Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Gratulerer som ruger![emoji5] og med to ekstra på frys!! ble de fryst sammen?

Gratulerer som ruger![emoji5] og med to ekstra på frys!! ble de fryst sammen?
Ett som ikke var bra nok til frys. Men fornøyd med to av tre :angelic:

Tusen takk. Kjempe spennende dette her

Gratulerer som ruger ❤
Nå ruger vi sammen vi to.
Hvem skulle vel ha trodd det for et års tid siden.
Å be trioen om å passe ekstra godt på deg nå.
Stoor klem å heiarop fra oss ❤❤

Gratulerer som ruger ❤
Nå ruger vi sammen vi to.
Hvem skulle vel ha trodd det for et års tid siden.
Å be trioen om å passe ekstra godt på deg nå.
Stoor klem å heiarop fra oss ❤❤
Hadde ønska spira fra nyttår holdt. Men neida. Så prøver igjen :angelic:

Men ikke så store sjanser som jeg skulle ønska meg nå. Men håper det holder ut :cat:

Trioen har jeg ikke sett siden i dag formiddag. Men på vei til de nå. R pleier å like å kna mage, så han sender nok gode vibber inn :hilarious:

Hadde ønska spira fra nyttår holdt. Men neida. Så prøver igjen :angelic:

Men ikke så store sjanser som jeg skulle ønska meg nå. Men håper det holder ut :cat:

Trioen har jeg ikke sett siden i dag formiddag. Men på vei til de nå. R pleier å like å kna mage, så han sender nok gode vibber inn :hilarious:

Haha ja her har jeg 3-4 faste kna'ere.
A pleire å ligge med hode på magen min. Å når han blir sparket så blir han sååå sur. Men A er sta, så han nekter å passe seg.

Klart det er dumt at den spira fra nyttår ikke holdt. Men vi får virkelig håpe at denne holder i hele veien.
Hvor lenge er det til du skal teste?

Haha ja her har jeg 3-4 faste kna'ere.
A pleire å ligge med hode på magen min. Å når han blir sparket så blir han sååå sur. Men A er sta, så han nekter å passe seg.

Klart det er dumt at den spira fra nyttår ikke holdt. Men vi får virkelig håpe at denne holder i hele veien.
Hvor lenge er det til du skal teste?

Jeg har spesielt R jeg, han er ikke den minste heller, og med de labba, så det gjør ganske så vondt.
Men han er veldig søt :)

Etter snart tre år med prøving i denne runden, så hadde vært godt om denne sitter til sankthans :) Bare å krysse fingra, spise sundt, ta medisiner, og være flink :) Så har jeg gjort mitt.

Testdag fra Riksen, med blodprøve, er 10.oktober. Men tror ikke jeg holder så lenge :rolleyes:

Hatt den i 11 år nå, så blitt vant til vondter. Spinal stenose og nervetrøbbel i ryggen er verre.
Men fibroen er mer utmattende. Men men, sånn er det bare. Får leve livet så godt en kan :)
Oj da,fæle greier!

Jeg må innrømme en ting... :oops:
Jeg har kjøpt.... Min aller, aller første... Gravid bukse.
Eller, bestilt den på nett da.
For alle buksene mine, og jeg går mest i løstsittende yogabukser... er for trange om dagen.
Eller, det går helt fint på dagtid, men når kvelden kommer så er det ingenting som er godt å ha på seg :(
Jeg eser seriøst ut, rundt magen, av Crinonen tror jeg... :sorry:
Og ikke bare det at de blir trange, men de er direkte ubehagelige å gå i når de blir sånn :rolleyes:

Klaga litt til samboeren på toget hjem i går, og løfta opp genseren så han fikk se. Han lo, og sa at det ikke kom til å bli noe bedre utover :hilarious::hilarious::hilarious:
Vi er realister begge to, så vet at dette kan slå begge veier, men vi glimtrer til med litt håp og tro likevel :angelic:

Jeg må innrømme en ting... :oops:
Jeg har kjøpt.... Min aller, aller første... Gravid bukse.
Eller, bestilt den på nett da.
For alle buksene mine, og jeg går mest i løstsittende yogabukser... er for trange om dagen.
Eller, det går helt fint på dagtid, men når kvelden kommer så er det ingenting som er godt å ha på seg :(
Jeg eser seriøst ut, rundt magen, av Crinonen tror jeg... :sorry:
Og ikke bare det at de blir trange, men de er direkte ubehagelige å gå i når de blir sånn :rolleyes:

Klaga litt til samboeren på toget hjem i går, og løfta opp genseren så han fikk se. Han lo, og sa at det ikke kom til å bli noe bedre utover :hilarious::hilarious::hilarious:
Vi er realister begge to, så vet at dette kan slå begge veier, men vi glimtrer til med litt håp og tro likevel :angelic:

Jeg måtte over på gravidbukser når jeg var 7 uker på vei!![emoji12][emoji12]

Anbefaler deg å sjekke ut cubus sine «kosebukser»! Er ikke gravidbukser, men er sånn bred kant øverst på dem, og er super behagelige! Finnes i mange farger/mønster, og jeg bor i dem! Går helt strålende selv med min svæære mage nå![emoji5] men f.eks ensfarget svart og en skjorte/bluse, så har man et fint antrekk i tillegg[emoji5]

Jeg måtte over på gravidbukser når jeg var 7 uker på vei!![emoji12][emoji12]

Anbefaler deg å sjekke ut cubus sine «kosebukser»! Er ikke gravidbukser, men er sånn bred kant øverst på dem, og er super behagelige! Finnes i mange farger/mønster, og jeg bor i dem! Går helt strålende selv med min svæære mage nå![emoji5] men f.eks ensfarget svart og en skjorte/bluse, så har man et fint antrekk i tillegg[emoji5]
Jeg hadde trodd yoga buksene, med nedbrettkant øverst, hadde gått lenge nå. Men de går bare opp i XL, og bagen er ballong, så veldig slitsomt. Håper den snart roer seg ned.
Men spørs om jeg må ta meg en tur og få tak i noe større...

GRATULERER som ruger! :)
Nå hadde jeg faktisk glemt at jeg var ruger jeg :eek: :hilarious:
Takk for påminnelsen :D

Det føles veldig rart egentlig. Men prøver å ikke ha for store forventninger, er veldig redd for å bli for "høy" og bli utrolig skuffa.

Rugedag 2 nærmer seg slutten. Og jeg som ikke synes det er lenge siden nesespraystart :wideyed:
Jeg malte litt på rommet igjen istad. Men etter en halvtimes tid, måtte jeg kaste inn håndkleet.
Alle dosene med Crinone slår meg ut kjenner jeg... Men ble litt maling da. Men burde ha blitt ferdig snart... :rolleyes:

Back
Topp