Så er det på'n igjen. Sitter på toget innover nå.
Og kjenner allerede hvor godt det skal bli å komme hjem
Måtte skrape is på bil og. Var to minus
Lykke til[emoji5][emoji5]
Ble plutselig vinter her over natta gitt, den første snøen!! Brrr!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så er det på'n igjen. Sitter på toget innover nå.
Og kjenner allerede hvor godt det skal bli å komme hjem
Måtte skrape is på bil og. Var to minus
Snøen får holde seg unna ei stønn til. Var kaldt nok å skrape is... BrrrLykke til[emoji5][emoji5]
Ble plutselig vinter her over natta gitt, den første snøen!! Brrr!!
Oppdatering kommerHvordan gikk det med deg i dag?
Kom hjem til gubbelur som lagde middag Det var godt det.
Dette ble den siste kontrollen!
Kom inn til samme mannen som to ganger før. Veldig blid i dag og hadde med seg medhjelper til å notere.
I venstre hadde jeg to på 19 mm og en på 21 mm! Og i høyre fikk jeg ikke med meg, men var noen flere på 19 mm, også var det noen umodne på 15 mm. Men han var veldig fornøyd og sa at det var helt gjennomsnittlig det han så
Så... Til det mest spennende!
Uttak blir....... ONSDAG! Så jeg skal ikke sette mer Gonal-F! Og sette Ovitrellen i kveld.
Spraya for siste gang har jeg gjort nå.
Hjeeelp, jeg gruer meg
Så utrolig spennende - det høres jo supert ut! Tenk, nå er du snart ruger
Såå spennende!! Masse lykke til og nyt medisinfri dag imorra[emoji5][emoji5]
Så kjektFredag er jeg ruger
Herregud dette er utrolig, utrolig, utrolig spennende!
Jeg er sååå spent, men gleder meg veldig til å være ferdig med uttak kjenner jegSå kjekt
Ja går unna noJeg er sååå spent, men gleder meg veldig til å være ferdig med uttak kjenner jeg
Også er jeg ruger i helga, herregud! Det er en sinnsyk tanke!Ja går unna no
Dette skal gå så fint såOgså er jeg ruger i helga, herregud! Det er en sinnsyk tanke!
Om ikke det skjer noe da, dårlige egg, ingen befrukta eller noe dritt...
Ja, det gjør det nok Men alltid litt "grualt" med nye ting.Dette skal gå så fint så
Ja hele ivf prosessen er sånn igrunnJa, det gjør det nok Men alltid litt "grualt" med nye ting.
Egentlig overraska over hvor enkelt det har vært jeg. Null bivirkninger, var bare ekkelt å begynne å måtte sprøyte megJa hele ivf prosessen er sånn igrunn