Oioi, under en time igjen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var godt skjelven en stund. Samboeren stod klar. Men jeg skulle klare det selv
Og joda. Gikk veldig fint!
Det var jo ikke så skummelt. Gikk veldig veldig fint
Jaaaaa, heeelt selv! Han tok den i mot etterpå og ordna den og la den bort, men jeg trakk opp og ordna alt, til og med stikke selv!Satt du den selv? Dæven så tøff du er!
Jaaaaa, heeelt selv! Han tok den i mot etterpå og ordna den og la den bort, men jeg trakk opp og ordna alt, til og med stikke selv!
Så stolt nå
Wow! Du er tøff! Jeg har ikke sprøyteskrekk, men tør ikke å sette sprøyter på meg selv [emoji38] Du skal absolutt være stolt av deg selv nå ja [emoji4][emoji257]
Vi har lik pysj
Bra at sprøytene går så bra
Haha, her er det buksa som er mest i bruk, den er fantastiskJeg har bare teskjorta Men den er så god å gå i. Så surrer ofte hjemme i den
Hender seg jeg glemmer det og går på butikken med den også. Haha
Angrer på at jeg ikke kjøpte med bukse. Var så søt. Men tok bare teskjorta av en eller anna grunn
Jeg er så letta over at første er satt Så godt å ha gjort
Jeg hadde skikkelig dilla på teskjorter en stund, og samla på dem, så hadde nok av deHaha, her er det buksa som er mest i bruk, den er fantastisk
Første er alltid verst, etterhvert kunne du gjort det i søvne
Så herlig å høre! Må være deilig å ha den første overstått og vite at dette er overkommelig. Håper de neste går enda lettere!
Nærmer seg no hvor lenge skal du gå på sprøyter ?
Såå bra!! Du er flink[emoji5][emoji5][emoji5] masse lykke til!!!
Masse lykke til værtfall