Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Masse lykke til med uttak på onsdag! [emoji2] Veldig spennende. Nå begynner egentlig de verste ukene [emoji85] Håper du ender opp med en positiv test i enden av tunnelen [emoji1374]
Nå skal det ruges, og ruges utover. Håper jeg. Fortsatt redd for totalfrys, eller dårlige egg, null befruktning og alt sånn...
Hvorfor kan ikke hodet slå seg av...:wideyed:

Denne prosessen er en evig bekymring. Når du ser at det ikke blir totalfrys, blir neste bekymring befruktning, så blir det frys, så blir det om egget fester seg, før man ender opp med bekymring for hva testen viser til slutt. Så bekymrer man seg for ny runde hvis det ikke blir positiv test, og man blir kokko [emoji30]

Jeg er egentlig bare glad for at det endelig skjer noe jeg, og at jeg er nærmere, forhåpentligvis, drømmen nå :)
Så lever litt på en rosa sky nå. Men er forberedt på en runde til, så ikke overraska om jeg trenger det :)

Mildt sagt dritt lei prøving :wtf:

Nyyyt den rosa skyen, og nyt at du er enda ett steg nærmere mål nå [emoji173]️

Etter 11 år og tre måneder så er det deilig å være i gang med noe.
Så det er egentlig bare godt. Selv om det blir mye venting enda.

Fikk bare beskjed om han trengte å konsentrere seg jeg, og at han ikke hadde tid.
Så da følte meg litt til bry og valgte å ikke spørre mer.
Men blir spennende å se i morgen.
Det høres ut som en helt grusom klinikk du er på. Her tar de seg alltid tid til å prate. Forklarer alltid hvor store og hvor mange eggposer det er. Så får jeg beskjed om det blir uttak eller ny kontroll. Da er det alltid noen koselige sykepleiere tilgjengelig som svarer på det jeg måtte ønske.Men virker kjekt med blodprøvene da.
Hvor lenge har du blitt stimulert nå?

Det høres ut som en helt grusom klinikk du er på. Her tar de seg alltid tid til å prate. Forklarer alltid hvor store og hvor mange eggposer det er. Så får jeg beskjed om det blir uttak eller ny kontroll. Da er det alltid noen koselige sykepleiere tilgjengelig som svarer på det jeg måtte ønske.Men virker kjekt med blodprøvene da.
Hvor lenge har du blitt stimulert nå?
Jeg er på Riksen, så var forberedt på full fart og inn og ut kjapt :) Så er ikke overraska.

Jeg har tatt 11 Gonal F doser, og EL sprøyta i går :) Så ble helt normalt med sprøytedager på meg.

I morgen på denne tida er jeg hjemme igjen :)
Håper at jeg slipper unna og ha veldig vondt etter uttak. Det blir spennende å se hvordan kroppen reagerer.

Og om to dagers tid, er jeg kanskje ruger :Heartred FOR en tanke :love7

Og der måtte jeg ha litt trøst i en god armkrok...
Plutselig stod tåra i øya gitt :sorry::arghh:

Og der måtte jeg ha litt trøst i en god armkrok...
Plutselig stod tåra i øya gitt :sorry::arghh:

Skjønner godt at du er spent og emosjonell! Men tenk på alt du har gruet deg til med prosessen og hvor bra det har gått til nå :) Uansett hva som skjer, er du kommet mange skritt nærmere målet, og du har taklet det hele så bra.

Masse lykke til i morgen, håper du belønner deg selv med å gjøre noe ekstra hyggelig når du er ferdig!

Skjønner godt at du er spent og emosjonell! Men tenk på alt du har gruet deg til med prosessen og hvor bra det har gått til nå :) Uansett hva som skjer, er du kommet mange skritt nærmere målet, og du har taklet det hele så bra.

Masse lykke til i morgen, håper du belønner deg selv med å gjøre noe ekstra hyggelig når du er ferdig!

I morgen skal vi møte mamma på veien hjem, også skal mamma kjøre meg hjem og samboeren på kurs. Så blir ikke sånn veldig koselig dag i morgen, men sånn er det bare :)
Har kjøpt en pose Smash, og den skal nytes i morgen :) Vel fortjent.

Alt har gått så mye bedre enn forventa til nå, men nå gruer jeg meg kjenner jeg.

Mitt innlegg nummer 2000!

Og akkurat 12 timer til uttak, herregud... Jeg er så spent!
Håper på noen bra egg og at samboerens :sign17 :sign19 vet hva de skal
:wav

Masse lykke til i morgen [emoji173]️

Lykke til med uttak idag[emoji5]

Lykke til med uttak i dag! [emoji4]

Lykke til med uttak i dag! [emoji4]
Tusen takk :) Men nå gruer jeg meg skikkelig. Men sov greit til klokka fire, så har sovet litt heldigvis.
Dette blir spennende det.

Skål ...

Vedlegg

• Snapchat-1044417569.jpg
    Snapchat-1044417569.jpg
    480,7 KB · Visninger: 82
Back
Topp