Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Jeg pleier å følge med på pulsen min.
Men var ikke helt hva den drev med på i går :banghead:
Liker ikke at den plutselig dalte i går. Men to slag i gjennomsnitt bare. Så har kanskje ikke noe å si.

Blir litt tullete av dette opplegget :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20181002-203110.png
    Screenshot_20181002-203110.png
    1.008,3 KB · Visninger: 62
Ei uke siden egguttak i dag :wideyed:
Jeg trodde det kom til å gå såååå tregt jeg... Men føles ikke ut som om det er så lenge sida.
Ei uke igjen til blodprøva. Har bestemt meg for å ta den på lokalsykehuset, om jeg får bare negative hjemmetester. Og på riksen, om de blir positive hjemme. Jeg synes det er en god ide. Dumt å kaste bort en dag i Oslo om det ikke har gått veien.

Vet ikke helt når jeg skal begynne å teste enda. 6 DPO i dag, eller blir det 7 DPO, er vel 6, siden EL da var onsdag, så er torsdagen 1 dag etter.

Jeg trodde det kom til å gå såååå tregt jeg... Men føles ikke ut som om det er så lenge sida.
Ei uke igjen til blodprøva. Har bestemt meg for å ta den på lokalsykehuset, om jeg får bare negative hjemmetester. Og på riksen, om de blir positive hjemme. Jeg synes det er en god ide. Dumt å kaste bort en dag i Oslo om det ikke har gått veien.

Vet ikke helt når jeg skal begynne å teste enda. 6 DPO i dag, eller blir det 7 DPO, er vel 6, siden EL da var onsdag, så er torsdagen 1 dag etter.

Blir spennende når du begynner å teste[emoji7] og du må være den første jeg hører som ikke synes rugedagene går treeegt[emoji23][emoji23]

Uttaksdagen regnes som EL, 1 dpo dagen etter[emoji5] så om uttak var onsdag så er du vel 7 dpo idag[emoji5]

Blir spenndene da :) skal du vente til test dag ?

Blir spennende når du begynner å teste[emoji7] og du må være den første jeg hører som ikke synes rugedagene går treeegt[emoji23][emoji23]

Uttaksdagen regnes som EL, 1 dpo dagen etter[emoji5] så om uttak var onsdag så er du vel 7 dpo idag[emoji5]
Jeg har synes de har gått like fort som resten jeg :p:hilarious:
Jeg står opp, sover litt igjen, står opp igjen, Crinone, handler, slapper av, lager middag, slapper av, Crinone inn, går tur, rydder litt, ser på TV og legger meg. Sånn går nå dagan like fort som før :cat:

Blir spenndene da :) skal du vente til test dag ?
Nei, tror ikke jeg venter til da.
Men nå er jeg oppe å tisser om natta, så spørs om jeg klarer å spare opp lenge nok til utslag.

Nei, tror ikke jeg venter til da.
Men nå er jeg oppe å tisser om natta, så spørs om jeg klarer å spare opp lenge nok til utslag.
Jeg og er alltid oppe og tisser om natten, men gikk fint og ta en test på morningen alikevell, når skal du teste da? 3-4 dg? :joyful:

Jeg og er alltid oppe og tisser om natten, men gikk fint og ta en test på morningen alikevell, når skal du teste da? 3-4 dg? :joyful:
Kanskje det går med 3 timers urin, synes det høres litt lite ut :wideyed:

Tenkte jeg tar det som det kommer jeg. Men er 6 DPO i dag. Så blir noen dager til.
Men kanskje lørdag, søndag eller mandag tenker jeg. Måtte til 12 DPO før det ble strek på den jeg mista.
Nå sitter kanskje EL sprøyta i enda og.

Kanskje det går med 3 timers urin, synes det høres litt lite ut :wideyed:

Tenkte jeg tar det som det kommer jeg. Men er 6 DPO i dag. Så blir noen dager til.
Men kanskje lørdag, søndag eller mandag tenker jeg. Måtte til 12 DPO før det ble strek på den jeg mista.
Nå sitter kanskje EL sprøyta i enda og.
Ja kanske vente til over helgen da:joyful:
Blir spennende

Ja sant det er det og
Tenkte å ikke teste før 10 DPO, om jeg klarer å vente så lenge. Men redd for kjemisk, så litt skummelt å teste så tidlig.

Er akkurat 3 uker på vei i dag, OM det er noe inne der :angelic:

Tenkte å ikke teste før 10 DPO, om jeg klarer å vente så lenge. Men redd for kjemisk, så litt skummelt å teste så tidlig.

Er akkurat 3 uker på vei i dag, OM det er noe inne der :angelic:
Jeg tester 10dpo, men var veldig svak strek da..
jeg krysser fingrene for deg :)

Jeg tester 10dpo, men var veldig svak strek da..
jeg krysser fingrene for deg :)
Jeg er visst 7 DPO, fant jeg ut ved hjelp av WCE :hilarious: Bare jeg som ikke kan telle.
Så kanskje jeg tester 10 DPO jeg også, det blir på lørdag det. Men redd for kjemisk, så egentlig burde jeg ha venta litt.

Joda, men det går fort dit :)
Synes ikke det er lenge sida jeg var på min jeg, men er noen måneder sida alt det :)

Ja, det blir spennende å se hvor lang tid det tar fra forsamtale til en eventuell oppstart

Ja, det blir spennende å se hvor lang tid det tar fra forsamtale til en eventuell oppstart
Det blir fort noen måneder det også. Evig mye venting i dette her :)
Men plutselig så er du i gang.

Back
Topp