Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Sprøyte to er satt :)
Like enkelt som i går. Går bra som bare det dette her :) :smug:

Jeg er så spent på neste kontroll jeg. Det blir skikkelig spennende å se og høre hvordan ting er etter 6 dager på sprøyter og når uttaket blir.

Inne i en superspennende tid kjenner jeg :)
Er så spent på åssen dette her kommer til å gå. Men redd for totaltfrys, det høres så kjedelig ut.
Jeg vil ruge, så håper kroppen ikke lager altfor mange egg nå...

Da er sprøyte tre tatt for tre timer siden. Og joda, det murrer og murrer der inne.
Det skjer ting. Så dette blir spennende det. Halvveis til kontroll nå.
Gruer meg til uttak, men det er en del av det det også. Håper det går helt greit og er fort over.
Og at det blir ett gullegg, men håper på noen på frys også.

Dette er så spennende tider det. Veldig spennende.

Det er snart tid for å sette sprøyte nummer fire. Etter den er det to igjen før kontroll :) Det blir spennende det.

Kjenner ikke veldig mye bivirkninger. Men det murrer godt og mye :)
Men er ganske trøtt sånn utpå ettermiddagen. Så har blitt en del ettermiddagshviler.
Sovet en snau time nå, og prøver å våkne igjen. Fryser gjør jeg og, så kjæresten fyrer opp nå.
Sesongens første fyring i ovnen.

Prøve å få opp øya før sprøytetid og middagstid... Gjeeeeeeeeeeeeeesp.

Blir veldig spennende å følge veien din videre! når er det du har uttak? :)

Jeg skal på første kontroll på onsdag :) Så da kanskje jeg vet mer. Men de sa at jeg kanskje må tilbake på kontroll på fredagen, så får nok vite det på en av de dagene der :)
Det blir spennende det. Men gruer meg til den dagen.

Femte sprøyte satt :)
Og ikke lurt å sette sprøyta, telle til ti, og imens du teller, snu deg ut for å se ut av vindu...
Kløna :hilarious: Neste gang tar jeg ut sprøyta før jeg snur på meg :rolleyes:

Om halvanna døgn sitter jeg på toget på veien til kontroll. Er skikkelig spent på den timen.
Er så oppblåst på kveldstid nå, så ingen av stoffbuksene mine passer lenger :wideyed:

Femte sprøyte satt :)
Og ikke lurt å sette sprøyta, telle til ti, og imens du teller, snu deg ut for å se ut av vindu...
Kløna :hilarious: Neste gang tar jeg ut sprøyta før jeg snur på meg :rolleyes:

Om halvanna døgn sitter jeg på toget på veien til kontroll. Er skikkelig spent på den timen.
Er så oppblåst på kveldstid nå, så ingen av stoffbuksene mine passer lenger :wideyed:
Blir spenndene :joyful:

Blir spenndene :joyful:

Ja, veldig og det :)
Fryktelig redd for å ha for mange egg, eller noe sånn... Og veldig spent om det blir mer sprøyter, eller når uttak blir og alt sånn :)

Står ekteskapelig forhold, og at det er 2 år. Så vi mangler litt på papiret :oops:
Men kjedelig å vente, men tror ikke de stopper oss nå, selv om vi ikke oppfyller det kravet på papiret.

Håper snart ventinga er over nå, og at drømmen er hakket nærmere oppfyllelse.
Akkuratt. Da hadde de vel ikke startet noe i det hele tatt om dere ikke fulgte kravene.

Akkuratt. Da hadde de vel ikke startet noe i det hele tatt om dere ikke fulgte kravene.

Det tror ikke jeg de hadde gjort heller. Men siden vi har vært prøvere i snart tre år, så vil det si at vi har vært sammen såpass lang tid og, så de har nok kontroll :)

Det tror ikke jeg de hadde gjort heller. Men siden vi har vært prøvere i snart tre år, så vil det si at vi har vært sammen såpass lang tid og, så de har nok kontroll :)
Riktig! Håper dere slipper flere år som prøver med det første :dummy:

Riktig! Håper dere slipper flere år som prøver med det første :dummy:

Ja, det håper jeg også, er på 12. året siden jeg begynte med prøving, så er møkklei nå... Og har vel vært det siden 2009 :(

Ja, skjønner. Leier dere nå, da ?

Nei, leier ikke heller :)
Vi låner hus. Mot utgiftene (og oppusning) på det. Barndomshjemmet til samboeren :)
Koselig å bo her, så veldig fornøyd med den ordningen. Etterhvert skal han kjøpe familiegården :)

Nå går det veldig fort til kontroll, blodprøve og en hel dag i Oslo.
Jeg er så spent jeg. Spent på ferden videre nå. Om det ser bra ut, og alt sånn :)

For en spennende tid denne IVF jungelen er.
Så godt at det endelig skjer noe. Og håpe på en prøverfri stund med ett lite mirakel i hus :Heartblue
Etter så mange år i gjørma, med drømmer, håp og alt det der. Fra det å kaste pilla og skulle bli ung mor, til å innse at jeg blir over gjennomsnittet i alder også. Det er så vondt... Hadde det klaffa fort. Så hadde jeg hatt en 10 åring nå. Åhh... Dette livet er egentlig forferdelig urettferdig... :(
Får håpe jeg snart kommer videre, selv om jeg føler at jeg er snytt for ti år med barn. Kommer for evig til å ligge ti år etter.
Alle i familien har vært 20 år når de er blitt mødre. Begge bestemødrene mine og mamma...
Også kommer jeg, jeg rekker å fylle 30 år og jeg.
Bestemor mi sier allerede at jeg er for gammel til å få barn alt. Mamma har alltid sagt at etter 30 år skal man være ferdig...
Så godt det hadde vært...
Ingen i familien skjønner hvor ille det er, og hvor vondt det er...

Åhh, som jeg bare ønsker å komme videre nå... :sorry:

Hei, ramla over deg med en tilfelidighet å plutseli så jeg bilder av en kjent pusekatt ❤
Så da fortsatte jeg å lese. Så gøy at dere er så nært nå.
Krysse fingene for dere! Så sender masse babystøv din vei. I oktober skal du ruge!

Masse lykke til.
Fra et forum til et annet (Tamara)

Hei, ramla over deg med en tilfelidighet å plutseli så jeg bilder av en kjent pusekatt ❤
Så da fortsatte jeg å lese. Så gøy at dere er så nært nå.
Krysse fingene for dere! Så sender masse babystøv din vei. I oktober skal du ruge!

Masse lykke til.
Fra et forum til et annet (Tamara)

Ja, er en kjent pusekatt her ;) Er to til også, så helt riktig person :angelic:

Inne i fryktelig spennende tider, nesten så spennende at det er skummelt nå.
Er så spent på morgendagen, ikke bare på blodprøve og kontroll. Men også en hel dag alene i Oslo alene.
Er redd for at jeg har for mange egg. At det ikke blir innsett når tida kommer. At uttak er veldig vondt... Osv osv.
Så hodet surrer ille i dag :confused:

Håper på å ruge godt i oktober, og ruge heeelt til rundt 20.juni en gang.
Det er drømmen nå. Men har flere forsøk også, så ingen undergang om det ikke klaffer på første :)

Back
Topp