~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Lykke til!!!! Tenk så langt du er kommet nå!Skål ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!!!! Tenk så langt du er kommet nå!Skål ...
Hatt den i 11 år nå, så blitt vant til vondter. Spinal stenose og nervetrøbbel i ryggen er verre.Akkuratt.. ja unner ingen den diagnosen
Ja! Og godt å være ferdig med uttakLykke til!!!! Tenk så langt du er kommet nå!
Tusen, tusen takkLykke til i dag
Oppdatering på uttaket
Jeg har grua meg veldig. Kjæresten kom rett inn, uten kø og gjorde sitt. Mens han drev på så tok jeg tabletta og de virka ja...
Det var saker
Så kom kjæresten ut igjen og vi ble ropt inn. Fikk ei seng, sov litt i rusen, mens han leste til kurset sitt. Så fikk jeg beskjed om å tisse. Også var det klart.
Selve lokalbedøvelsen var ikke helt god, men det var ikke verre og tok ikke lenger tid, enn bedøvelsen hos tannlegen.
Så det var helt greit. Var veldig spennende å se på skjermen at de tok hull på posene og at de tømte seg. Veldig spennende
Det var ikke vondt. Og jeg fikk skikkelig skryt, for det var sjelden de hadde så avslappa ei i stolen
Så hvilte jeg litt i senga, med ett glass saft. Før sykepleieren kom inn med beskjeden om antall egg...
.... *Trommevirvel*....
7 egg!
Så nå er det bare å vente til 9-10 i morgen og høre hvor mange som er blitt befrukta
Håper at svømmera til kjæresten gjør jobben sin og sender en inn i hvert eggGratulerer med vel overstått uttak[emoji5] håper det er full fest i varmeskapet nå!!
Jeg har inntatt sofaen, med Karl og Co på skjermen Det var godt nå.Gratulerer med vell gjennomført uttak! [emoji173]️ Hvil deg nå, for det vil ikke kjennes godt ut når medisinene slutter å virke [emoji15] Håper det blir full fest i varmeskapet i dag.
Hvordan gikk det ??Ja! Og godt å være ferdig med uttak
Oppdateringa ligger lenger opp herHvordan gikk det ??
Oppdatering på uttaket
Jeg har grua meg veldig. Kjæresten kom rett inn, uten kø og gjorde sitt. Mens han drev på så tok jeg tabletta og de virka ja...
Det var saker
Så kom kjæresten ut igjen og vi ble ropt inn. Fikk ei seng, sov litt i rusen, mens han leste til kurset sitt. Så fikk jeg beskjed om å tisse. Også var det klart.
Selve lokalbedøvelsen var ikke helt god, men det var ikke verre og tok ikke lenger tid, enn bedøvelsen hos tannlegen.
Så det var helt greit. Var veldig spennende å se på skjermen at de tok hull på posene og at de tømte seg. Veldig spennende
Det var ikke vondt. Og jeg fikk skikkelig skryt, for det var sjelden de hadde så avslappa ei i stolen
Så hvilte jeg litt i senga, med ett glass saft. Før sykepleieren kom inn med beskjeden om antall egg...
.... *Trommevirvel*....
7 egg!
Så nå er det bare å vente til 9-10 i morgen og høre hvor mange som er blitt befrukta
Gratulerer! Så bra at det ikke gjorde mer vondt! Nå må du nyte smashen din mens eggene koser seg på Riksen [emoji4] Spennende å lese om hvordan det foregikk.
Tusen takk Veldig godt å være ferdig Men overraska over hvor greit det var.Gratulerer så mye med vellykket uttak [emoji173]️
Tusen takk Veldig godt å være ferdigGratulerer med et meget vellykket uttak!