vente 4 dager og ringe selv. Så tar turen inn, da får jeg svar i dag :)
Så slipper jeg å gå og lure i fire dager.

God trening sosialt for sosialangsten også det.
Ja, men da skjønner jeg du gjør det :happy:
Huff, har du det ? Det må være vanskelig :sorry:?

Back
Topp