Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Du kan fint ta en CB i morgen om du er 10 dpo. Tenker jeg da[emoji4]
Ja, tenkte å prøve på det :) Slo ut 12 DPO sist.
Blir spennende å se utover nå.

Jeg har klart det store... Klart å ripe opp inni der med Crinone staven... Det svir og kommer ut rosa når jeg tisser :sorry:
Kløna selv...:rolleyes:

Ja, tenkte å prøve på det :) Slo ut 12 DPO sist.
Blir spennende å se utover nå.

Jeg har klart det store... Klart å ripe opp inni der med Crinone staven... Det svir og kommer ut rosa når jeg tisser :sorry:
Kløna selv...:rolleyes:
Burde ikke sammenligne med når man mister. For da er det ikke alltid hCG ligger der det skal. Sett mange eksempler her inne og på meg selv som får senere positive tester og svak stigning ved kjemisk/SA. Mens når det faktisk er liv laga så får msn gjerne tidligere utslag fordi hCG skal øke ganske raskt.

Burde ikke sammenligne med når man mister. For da er det ikke alltid hCG ligger der det skal. Sett mange eksempler her inne og på meg selv som får senere positive tester og svak stigning ved kjemisk/SA. Mens når det faktisk er liv laga så får msn gjerne tidligere utslag fordi hCG skal øke ganske raskt.
Er redd for å bli skuffa om dagen kjenner jeg, men realist midt oppi det også.
Men er egentlig ganske skummelt å teste også.

Men hadde vært greit å ikke tisse om natta, for da hadde testene sikkert slått tidlig ut også. Om det får være litt i blæra.

Da er ei uke som ruger fullført :Heartred
Om ei uke så har jeg svaret. Det kjennes skikkelig rart ut kjenner jeg. Redd for skuffelsen om det ikke har gått.
Selv om jeg er så realist at jeg vet at det kan vippe alle veier.

Men nå er det straks senga her

Jeg stod opp med en syk hodepine i går, fikk den vekk... Også kom den smygende igjen på kvelden.
To Paracet hjalp nesten ikke i går kveld. Men tenkte at søvn ville hjelpe... Joda, helt til jeg våkna halv tre...
Ble liggende våken en stund, men så begynte jeg å bli kvalm og kaldsvette. Så stod opp.
Har tatt ett glass vann, og to Paracet til :confused:

Og tissa på en ClearBlue. Tar en ny en søndags morgen. For denne her virker litt lur.... Uten at jeg klarer å fange det på bilde... :nailbiting:

Kanskje den synes på bilde i morgen :nailbiting:

Vedlegg

• _20181006_033628.JPG
    _20181006_033628.JPG
    265,7 KB · Visninger: 107
Nå er det stopp til i morgen...
Ene er den tre i natt og andre er helt fersk. Cirka tre minutter på bildet.

Er bare å vente og se...

Vedlegg

• _20181006_095303.JPG
    _20181006_095303.JPG
    53 KB · Visninger: 104
Nå er det stopp til i morgen...
Ene er den tre i natt og andre er helt fersk. Cirka tre minutter på bildet.

Er bare å vente og se...

Jeg syntes jeg ser noe her altså! [emoji2] Spesielt på øverste. Veldig spennende! Hvor mange dpo i dag?

Jeg syntes jeg ser noe her altså! [emoji2] Spesielt på øverste. Veldig spennende! Hvor mange dpo i dag?

De er mer tydelig i virkeligheten, men samboeren så dem ikke. Eller han så dem, men han mente det var fargen man så som lå i den :p

Jeg er 10 DPO i dag, rugedag 8.
Fire dager til blodprøva :)

De er mer tydelig i virkeligheten, men samboeren så dem ikke. Eller han så dem, men han mente det var fargen man så som lå i den :p

Jeg er 10 DPO i dag, rugedag 8.
Fire dager til blodprøva :)

Har du Babyplan? [emoji2] Der fikk jeg strek på 10 dpo.
IMG_6937.JPG

Spennende[emoji5]
Jeg ville ventet litt lenger med testing om du ikke har tidligtester egentlig! CB er kjent for å gi litt skygger om man tester tidlig![emoji20] hååper såå at det kommer tydelige streker til deg[emoji7][emoji7]

Spennende[emoji5]
Jeg ville ventet litt lenger med testing om du ikke har tidligtester egentlig! CB er kjent for å gi litt skygger om man tester tidlig![emoji20] hååper såå at det kommer tydelige streker til deg[emoji7][emoji7]

Jeg får se om jeg skaffer noe annet på mandag, om den ikke blir mer spennende i morgen.
Blir ingen flere i dag :)

Men ville prøvd babyplan om du har de som fruflis sier :)

Back
Topp