Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Rugedag 5

Skal brukes på å først slappe av. Også ta toget til Oslo, og se "Månelyst i Flåklypa" og gå på Kverneriet og spise burger før toget hjem igjen :happy:
Det blir koselig det :)
Koselig! Nyt det!

Skal jeg nyse noe mer nå, da må jeg begynne med bleie tror jeg :hilarious:
Og gå med konstant nesetørk i lomma. Det hjalp litt med allergi nesespray i går, men var nok oppe i 40 nys i går :confused:

Men kvalmen kan godt gå vekk. Den er bare ekkel :depressed:
Oj, da såpass huffda!!!

Det er andre faktorer jeg bekymrer meg for. Så absolutt.
Jeg har blitt godkjent to ganger. Siste med langt mer bagasje enn første, men første hadde vi annen bagasje :)
Så rart om dere ikke blir godkjente .

Ja, greit med en oppdatering da. Hvordan låner man et hus ? :)
Man bor i det, mot å betale oppusning og alle kommunale utgifter på det og andre løpende utgifter :)
Ingen husleie :)

Akkuratt. For en grei deal da :happy: høres ut som snille svigers!
Og det vi legger inn, av sånne store utgifter, det trekkes av på kjøpesummen på odelsgården :)
De vil ikke la hus stå tomme, så da låner vi ett og søstera ett :)

Jeg har blitt godkjent to ganger. Siste med langt mer bagasje enn første, men første hadde vi annen bagasje :)
Så rart om dere ikke blir godkjente .

Ja, kanskje det. Men er usikker. Er vedig spent på hva slags spørsmål vi vil få

Ja, kanskje det. Men er usikker. Er vedig spent på hva slags spørsmål vi vil få
Vi fikk veldig få. Egentlig bare hvor lenge vi hadde prøvd. Og om han var frisk.
Så vi slapp lett unna.

Ikke noe sykdomshistorikk og sånt? :happy:

Hatt det fint i Oslo idag?:happy:
Nei, heldigvis ikke, for jeg har litt sykdom i bagasjen :wideyed:
Så litt usikker på om jeg hadde langt frem lista på dem.

Ja, vært fint i Oslo. Litt dumt da toget ikke gikk inn, så det ble buss for tog, og tog fra Lillestrøm. Meeen, det gikk det og :)
Solan og Ludvig var like søte i dag som alltid :D

Nei, heldigvis ikke, for jeg har litt sykdom i bagasjen :wideyed:
Så litt usikker på om jeg hadde langt frem lista på dem.

Ja, vært fint i Oslo. Litt dumt da toget ikke gikk inn, så det ble buss for tog, og tog fra Lillestrøm. Meeen, det gikk det og :)
Solan og Ludvig var like søte i dag som alltid :D
Jaa.. mange har jo en del, jeg tenker det er litt av det å være menneske..jeg håper ikke de avfeier folk av den grunn..Tror mange med sykdommer har stor styrke. Blah, man hadde ikke stått i den prosessen der om man hadde vært veik!

Hihi, jaa, får se den en dag jeg og :happy:

Og det vi legger inn, av sånne store utgifter, det trekkes av på kjøpesummen på odelsgården :)
De vil ikke la hus stå tomme, så da låner vi ett og søstera ett :)
Det høres veldig greit ut! Hvor mange hus er det på gården ?

Det høres veldig greit ut! Hvor mange hus er det på gården ?
To hus på gården :)
Vi bor i ett noen kilometer unna gården :)

Veldig dumt å eie ett hus, og se at ene huset står tomt. Også er dette hans barndomshjem.
Så det betyr mye for han å bo her :)

Jaa.. mange har jo en del, jeg tenker det er litt av det å være menneske..jeg håper ikke de avfeier folk av den grunn..Tror mange med sykdommer har stor styrke. Blah, man hadde ikke stått i den prosessen der om man hadde vært veik!

Hihi, jaa, får se den en dag jeg og :happy:
Men jeg har ingen super alvorlig diagnose. Men sliter en del med lammelser og blodsirkulasjon etter en prolapsoperasjon.
Og det kan være skummelt i dette her. Men vil ikke la de ødelegge for drømmen.

Månelyst var veldig fin :) Anbefales på det sterkeste. Men nå er jeg veldig glad i Flåklypa.

Back
Topp