Ikke så lett å lage bildene små nok til å laste de opp...
Men her er nattens. Katta kom løpende for kos da jeg snudde meg i senga. Og begynte å kna blæra mi
Da var det bare å stå opp, før jeg tissa i senga...
Gikk på do og tok frem en vanlig pluss i dag også.
Her er dagens... Fortsatt svak. Men den fikk følge av en venn...
Følte at jeg kunne ta en digital i dag, og joda. Den slo ut den.
Jeg er målløs...
Men mye kan skje og... Så slår ikke ut jubelen veldig høyt.
Men herregud, jeg er gravid...
Nå venter jeg på at husfar skal stå opp klokka 5. Tror ikke det blir mer søvn på meg før da.
Jeg har pakka inn pappa gave til han. For å overraske. Ett sett med body, smekke og bukse, med Kakemonsteret på og boka Pappa- En bruksanvisning. Ei humor bok til kommende førstegangsfedre.
Den skal han få på senga i dag tenkte jeg. Han skal kjøre firmabil i dag, så da rekker han å få gave før han på reise.
Så nå håper jeg at denne klorer seg fast, og at det kommer en utrolig flott sankthans gave til oss neste år
Men her er nattens. Katta kom løpende for kos da jeg snudde meg i senga. Og begynte å kna blæra mi
Da var det bare å stå opp, før jeg tissa i senga...
Gikk på do og tok frem en vanlig pluss i dag også.
Her er dagens... Fortsatt svak. Men den fikk følge av en venn...
Følte at jeg kunne ta en digital i dag, og joda. Den slo ut den.
Jeg er målløs...
Men mye kan skje og... Så slår ikke ut jubelen veldig høyt.
Men herregud, jeg er gravid...
Nå venter jeg på at husfar skal stå opp klokka 5. Tror ikke det blir mer søvn på meg før da.
Jeg har pakka inn pappa gave til han. For å overraske. Ett sett med body, smekke og bukse, med Kakemonsteret på og boka Pappa- En bruksanvisning. Ei humor bok til kommende førstegangsfedre.
Den skal han få på senga i dag tenkte jeg. Han skal kjøre firmabil i dag, så da rekker han å få gave før han på reise.
Så nå håper jeg at denne klorer seg fast, og at det kommer en utrolig flott sankthans gave til oss neste år
Vedlegg
Last edited: