Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Har ikke vært så flink å legge igjen spor her i det siste men jeg er ofte innom og leser og jeg krysser fingrene for at du får to streker i morgen![emoji5][emoji169]

Har ikke vært så flink å legge igjen spor her i det siste men jeg er ofte innom og leser og jeg krysser fingrene for at du får to streker i morgen![emoji5][emoji169]
Koselig at du stikker innom :happy:
Jeg er 9DPO i morgen, så tror det er litt tidlig enda. Så tror jeg må vente litt til.
Men er for nysgjerrig for ikke å prøve tror jeg :hilarious:

To hus på gården :)
Vi bor i ett noen kilometer unna gården :)

Veldig dumt å eie ett hus, og se at ene huset står tomt. Også er dette hans barndomshjem.
Så det betyr mye for han å bo her :)
Så koselig.

Dagens test, 9 DPO, er blendahvit den også.
Ikke overraskende egentlig. Får prøve igjen kanskje i morgen eller lørdag :)

Den i dag var helt blenda, så regner med at den er det i morgen også.
Så egentlig kan jeg nok vente til en dag i helga

Hvor tidlig kan man forvente pos utslag etter innsett?

Jeg kløøøør... Vurderer å prøve og ta ei allergipille, men vet at det ikke er så bra.
Men hele kroppen min klør, og er full av vabler som kommer og går... Klø klø...
Dumt med hyperaktivt immunforsvar...

Milde måne.. Jeg leste angrepille og ikke allergipille. Trodde det hadde klikket for deg :P

Hvor tidlig kan man forvente pos utslag etter innsett?
Har ikke testdag før onsdag. Så skal vel egentlig vente til da.
Men kommer nok helt ann på HCG stigning. Noen ganger stiger det fort, andre ganger seint. Så er veldig individuelt når det slår ut.
9 DPO er nok tidlig :)

Milde måne.. Jeg leste angrepille og ikke allergipille. Trodde det hadde klikket for deg :p
Angrepille hadde jeg aldri tatt :hilarious:

Men allergi derimot, men har ikke tatt. Har bare klødd...

Har ikke testdag før onsdag. Så skal vel egentlig vente til da.
Men kommer nok helt ann på HCG stigning. Noen ganger stiger det fort, andre ganger seint. Så er veldig individuelt når det slår ut.
9 DPO er nok tidlig :)

Er nok det ja :)

Jeg er sååå lei av å nyse. Har nyst som besatt de siste 3-4 dagene. Og aldri to nys etter hverandre, som jeg oftest gjør.
Men ett og ett... Super irriterende... :yuck:

Men i dag har jeg IKKE lyst på sjokolade, sist jeg ikke hadde lyst på det. Så var rett før jeg mista den kjemiske ved nytt år.
Sammentreff, eller ikke. Det blir spennende å se...

Dagens test, 9 DPO, er blendahvit den også.
Ikke overraskende egentlig. Får prøve igjen kanskje i morgen eller lørdag :)
Ja 9dpo så tidlig er kanske litt tidlig og teste ;)
Håper veldig for deg at det blir strek i løpet av helgen :)

Ja 9dpo så tidlig er kanske litt tidlig og teste ;)
Håper veldig for deg at det blir strek i løpet av helgen :)
Er bare rugedag 7, med ett 2 dagers, så vet innerst inne at det er tidlig... Meeen, det er litt spennende og :hilarious:

Kommer nok til å teste både i morgen og søndag tenker jeg. Har pakka inn gave til samboeren, så om testen blir positiv så blir det overraskelse til han :happy:

Er bare rugedag 7, med ett 2 dagers, så vet innerst inne at det er tidlig... Meeen, det er litt spennende og :hilarious:

Kommer nok til å teste både i morgen og søndag tenker jeg. Har pakka inn gave til samboeren, så om testen blir positiv så blir det overraskelse til han :happy:
Ja det skjønner jeg, testen nesten vær dag jeg og en uke før test dag :hilarious:

Ja det skjønner jeg, testen nesten vær dag jeg og en uke før test dag :hilarious:
Godt det ikke bare er meg. Er 5 dager igjen til testdag, så har igjen noen dager :hilarious:

Back
Topp