Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Ja, Rabalder'n er med. Han stakk hele snytegrevet ned i magen min og lukta der jeg hadde stukket...
Var redd for at han skulle stange sprøyta mens den satt i huden jeg, så trakk den ut. Men heldigvis gikk han igjen så jeg fikk gjort jobben min.
Travelt å være mamma allerede ;);) de kattene er lurne til tider.

Koselige leger hjelper veldig på dem :)
Kontrollen før sprøyter hadde jeg en som hadde det travelt, og det kjentes ut som om han prøvde å dytte den ultralyd staven ut gjennom huden, det var så vondt det... Klagde litt til kjæresten etterpå, og han sa, med ett smil, at han har jo ikke sånn selv, så han har sikkert ikke peiling på sånn, haha.
Hahahah morsomt! Måtte le litt nå

Travelt å være mamma allerede ;);) de kattene er lurne til tider.
Jeg har tre innekatter, og de gir meg litt grå hår til tider ja :hilarious:
De er med på alt, alt fra dorutiner, til middagslaging og hobby. Alt er de med på. Så ingen overraskelse for at han skulle være med. Men stor katt, stanger hardt... :hilarious:

Fin tanke, skriv post it lapper og da? Kanskje jeg skulle lage noe slik til bursdagsgave til søsteren min
Kanskje jeg må samle de som post it lapper, sånn at jeg husker alle de gode tankene og babystøvet.
Eller kjøpe ei bok. Hadde vært koselig å hatt til siden og, bladd i og lest. Kanskje ingen dum ide det.

Jeg har tre innekatter, og de gir meg litt grå hår til tider ja :hilarious:
De er med på alt, alt fra dorutiner, til middagslaging og hobby. Alt er de med på. Så ingen overraskelse for at han skulle være med. Men stor katt, stanger hardt... :hilarious:
Koselig da. Vi har hund,og han vil være med på alt,så kjenner til det. Oppvokst med begge deler da.

Koselig da. Vi har hund,og han vil være med på alt,så kjenner til det. Oppvokst med begge deler da.
Liker hunder også, men alltid vært kattemenneske, så ble sånn plutselig at jeg hadde tre :)
Og veldig glad i alle sammen, det er familie det også, blir så glad i disse dyra også :)

Om ett døgn er samboeren og jeg på vei til Oslo og Riksen. Han blir med i morgen, også tar vi bilen.
Det går ikke like mange tog på lørdager, så da er bil godt. Jeg er skikkelig spent kjenner jeg, men har en magefølelse på at det trengs litt flere sprøytedager.

Liker hunder også, men alltid vært kattemenneske, så ble sånn plutselig at jeg hadde tre :)
Og veldig glad i alle sammen, det er familie det også, blir så glad i disse dyra også :)
Klart det blir familie av de!:happy: som regel ganske egne personligheter, de og.;)

Klart det blir familie av de!:happy: som regel ganske egne personligheter, de og.;)

De lyser utrolig opp en relativt kjedelig hverdag :)
Veldig ulike er dem, utrolig moro og se hvor ulike dem er.

Masse lykke til i morgen [emoji4]

Tusen takk :) Jeg er skikkelig spent, håper det er fremgang. Men føler at jeg må ha litt flere dager :)
Er bare på sprøyte 9 i kveld. Vet ikke helt hva som er vanlig, men mener å ha lest 10-14 dager. Om jeg ikke husker helt feil.

Jeg modner egg kjenner jeg... Det murrer godt nedi der.
Innmari spent på kontrollen i morgen.

Tenker på uttaket, antall egg. Håper ikke på for mange egg. Vil ikke ende i overstimulering og totalfrys... :(
Vil ruge... Ikke vente mer.
Skulle ønske det var svar og få allerede nå. Men vet at jeg må vente.
Skikkelig spennende tid dette her, og frustrerende. Men også veldig godt. For det gir mer sjanse for suksess, enn å prøve på egenhånd :Heartblue

Lykke til i morgen :)

Lykke til i morgen :)
Tusen takk :)
Jeg er så spent alt nå jeg, så litt spent på nattesøvnen, haha.
Håper alt ser normalt og fint ut inne der. Var normale egg og antall på sist UL, så håper det er det enda.

Tusen takk :)
Jeg er så spent alt nå jeg, så litt spent på nattesøvnen, haha.
Håper alt ser normalt og fint ut inne der. Var normale egg og antall på sist UL, så håper det er det enda.
Krysser fingrene for deg :)

Ja, Rabalder'n er med. Han stakk hele snytegrevet ned i magen min og lukta der jeg hadde stukket...
Var redd for at han skulle stange sprøyta mens den satt i huden jeg, så trakk den ut. Men heldigvis gikk han igjen så jeg fikk gjort jobben min.
Han vil jo ikke være den første katten her inne som trenger IVF, min må jo som kjent ha eggdonasjon grunnet for lav AMH :hilarious:

Han vil jo ikke være den første katten her inne som trenger IVF, min må jo som kjent ha eggdonasjon grunnet for lav AMH :hilarious:
Hahahaha, ja! Rabalder trenger gode egg han og, haha, for han er jo kastrert, så han kan sikkert produsere litt egg.
Var ikke langt unna at han slikket i seg det som var på magen min i går, hadde tatt seg ut... :hilarious::hilarious::hilarious:

Hahahaha, ja! Rabalder trenger gode egg han og, haha, for han er jo kastrert, så han kan sikkert produsere litt egg.
Var ikke langt unna at han slikket i seg det som var på magen min i går, hadde tatt seg ut... :hilarious::hilarious::hilarious:
Det er min og, tror ikke er det all verden til egg inni der :hilarious:

Back
Topp