Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Det forstår jeg at du er.(Så godt jeg kan forstå det da)

Det er så ille det, er så ille så det er ubeskrivelig... Har kasta bort hele voksenlivet mitt på prøveperioder, venting, venting og venting.
Gleder meg til å kunne leve normalt, som en familie, og ikke tenke om, hvis, ikke drikke mellom EL og IKM, og alle de tankene man har som prøver...

Håper virkelig dette her fungerer... IVF er siste håpet føler vi.

Ja, er en kjent pusekatt her ;) Er to til også, så helt riktig person :angelic:

Inne i fryktelig spennende tider, nesten så spennende at det er skummelt nå.
Er så spent på morgendagen, ikke bare på blodprøve og kontroll. Men også en hel dag alene i Oslo alene.
Er redd for at jeg har for mange egg. At det ikke blir innsett når tida kommer. At uttak er veldig vondt... Osv osv.
Så hodet surrer ille i dag :confused:

Håper på å ruge godt i oktober, og ruge heeelt til rundt 20.juni en gang.
Det er drømmen nå. Men har flere forsøk også, så ingen undergang om det ikke klaffer på første :)

Ja oppdaget ganske fort at det var rett person;)
Kjempebra at dere har mange forsøk, mn hadde vært gøy om det klaffet på første forsøk.
Rugetiden er også lang, men da er man liksom på go vei.

Lykke til i morgen da :)

Ja oppdaget ganske fort at det var rett person;)
Kjempebra at dere har mange forsøk, mn hadde vært gøy om det klaffet på første forsøk.
Rugetiden er også lang, men da er man liksom på go vei.

Er ikke så vanskelig alltid, å kjenne igjen folk :) Og kattene er enkle og kjenne igjen. Og de er overalt, og særlig når det skal tas bilder :) Så en sneik seg med.

Det hadde vært veldig gøy på første forsøk :) Og veldig godt også. Da slipper jeg å "feire" 12 årsdagen som prøver uten ett resultat.
Spennende tider dette her. Fryktelig spennende.

Rugetida blir helt sikkert lang. Men da er det slutt på alle turer frem og tilbake Oslo, og sprøyter og nesespray :)
Så det blir litt godt :)

Knapt sovet etter klokka to i natt...
Ganske sliten allerede, så denne dagen blir lang. Kjæresten har korps i kveld.
Så jeg får innta sofaen, med trioen, og ta en rolig kveld foran TVn i kveld.
Ble bedt til lillebror på kake. Men tror det blir vel hardt i kveld.

Blir mange timer i Oslo i dag. Veldig upraktisk med blodprøver så mange timer før timen.
Blir å tusle rundt å se litt. Håper det ikke regner i dag, for da kan jeg tusle meg en tur i byen.

Det er så ille det, er så ille så det er ubeskrivelig... Har kasta bort hele voksenlivet mitt på prøveperioder, venting, venting og venting.
Gleder meg til å kunne leve normalt, som en familie, og ikke tenke om, hvis, ikke drikke mellom EL og IKM, og alle de tankene man har som prøver...

Håper virkelig dette her fungerer... IVF er siste håpet føler vi.
Stor klem!

Er ikke så vanskelig alltid, å kjenne igjen folk :) Og kattene er enkle og kjenne igjen. Og de er overalt, og særlig når det skal tas bilder :) Så en sneik seg med.

Det hadde vært veldig gøy på første forsøk :) Og veldig godt også. Da slipper jeg å "feire" 12 årsdagen som prøver uten ett resultat.
Spennende tider dette her. Fryktelig spennende.

Rugetida blir helt sikkert lang. Men da er det slutt på alle turer frem og tilbake Oslo, og sprøyter og nesespray :)
Så det blir litt godt :)

Vi krysser fingrer å poter for dere.
Og når alle potene i huset her er krysset så er det jo veldig mange som du vet.
Masse lykke til. Gleder meg til å lese oppdateringen i kveld.

