Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Akkuratt.. ja unner ingen den diagnosen
Hatt den i 11 år nå, så blitt vant til vondter. Spinal stenose og nervetrøbbel i ryggen er verre.
Men fibroen er mer utmattende. Men men, sånn er det bare. Får leve livet så godt en kan :)

Oppdatering på uttaket

Jeg har grua meg veldig. Kjæresten kom rett inn, uten kø og gjorde sitt. Mens han drev på så tok jeg tabletta og de virka ja...
Det var saker :hilarious:
Så kom kjæresten ut igjen og vi ble ropt inn. Fikk ei seng, sov litt i rusen, mens han leste til kurset sitt. Så fikk jeg beskjed om å tisse. Også var det klart.

Selve lokalbedøvelsen var ikke helt god, men det var ikke verre og tok ikke lenger tid, enn bedøvelsen hos tannlegen.
Så det var helt greit. Var veldig spennende å se på skjermen at de tok hull på posene og at de tømte seg. Veldig spennende :angelic:
Det var ikke vondt. Og jeg fikk skikkelig skryt, for det var sjelden de hadde så avslappa ei i stolen:D

Så hvilte jeg litt i senga, med ett glass saft. Før sykepleieren kom inn med beskjeden om antall egg...
.... *Trommevirvel*....
7 egg!
Så nå er det bare å vente til 9-10 i morgen og høre hvor mange som er blitt befrukta :angelic:

Oppdatering på uttaket

Jeg har grua meg veldig. Kjæresten kom rett inn, uten kø og gjorde sitt. Mens han drev på så tok jeg tabletta og de virka ja...
Så kom kjæresten ut igjen og vi ble ropt inn. Fikk ei seng, sov litt i rusen, mens han leste til kurset sitt. Så fikk jeg beskjed om å tisse. Også var det klart.

Selve lokalbedøvelsen var ikke helt god, men det var ikke verre og tok ikke lenger tid, enn bedøvelsen hos tannlegen.
Så det var helt greit. Var veldig spennende å se på skjermen at de tok hull på posene og at de tømte seg. Veldig spennende :angelic:
Det var ikke vondt. Og jeg fikk skikkelig skryt, for det var sjelden de hadde så avslappa ei i stolen:D

Så hvilte jeg litt i senga, med ett glass saft. Før sykepleieren kom inn med beskjeden om antall egg...
.... *Trommevirvel*....
7 egg!
Så nå er det bare å vente til 9-10 i morgen og høre hvor mange som er blitt befrukta :angelic:

Gratulerer med vel overstått uttak[emoji5] håper det er full fest i varmeskapet nå!!

Gratulerer med vel overstått uttak[emoji5] håper det er full fest i varmeskapet nå!!
Håper at svømmera til kjæresten gjør jobben sin og sender en inn i hvert egg :angelic:
Utrolig spent på morgendagen alt :) Men var godt å være ferdig.

Gratulerer med vell gjennomført uttak! [emoji173]️ Hvil deg nå, for det vil ikke kjennes godt ut når medisinene slutter å virke [emoji15] Håper det blir full fest i varmeskapet i dag.

Gratulerer med vell gjennomført uttak! [emoji173]️ Hvil deg nå, for det vil ikke kjennes godt ut når medisinene slutter å virke [emoji15] Håper det blir full fest i varmeskapet i dag.
Jeg har inntatt sofaen, med Karl og Co på skjermen :) Det var godt nå.
Har litt mensvondt, så tror det er på vei ut. Men kunne ta Paracet utover kvelden sa dem :)

Håper det er så mange som mulig befrukta, greie egg, i morgen. Veldig spennende :angelic:

Oppdatering på uttaket

.... *Trommevirvel*....
7 egg!

Gratulerer! Så bra at det ikke gjorde mer vondt! Nå må du nyte smashen din mens eggene koser seg på Riksen [emoji4] Spennende å lese om hvordan det foregikk.

Gratulerer så mye med vellykket uttak [emoji173]️

Gratulerer! Så bra at det ikke gjorde mer vondt! Nå må du nyte smashen din mens eggene koser seg på Riksen [emoji4] Spennende å lese om hvordan det foregikk.

Vi har kost oss og feira med Smash :) Det var lov i kveld kjente jeg :)

Det gikk mye bedre enn forventa :) Veldig glad for å være ferdig. Og spent på telefon

Det er så rart, å sitte her, og tenke på at mine 7 egg, ligger på Riksen nå.
Håper at dem koser seg og deler seg :Heartbigred
:wav
Så spent på morgendagen nå.

Men en ting er litt ekkelt nå, det er skikkelig skogbrann, på turstedet vårt. En topptur, som ligger RETT over her vi bor, med utsikt rett dit. Brannvesenet har ikke kontroll...

Om ett kvarter til en time og ett kvater, vet jeg om befruktning og eventuelt når innsett blir...
Sååå innmari spent kjenner jeg.

Back
Topp