Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei uke siden egguttak i dag
Jeg trodde det kom til å gå såååå tregt jeg... Men føles ikke ut som om det er så lenge sida.
Ei uke igjen til blodprøva. Har bestemt meg for å ta den på lokalsykehuset, om jeg får bare negative hjemmetester. Og på riksen, om de blir positive hjemme. Jeg synes det er en god ide. Dumt å kaste bort en dag i Oslo om det ikke har gått veien.
Vet ikke helt når jeg skal begynne å teste enda. 6 DPO i dag, eller blir det 7 DPO, er vel 6, siden EL da var onsdag, så er torsdagen 1 dag etter.
Blir spenndene da skal du vente til test dag ?Ei uke siden egguttak i dag
Jeg trodde det kom til å gå såååå tregt jeg... Men føles ikke ut som om det er så lenge sida.
Ei uke igjen til blodprøva. Har bestemt meg for å ta den på lokalsykehuset, om jeg får bare negative hjemmetester. Og på riksen, om de blir positive hjemme. Jeg synes det er en god ide. Dumt å kaste bort en dag i Oslo om det ikke har gått veien.
Vet ikke helt når jeg skal begynne å teste enda. 6 DPO i dag, eller blir det 7 DPO, er vel 6, siden EL da var onsdag, så er torsdagen 1 dag etter.
Vi fikk veldig få. Egentlig bare hvor lenge vi hadde prøvd. Og om han var frisk.
Så vi slapp lett unna.
Jeg har synes de har gått like fort som resten jegBlir spennende når du begynner å teste[emoji7] og du må være den første jeg hører som ikke synes rugedagene går treeegt[emoji23][emoji23]
Uttaksdagen regnes som EL, 1 dpo dagen etter[emoji5] så om uttak var onsdag så er du vel 7 dpo idag[emoji5]
Nei, tror ikke jeg venter til da.Blir spenndene da skal du vente til test dag ?
Ja, håper på detHåper vi er like heldige
Jeg og er alltid oppe og tisser om natten, men gikk fint og ta en test på morningen alikevell, når skal du teste da? 3-4 dg?Nei, tror ikke jeg venter til da.
Men nå er jeg oppe å tisser om natta, så spørs om jeg klarer å spare opp lenge nok til utslag.
Kanskje det går med 3 timers urin, synes det høres litt lite utJeg og er alltid oppe og tisser om natten, men gikk fint og ta en test på morningen alikevell, når skal du teste da? 3-4 dg?
Ja kanske vente til over helgen daKanskje det går med 3 timers urin, synes det høres litt lite ut
Tenkte jeg tar det som det kommer jeg. Men er 6 DPO i dag. Så blir noen dager til.
Men kanskje lørdag, søndag eller mandag tenker jeg. Måtte til 12 DPO før det ble strek på den jeg mista.
Nå sitter kanskje EL sprøyta i enda og.
Men jeg har nok tester til å teste i flere månederJa kanske vente til over helgen da
Blir spennende
Ja sant det er det ogMen jeg har nok tester til å teste i flere måneder
Men dumt å begynne for tidlig også.
Tenkte å ikke teste før 10 DPO, om jeg klarer å vente så lenge. Men redd for kjemisk, så litt skummelt å teste så tidlig.Ja sant det er det og
Jeg tester 10dpo, men var veldig svak strek da..Tenkte å ikke teste før 10 DPO, om jeg klarer å vente så lenge. Men redd for kjemisk, så litt skummelt å teste så tidlig.
Er akkurat 3 uker på vei i dag, OM det er noe inne der
Jeg er visst 7 DPO, fant jeg ut ved hjelp av WCE Bare jeg som ikke kan telle.Jeg tester 10dpo, men var veldig svak strek da..
jeg krysser fingrene for deg
Ja, håper på det
Blir spennende å høre etter samtalen deres
Joda, men det går fort ditDet er jo en evighet til enda
Joda, men det går fort dit
Synes ikke det er lenge sida jeg var på min jeg, men er noen måneder sida alt det
Det blir fort noen måneder det også. Evig mye venting i dette herJa, det blir spennende å se hvor lang tid det tar fra forsamtale til en eventuell oppstart