~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Mhm!Det blir spennende å se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm!Det blir spennende å se
Nattens tanker...
Klarer ikke mer enn tre timer
Skulle hatt lenger mellom
Samme test. Men i svart hvitt.
Så får jeg vente til i morgen med å prøve igjen.
Vurderer å kjøpe ei pakke med RFSU tidlig.
Men ser ann i morgen tidlig... Vis vedlegget 277106
Jeg fortsetter å teste utover. Så får vi se hva som skjer med den.Ser at det er noe der, men har hatt slike uten å være gravid!! Håper den kommer seg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Ja, har ett apotek i bygdesentrummet.Jeg ville heller kjøpt A1 tester om du bor i nærheten av Apotek1 [emoji5]
Den er mer klar i virkeligheten, vanskelig å få bra bilder av dem...Synes jeg skimter noe!
Gjør det. Har du prøvd å legge en fliseklemme ved siden av ? Kjenner godt de testene og de er ikke enkle å vise på bilder dessverreDen er mer klar i virkeligheten, vanskelig å få bra bilder av dem...
Men prøver igjen i morgen tidlig
Hva er ei fliseklemme?Gjør det. Har du prøvd å legge en fliseklemme ved siden av ? Kjenner godt de testene og de er ikke enkle å vise på bilder dessverre
Ehm.. sånn til å ha i håret ? Trodde det het det - overaltHva er ei fliseklemme?
Ahh, ei hårnålEhm.. sånn til å ha i håret ? Trodde det het det - overalt
Sånn sort liten sak. Flere som legger ut den ved siden av testen, for da fokuserer kameraet og en ser testen bedre
Ååja hehe der ser du. Jeg er ifra Jæren og hadde aldri brukt det ordet det kan sikkert være noe annet smått. Feks en ledning til en mobil lader kanskje ?Ahh, ei hårnål
Det tror jeg ikke at jeg har jeg
Sier mye rart her også Morsomt med dialektsordÅåja hehe der ser du. Jeg er ifra Jæren og hadde aldri brukt det ordet det kan sikkert være noe annet smått. Feks en ledning til en mobil lader kanskje ?
Ja, utrolig mye rare ordSier mye rart her også Morsomt med dialektsord
Får se hva jeg gjør i morgen
Ja, utrolig mye rare ord
Jeg heier!
Hææææ?Veldig og, her sier man krimfull, åklebrøti sæ på klaka plækse og litt sånn
Jeg tar i mot all heiing utover
Tar nok en ny i morgen også
Krimfull = ForkjølaHææææ?
Blir spennende