Da er rumpa plassert i sofaen hjemme igjen... Og fått i meg litt mat.
Joda, vi dro avgårde tidlig, og var ikke så morsomt å stå opp 6 på en lørdag...
Kommer oss frem, og først så har de ikke sendt ut rekvisisjon til blodprøve. Så det ble surr da.
Men fikk ordna meg det, og fikk tatt prøva. Så venta vi litt og så ble vi ropt inn.
Det har vokst godt, nå var det flere på 15 mm. Jeg spurte ett par ganger om det var mange egg, eller om det var normalt.
Men fikk beskjed om at han måtte konsentrere seg og at jeg ikke skulle spørre mer. Men fikk ett kort svar at det var mange.
Så jeg ble veldig nervøs, og klarer ikke å slippe, følelsen av at dette kanskje ender i avbrudd, og frys
Men han hadde ikke fått svar på blodprøva, så fikk spørsmål om vi kunne holde oss der til 16! Det går ikke sa jeg, for vi skal på konsert i kveld. Så da spurte han om vi kunne komme igjen i morgen. Joda. Det kan vi. Så ny time 9.00 i morgen.
Og apoteket, som de sa var åpent på lørdager, var stengt. Så vi dro innom Ullevål, og håpa at de hadde. Og heldigvis hadde de.
Så nå har jeg kjøpt eggløsnignssprøyta og en Gonal-F til, som jeg ikke vet om jeg får bruk for enda. Fordi legen skulle ringe opp når han får tid, etter klokka 16.00 i dag. For han hadde ikke tid til å bestemme når EL sprøyta måtte settes før etter da...
Så da får vi en hel dag der i morgen, fra 9 til da kanskje kvelden
Jeg er ikke klokere, ikke over hodet. Bare mer spørsmål. Og veldig redd for overstimulering
Og har måtte avlyst morgendagens planer.
Men spurte om når sånn cirka vi kunne forvente uttak. Han kunne ikke si noe sikkert, men kanskje tirsdag eller onsdag...
Hva i alle dager [emoji33] Kunne ikke fyren ha sagt hvor mange eggposer han så da? For en tosk! Skjønner godt at du er frustrert! I morgen får du si at du går ikke derfra før de kan fortelle deg hvor mange det er! Grrrr.. så unødvendig å oppføre seg sånn mot mennesker i en sårbar situasjon! Jeg ble skikkelig sint på dine vegne nå kjente jeg [emoji35]