Vi krysser fingrer å poter for dere.
Og når alle potene i huset her er krysset så er det jo veldig mange som du vet.
Masse lykke til. Gleder meg til å lese oppdateringen i kveld.
Mange poter er bra. Håper gjengen hjemme gjør det og. F satt i vindu og så trist på meg da jeg dro :shy:

Nå venter nesten fire timer venting. Men er ett treff med andre med geocaching som hobby i dag. Så stikker innom der. Så går tida litt.

Lykke til på kontroll[emoji5]

Lykke til på kontroll :)

Akkurat svelget ned siste middagsbiten. Var bare å komme rett hjem og lage middag, kjæresten skal spille i korps og må reise om en halvtime, så litt stress i dag...:angelic:

Joda, jeg er blitt litt mer kjent i Oslo. Blodprøva var ingenting å grue seg til, tror jeg er litt over nåleskrekken nå :hilarious:
Er seks minutter til dagens sprøyte... Og nå må jeg ta opp ny pakke og ta fra både gammel og ny.

Men timen. Den gikk veldig bra. Kom inn 20 minutter før tida. Til ei veldig trivelig dame.
Egga er altfor små enda, de var mellom 6 og 9, er det mm det regnes i tru. Blodprøva viste også at det ikke var klart.
Men dosa var lita, så det er greit. Hadde vært verre om det var mye og masse klart nå på en måte.
Så ny kontroll lørdag klokka 9. Jeg er førstemann ut da. Med blodprøve og alt.
Så frem til lørdag skal jeg gå opp i dose, fra 125 til 200. Så kjøpt ei sprøyte på 450 iE nå.

Nå er det bare å vente til lørdag og se hvordan det er da. Veldig fornøyd med at det er normalt inne der, og ikke MASSE som modnes, eller ujevnt og sånn. Men at alt er normalt. Det er godt for en PCOS kropp det :)

Første dose på 200 iE er satt.
Og nå klarte jeg å kløne med nåla så måtte plastre. Ganske sliten i hue nå kjenner jeg...
Etter hele dagen på farten, så ikke så rart det går litt galt :rolleyes:

Havna på en butikk i Oslo... Og kom ut med...
Ja. Ikke så rart og uvanlig meg.
Jeg har sikla lenge på de lenge.

Synes det er så utrolig fint. Så nå ble det med meg hjem :Heartred

Vedlegg

• Snapchat-1966699540.jpg
    Snapchat-1966699540.jpg
    174,2 KB · Visninger: 84
Last edited:
Akkurat svelget ned siste middagsbiten. Var bare å komme rett hjem og lage middag, kjæresten skal spille i korps og må reise om en halvtime, så litt stress i dag...:angelic:

Joda, jeg er blitt litt mer kjent i Oslo. Blodprøva var ingenting å grue seg til, tror jeg er litt over nåleskrekken nå :hilarious:
Er seks minutter til dagens sprøyte... Og nå må jeg ta opp ny pakke og ta fra både gammel og ny.

Men timen. Den gikk veldig bra. Kom inn 20 minutter før tida. Til ei veldig trivelig dame.
Egga er altfor små enda, de var mellom 6 og 9, er det mm det regnes i tru. Blodprøva viste også at det ikke var klart.
Men dosa var lita, så det er greit. Hadde vært verre om det var mye og masse klart nå på en måte.
Så ny kontroll lørdag klokka 9. Jeg er førstemann ut da. Med blodprøve og alt.
Så frem til lørdag skal jeg gå opp i dose, fra 125 til 200. Så kjøpt ei sprøyte på 450 iE nå.

Nå er det bare å vente til lørdag og se hvordan det er da. Veldig fornøyd med at det er normalt inne der, og ikke MASSE som modnes, eller ujevnt og sånn. Men at alt er normalt. Det er godt for en PCOS kropp det :)

Så fint å høre! Sikkert lurere å begynne forsiktig og så trappe opp. [emoji4]

Back
Topp