Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Jeg trodde jeg hadde veldig mye egg, og var veldig redd for totalfrys. Men sju egg, og fikk skryt for kvaliteten også.
Så jeg er super fornøyd. Og halvparten befrukta er ett boka sa dem.
Så jeg er superfornøyd. Og ett frafall er ikke dårlig.

Formen ja, den tror jeg ikke jeg vil snakke om en gang :(
Reagerte ikke på sprøyter eller noe sånn. Men etter at jeg begynte på dobbel dose med Crinone har kroppen virkelig tatt av :sorry:
Lite energi, mye kvalm, svimmel, fryktelig ømme pupper og oppblåst så ingenting passer lenger av klær.
Ikke moro i det hele tatt :confused:

Tror jeg på! Men er nok verdt det n¨r testen viser positivt ;)

Tror jeg på! Men er nok verdt det n¨r testen viser positivt ;)
Joda, DET er det. Men kunne godt ha vært større sjanser i dette gamet her kjenner jeg...

Det er veldig sant!
Livredd for å for mye og bli for skuffa. Så prøver å ikke tenke for mye. Det er ikke sånn veldig enkelt.
Men blir spennende de neste dagene :)

Sitter og ser på Nattpatrujen, og ser at Fødeavdelingen går på kanalen under. Nei, tenker jeg, det gjør litt vondt i hjertet. Så setter på Nattpatruljen. Ordna og fikk suppa på kok. Og mens jeg stod der, og snudde meg mot TVn, da hadde TVn bytta kanal. Kattene var ikke i nærheten, jeg var ikke i nærheten... Og nå stod TVn på... Fødeavdelingen!
Ehm, kjære, gamle huset jeg bor i... Jeg vet det skjer mye rart her... Men dette her var bare merkelig... :wideyed:

Livredd for å for mye og bli for skuffa. Så prøver å ikke tenke for mye. Det er ikke sånn veldig enkelt.
Men blir spennende de neste dagene :)

Ja, det blir kjempe spennende :D

Det forstår jeg. Dette skal gå! :D
Jeg prøver å tenke litt sånn at det er veldig bra om det går :) Men er stor sjanse for abort også.
Så selv om jeg får to streker, så er det ingen garanti, i denne tida her. Og med flere autoimmune sykdommer, så er det ganske skummelt dette her... Håper at kroppen min er snill...

Jeg prøver å tenke litt sånn at det er veldig bra om det går :) Men er stor sjanse for abort også.
Så selv om jeg får to streker, så er det ingen garanti, i denne tida her. Og med flere autoimmune sykdommer, så er det ganske skummelt dette her... Håper at kroppen min er snill...

Krysser fingrene for deg :)

Ja, er veldig spennende :)
Håper jeg ikke tisser i ett sett i natt.

Det var det da ;) Jeg står opp minst en gang om natten for å tisse :P Men det kan være alder da ;)

Det var det da ;) Jeg står opp minst en gang om natten for å tisse :p Men det kan være alder da ;)
Det har jeg gjort hele livet nesten og, bare noen perioder jeg klarer å la være :hilarious:
Men klarer ganske ofte å vente til klokka ringer 05.00, men nå MÅ jeg klokka 02.00 ca.

Det har jeg gjort hele livet nesten og, bare noen perioder jeg klarer å la være :hilarious:
Men klarer ganske ofte å vente til klokka ringer 05.00, men nå MÅ jeg klokka 02.00 ca.

For meg er det veldig individuet :P Men fremdeles utrolig irritrende :P Vil sove, ikke tisse :hilarious:

For meg er det veldig individuet :p Men fremdeles utrolig irritrende :p Vil sove, ikke tisse :hilarious:
Jeg og vil det :hilarious: Og fra 22.30 til 05.00 bør det gå ann uten. Men neiiida :rolleyes::hilarious:
Blir spennende å se om jeg klarer å vente i natt. Blir nok en billig strimmel i morgen også.

Jeg og vil det :hilarious: Og fra 22.30 til 05.00 bør det gå ann uten. Men neiiida :rolleyes::hilarious:
Blir spennende å se om jeg klarer å vente i natt. Blir nok en billig strimmel i morgen også.

Gleder meg til å se :D

Jeg kløøøør... Vurderer å prøve og ta ei allergipille, men vet at det ikke er så bra.
Men hele kroppen min klør, og er full av vabler som kommer og går... Klø klø...
Dumt med hyperaktivt immunforsvar...

Back
Topp