Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Vi må bare tenke positivt :)
Absolutt uansett verdt å prøve :)

Ja! Jeg vil heller prøve og ikke lykkes enn å sitte der om 10år og angre på at jeg ikke i det minste prøvde!

Ja! Jeg vil heller prøve og ikke lykkes enn å sitte der om 10år og angre på at jeg ikke i det minste prøvde!
Akkurat det tenker jeg også :)
Og tror ikke jeg vil gi meg med tre forsøk heller. Spørs om det blir privat om det ikke går :)

Akkurat det tenker jeg også :)
Og tror ikke jeg vil gi meg med tre forsøk heller. Spørs om det blir privat om det ikke går :)

Jeg henger litt etter. Fikk du noen på frys?

Denne pakka her har jeg henta i dag :)
Det viste seg at det var random ammepute, fargemessig, så jeg fikk lyserosa, og ikke lilla.
Men den var fin den også.

De hadde supertilbud på den, 999 kr for hele pakka, satt opp igjen en del nå, men tilbud enda.
Var verdier på 2400 kr cirka, så jeg bare måtte slå til jeg :)
Om jeg får bruk for den gjenstår jo også se. Men jeg håper jo på det :angel5

Vedlegg

• Ammepakke.jpeg
    Ammepakke.jpeg
    112,6 KB · Visninger: 67
7 DPO
- Murringer som kommer og går
- Vonde stikk i underlivet
- Sliten og trøtt
- Litt vondt i hodet
- Oppblåst!

Men det som uroer meg aller mest...
Er at jeg i løpet av dagen har blitt litt tungpusta.
Men tror det kan trigge litt angst og, som gjør det verre.
Lovt meg selv å se ann til i morgen, også får jeg se hvordan jeg er da i formen...

7 DPO
- Murringer som kommer og går
- Vonde stikk i underlivet
- Sliten og trøtt
- Litt vondt i hodet
- Oppblåst!

Men det som uroer meg aller mest...
Er at jeg i løpet av dagen har blitt litt tungpusta.
Men tror det kan trigge litt angst og, som gjør det verre.
Lovt meg selv å se ann til i morgen, også får jeg se hvordan jeg er da i formen...

Tungpustet skal visst være et graviditetstegn [emoji4]

Tungpustet skal visst være et graviditetstegn [emoji4]
Åh, det visste jeg ikke. Eller, når du sier det så :)
Hmm. Men hjalp litt med litt astmaspray og hvile :) Spesielt hvile hjalp godt.

Ganske spennende dager dette her.

Ja, er utrolig spennende! Når tenker du å teste?
Jeg har ikke helt bestemt meg enda, tar det litt på "feelingen" :)
Tisser klokka 2 og 5 om natta, så har litt trøbbel med å spare på urinen lenge nok :banghead::sorry:

Jeg får ikke sove... Måtte på do klokka to, som er vanlig nå... Og da starta tankekverna.
Jeg tok en test. Den var, ikke overraskende nok, helt blank. Tre timers urin, 8 DPO sier nok seg selv resultat :rolleyes:
Men da jeg traff puta igjen, da var jeg veldig, veldig våken gitt... Var bare å gi opp.

Så nå sitter jeg og trioen i sofaen og ser på opptak av Bra Godt og jeg har tent opp i ovnen.

Om 20 minutter, 05.00 ringer samboerens klokke... Og her sitter jeg, tredje timen jeg er våken.
Får sove litt igjen etterpå. Egentlig trenger jeg ikke å reise ut i dag heller, men bilen er nesten dieseltom og det er kuldegrader, så kanskje greit å unngå for mye kondens på den, så jeg bør vel kanskje reise og fylle. Jeg får se hva jeg gjør.

Akkurat nå kjenner jeg at de neste dagene blir veldig, veldig spennende. Det er bare seks dager igjen til blodprøvetid.
Det er uka jeg får svar... Skikkelig rart. Men er redd for å bli skuffa, selv om jeg er realist nok til å forstå sjansene...
Det blir veldig spennende dager utover...

Ja, veldig fornøyd med det :)
7 egg ut, 4 egg befrukta, 1 egg inn og 2 på frys.
Bare ett som ikke ble noe av de befrukta :) Det kaller jeg bra fangst :)

Det er absolutt kjempe bra fangst! :D
Hvordan føler du deg?

Det er absolutt kjempe bra fangst! :D
Hvordan føler du deg?
Jeg trodde jeg hadde veldig mye egg, og var veldig redd for totalfrys. Men sju egg, og fikk skryt for kvaliteten også.
Så jeg er super fornøyd. Og halvparten befrukta er ett boka sa dem.
Så jeg er superfornøyd. Og ett frafall er ikke dårlig.

Formen ja, den tror jeg ikke jeg vil snakke om en gang :(
Reagerte ikke på sprøyter eller noe sånn. Men etter at jeg begynte på dobbel dose med Crinone har kroppen virkelig tatt av :sorry:
Lite energi, mye kvalm, svimmel, fryktelig ømme pupper og oppblåst så ingenting passer lenger av klær.
Ikke moro i det hele tatt :confused:

Back
Topp