Snøkrystall
Forelsket i forumet
Har ikke vært så flink å legge igjen spor her i det siste men jeg er ofte innom og leser og jeg krysser fingrene for at du får to streker i morgen![emoji5][emoji169]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig at du stikker innomHar ikke vært så flink å legge igjen spor her i det siste men jeg er ofte innom og leser og jeg krysser fingrene for at du får to streker i morgen![emoji5][emoji169]
Så koselig.To hus på gården
Vi bor i ett noen kilometer unna gården
Veldig dumt å eie ett hus, og se at ene huset står tomt. Også er dette hans barndomshjem.
Så det betyr mye for han å bo her
Ja, er veldig koselig, og spesielt, på den positive måten, og vite at hans barn skal bo i hans i barndomshjemSå koselig.
Åååh, klart det!Ja, er veldig koselig, og spesielt, på den positive måten, og vite at hans barn skal bo i hans i barndomshjem
Og på hans gamle gutterom også Veldig spesielt og koselig detÅååh, klart det!
Nostalgisk!Og på hans gamle gutterom også Veldig spesielt og koselig det
Men nå er rommet ny oppussa, snart ferdig nå
Den i dag var helt blenda, så regner med at den er det i morgen også.
Så egentlig kan jeg nok vente til en dag i helga
Jeg kløøøør... Vurderer å prøve og ta ei allergipille, men vet at det ikke er så bra.
Men hele kroppen min klør, og er full av vabler som kommer og går... Klø klø...
Dumt med hyperaktivt immunforsvar...
Har ikke testdag før onsdag. Så skal vel egentlig vente til da.Hvor tidlig kan man forvente pos utslag etter innsett?
Angrepille hadde jeg aldri tattMilde måne.. Jeg leste angrepille og ikke allergipille. Trodde det hadde klikket for deg
Har ikke testdag før onsdag. Så skal vel egentlig vente til da.
Men kommer nok helt ann på HCG stigning. Noen ganger stiger det fort, andre ganger seint. Så er veldig individuelt når det slår ut.
9 DPO er nok tidlig
Ja, er tidlig enda, så ikke mista motet helt enda...Er nok det ja
Ja 9dpo så tidlig er kanske litt tidlig og testeDagens test, 9 DPO, er blendahvit den også.
Ikke overraskende egentlig. Får prøve igjen kanskje i morgen eller lørdag
Er bare rugedag 7, med ett 2 dagers, så vet innerst inne at det er tidlig... Meeen, det er litt spennende ogJa 9dpo så tidlig er kanske litt tidlig og teste
Håper veldig for deg at det blir strek i løpet av helgen
Ja det skjønner jeg, testen nesten vær dag jeg og en uke før test dagEr bare rugedag 7, med ett 2 dagers, så vet innerst inne at det er tidlig... Meeen, det er litt spennende og
Kommer nok til å teste både i morgen og søndag tenker jeg. Har pakka inn gave til samboeren, så om testen blir positiv så blir det overraskelse til han
Godt det ikke bare er meg. Er 5 dager igjen til testdag, så har igjen noen dagerJa det skjønner jeg, testen nesten vær dag jeg og en uke før test dag