Det er ett godt spørsmål. Til nå har jeg kun brukt sånne billig, billige, fra Ebay, som heter noe kinesiske tegn.Hvilke tester bruker du?
Men jeg har mange ClearBlue liggende
Men gidder ikke bruke opp de på rugedag 7 tenkte jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ett godt spørsmål. Til nå har jeg kun brukt sånne billig, billige, fra Ebay, som heter noe kinesiske tegn.Hvilke tester bruker du?
Tror ikke de fra eBay er så veldig sensitive, just sayin[emoji6] Veldig mange her som tester positivt allerede 9 dpo[emoji4][emoji1303]
Kanskje litt tidlig. Hva slags tester bruker du ?Dagens test, 9 DPO, er blendahvit den også.
Ikke overraskende egentlig. Får prøve igjen kanskje i morgen eller lørdag
Noe kina greier fra Ebay, men WCE minte meg på at de ikke slo ut sist heller, men at vanlig CB gjorde det.Kanskje litt tidlig. Hva slags tester bruker du ?
Ja,skjønner. Tok cb early detektion 9dpo selv.Noe kina greier fra Ebay, men WCE minte meg på at de ikke slo ut sist heller, men at vanlig CB gjorde det.
Så kanskje jeg må satse på en sånn en i morgen eller søndag.
Rugedag 7, 9 DPO er ganske tidlig enda ja
Min er blå fra Ebay, men når du sa det istad, så kom jeg jo på det selv, at de var litt tullete og ikke heeeelt til å stole på.Vis vedlegget 276981
Den øverste er eBay. Du ser den er svakere enn de andre... Her har jeg testet dagen etter en full Ovitrelle[emoji38]
Og den ble positiv?Ja,skjønner. Tok cb early detektion 9dpo selv.
JaOg den ble positiv?
Det er dagen jeg er på i dag det
Har hatt negativ test en uke etter Ovitrelle så at din ble negativ igår er nok ikke så rart[emoji4]Min er blå fra Ebay, men når du sa det istad, så kom jeg jo på det selv, at de var litt tullete og ikke heeeelt til å stole på.
Tok test tre dager etter EL sprøyta, og den var negativ nå, så den gikk ut i en fei, eller om testen var rar den også
Tok en test tre dager etter sprøyta som var negativ. Ikke tegn til strek på den en gang. Stussa på det.Har hatt negativ test en uke etter Ovitrelle så at din ble negativ igår er nok ikke så rart[emoji4]
Spennende da!Det er dagen jeg er på i dag det
Åja.. jo, den har jeg hatt strek på lenger enn det. Men det er jo noe rart med deg og tester?[emoji23] Du får jo ikke utslag på eggløsningstester heller?Tok en test tre dager etter sprøyta som var negativ. Ikke tegn til strek på den en gang. Stussa på det.
Åja.. jo, den har jeg hatt strek på lenger enn det. Men det er jo noe rart med deg og tester?[emoji23] Du får jo ikke utslag på eggløsningstester heller?
Har vel fått fem positive EL tester Men tisser minst en gang i timen, så spørs om det henger sammenÅja.. jo, den har jeg hatt strek på lenger enn det. Men det er jo noe rart med deg og tester?[emoji23] Du får jo ikke utslag på eggløsningstester heller?
Men den var blendahvit i dag. Men på en annen side, så vart det ikke strek på de sist heller.Spennende da!