Ja, den øverste er hakket mer tydelig, men er tatt fire timer før den andreJeg ser noe på øverste. Dette er spennende altså! Krysser fingrene for en klar og tydelig strek i morgen!
Så får vi se utover
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den øverste er hakket mer tydelig, men er tatt fire timer før den andreJeg ser noe på øverste. Dette er spennende altså! Krysser fingrene for en klar og tydelig strek i morgen!
Ja Det er den. Den er tatt klokka 3 i natt cirka.Er den som er mest tydelig tatt før den andre?
Ta en til nå da[emoji33]Ja Det er den. Den er tatt klokka 3 i natt cirka.
Jeg tisser så ofte nå, at nå slår de neppe utTa en til nå da[emoji33]
ClearBlue trenger 25 de tror jeg, så tar litt lenger tid.Jeg tok min om kvelden og den slo veldig svakt ut... men man så det.
Dette var babyplan sine d
Jeg følger spent med!Men den var blendahvit i dag. Men på en annen side, så vart det ikke strek på de sist heller.
Får se om jeg tester igjen i morgen, eller drøyer til søndag
Men da kanskje med en bedre test.
LurtBestilte 20 stykk sånne tidlig tester jeg, så har jeg
Jeg er spent selv jegJeg følger spent med!
Kjekt å ha, men tar noen dager og få dem, så trenger dem nok ikke nå. Men kjekt å ha.Lurt
Du, det forstår jegJeg er spent selv jeg
Veldig kjekt å ha!Kjekt å ha, men tar noen dager og få dem, så trenger dem nok ikke nå. Men kjekt å ha.
Ja, er veldig spennendeDu, det forstår jeg
Risikerer å brenne inne med MANGE tester, men men. Bedre med for mange enn for liteVeldig kjekt å ha!
Helt enig med deg der. Håper du ikke trenger de denne runden.Risikerer å brenne inne med MANGE tester, men men. Bedre med for mange enn for lite
Det blir spennende å seHelt enig med deg der. Håper du ikke trenger de denne runden.