Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Oioi, under en time igjen nå :wideyed:

Var godt skjelven en stund. Samboeren stod klar. Men jeg skulle klare det selv :angelic:
Og joda. Gikk veldig fint!
Det var jo ikke så skummelt. Gikk veldig veldig fint :D

Vedlegg

• Snapchat-1430035577.jpg
    Snapchat-1430035577.jpg
    409,9 KB · Visninger: 83
Satt du den selv? Dæven så tøff du er!
Jaaaaa, heeelt selv! Han tok den i mot etterpå og ordna den og la den bort, men jeg trakk opp og ordna alt, til og med stikke selv!
Så stolt nå :)

Ikke QUOTE. Men sååå fornøyd og stolt rett etter at den var satt :happy::D

Sletter nok bildet etterhvert :angelic:

Fikk den klemmen av sambo etterpå og han var så stolt og sa at nå er vi ett skritt nærmere :D

24.04.19 Bildet BORTE... ;)

Last edited:
Det er SÅ rart å se bilder av meg selv nå, for jeg var 11 kg tyngre for bare ett års tid sida :)
Så merkelig å se meg selv. Gikk opp 3 kilo på Synarela, men gikk ned igjen 2 etter noen dager, så det er greit nok :)

Jaaaaa, heeelt selv! Han tok den i mot etterpå og ordna den og la den bort, men jeg trakk opp og ordna alt, til og med stikke selv!
Så stolt nå :)

Wow! Du er tøff! Jeg har ikke sprøyteskrekk, men tør ikke å sette sprøyter på meg selv [emoji38] Du skal absolutt være stolt av deg selv nå ja [emoji4][emoji257]

Vi har lik pysj :cool:
Bra at sprøytene går så bra :)

Wow! Du er tøff! Jeg har ikke sprøyteskrekk, men tør ikke å sette sprøyter på meg selv [emoji38] Du skal absolutt være stolt av deg selv nå ja [emoji4][emoji257]

Jeg trodde seriøst at jeg ikke kom til å klare det. For en følelse, å få det til og trekke den ut igjen.
DET var godt å ha gjort alene det. Men spennende å se hvordan det blir i morgen, om jeg får det til like bra da :)

Vi har lik pysj :cool:
Bra at sprøytene går så bra :)

Jeg har bare teskjorta :) Men den er så god å gå i. Så surrer ofte hjemme i den :)
Hender seg jeg glemmer det og går på butikken med den også. Haha :)
Angrer på at jeg ikke kjøpte med bukse. Var så søt. Men tok bare teskjorta av en eller anna grunn :)

Jeg er så letta over at første er satt :) Så godt å ha gjort :D

Jeg har bare teskjorta :) Men den er så god å gå i. Så surrer ofte hjemme i den :)
Hender seg jeg glemmer det og går på butikken med den også. Haha :)
Angrer på at jeg ikke kjøpte med bukse. Var så søt. Men tok bare teskjorta av en eller anna grunn :)

Jeg er så letta over at første er satt :) Så godt å ha gjort :D
Haha, her er det buksa som er mest i bruk, den er fantastisk :D
Første er alltid verst, etterhvert kunne du gjort det i søvne :)

Haha, her er det buksa som er mest i bruk, den er fantastisk :D
Første er alltid verst, etterhvert kunne du gjort det i søvne :)
Jeg hadde skikkelig dilla på teskjorter en stund, og samla på dem, så hadde nok av de :)

Nå er jeg ferdig med å grue meg til starten, og vet litt mer hva det er. Så det blir mye bedre til i morgen :)
Det er godt det.

Var godt skjelven en stund. Samboeren stod klar. Men jeg skulle klare det selv :angelic:

Så herlig å høre! :joyful: Må være deilig å ha den første overstått og vite at dette er overkommelig. Håper de neste går enda lettere!

Så herlig å høre! :joyful: Må være deilig å ha den første overstått og vite at dette er overkommelig. Håper de neste går enda lettere!

Jeg er overraska enda jeg :) Dette gikk jo bedre enn forventa dette her :)
Veldig godt å ha fått det til selv :)

Nærmer seg no :p hvor lenge skal du gå på sprøyter ?

Såå bra!! Du er flink[emoji5][emoji5][emoji5] masse lykke til!!!

Nærmer seg no :p hvor lenge skal du gå på sprøyter ?

Jeg vet ikke enda. Skal på kontroll på onsdag alt, på dag seks med sprøyter. Også fredagen igjen og mest sannsynlig.
Så kan hende det blir fredag, eller uka etter :)
Har hatt plass i uke 39 siden før sommeren. Så dette blir spennende :)

Såå bra!! Du er flink[emoji5][emoji5][emoji5] masse lykke til!!!

Takk :D
Jeg er skikkelig fornøyd med meg selv. At jeg klarte det uten hjelp, på til og med første sprøyta :smug:
Tror den første er den verste, så dette skal gå bra det.

Masse lykke til værtfall ❤️

Back
Topp