Åh, spent på dine vegne nå!! Krysser fingreneOm ett kvarter til en time og ett kvater, vet jeg om befruktning og eventuelt når innsett blir...
Sååå innmari spent kjenner jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, spent på dine vegne nå!! Krysser fingreneOm ett kvarter til en time og ett kvater, vet jeg om befruktning og eventuelt når innsett blir...
Sååå innmari spent kjenner jeg.
Kommer oppdatering nåÅh, spent på dine vegne nå!! Krysser fingrene
Wow, så fantastisk!
Gratulerer så masse
Tusen tusen takkAww..... Fantastisk <3
Leste nettopp gjennom din dagbok.
Er så glad på dine vegne!
Åhh så bra. 4 er jo fantastisk! Måtte inb her å se etter oppdatering siden du ikke har oppdatert enda på kp
Hurra for 4! egg
Har lagt ut nå Men glemte KP litt nå Men damene der er nysgjerrige de og, så har oppdatert dem nå
Veldig fornøyd med 4 befrukta, hun sa at cirka halvparten var vanlig, så helt gjennomsnittet
Tusen takk Prøvemilla Jeg er skikkelig fornøyd nå
Og blir så spennende utover
Tusen takk ImnGratulerer[emoji173]️
Det er lov å være det Hadde jeg vært ogsåJeg var iallefall nysgjerrig ❤
Jeg er litt øm, og var litt mer ømt å bommelomme for litt siden. Da kom det litt størka blodklumper og.Det skjønner jeg godt! Skulle ønske det var meg!
Har du vondt etter uttak da?
Venter selv på tlf om noen av våre er blitt fryst, de skulle ringe igår.. men hørte ingenting! Sur...
Jeg er litt øm, og var litt mer ømt å bommelomme for litt siden. Da kom det litt størka blodklumper og.
Men ikke så rart, de har jo ikke akkurat vært snille inne der
Hvor mange egg fikk du ut og hvor mange ble befrukta? Spennende dette her. De ringer nok snart
Åhh, så kjedelig med overstimulering da Det var jeg redd for jeg også. Men klarte heldigvis å unngå det.Ja, jeg har VONDT enda jeg, natt til igår trodde jeg det ble ambulanse til sykehuset, klarte ikke puste, gå,sitte,ligge... Men overlevde med smertestillende.. Men var overstimulert, 21 egg ut og vet ingenting enda, den tlf jeg venter på, de skulle dyrkes til blasto å fryses å det skulle skje igår!
Åhh, så kjedelig med overstimulering da Det var jeg redd for jeg også. Men klarte heldigvis å unngå det.
God bedring til deg. Drikk masse vann, beina opp og kos deg så godt du kan. Med god samvittighet
Også håper jeg på masse fine egg på frys.
Du kan ikke ringe dem? Kanskje de har glemt å ringe, selv om det høres litt uprofesjonelt ut.
Jeg ble mer og mer nervøs for at det skulle skje meg jeg, og var skikkelig nervøs for det.Ja, det var veldig kjedelig.. var ikke forberedt på det i det heletatt!
Takk for det
Jeg ringer de utpå dagen idag om jeg ikke har hørt noe - hørt rykter om at de klikker om man ringer de for tidlig
Masse lykke til med innsett og rugeperiode
Jeg ble mer og mer nervøs for at det skulle skje meg jeg, og var skikkelig nervøs for det.
Var mer og mer forberedt på det, og litt overraska over at det gikk bra her.
Hvor har du hatt uttak? De burde ha ringt om de har lovt det, det er dårlig gjort at de ikke har gjort det enda. Håper de ringer snart.
Tusen takk Jeg skal ruge så godt jeg kan utover. Og håpe at det ruges til juni