Sprøyte to er satt
Like enkelt som i går. Går bra som bare det dette her
Like enkelt som i går. Går bra som bare det dette her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir veldig spennende å følge veien din videre! når er det du har uttak?
Blir spenndeneFemte sprøyte satt
Og ikke lurt å sette sprøyta, telle til ti, og imens du teller, snu deg ut for å se ut av vindu...
Kløna Neste gang tar jeg ut sprøyta før jeg snur på meg
Om halvanna døgn sitter jeg på toget på veien til kontroll. Er skikkelig spent på den timen.
Er så oppblåst på kveldstid nå, så ingen av stoffbuksene mine passer lenger
Blir spenndene
Akkuratt. Da hadde de vel ikke startet noe i det hele tatt om dere ikke fulgte kravene.Står ekteskapelig forhold, og at det er 2 år. Så vi mangler litt på papiret
Men kjedelig å vente, men tror ikke de stopper oss nå, selv om vi ikke oppfyller det kravet på papiret.
Håper snart ventinga er over nå, og at drømmen er hakket nærmere oppfyllelse.
Så deilig det må være!Men, jeg er gjeldsfri, så er ikke sånn skakkjørt på pengeplanet altså
Akkuratt. Da hadde de vel ikke startet noe i det hele tatt om dere ikke fulgte kravene.
Så deilig det må være!
Riktig! Håper dere slipper flere år som prøver med det førsteDet tror ikke jeg de hadde gjort heller. Men siden vi har vært prøvere i snart tre år, så vil det si at vi har vært sammen såpass lang tid og, så de har nok kontroll
Ja, skjønner. Leier dere nå, da ?Ja, helt greit å ikke ha gjeld, men savner å være huseier.
Men alt har sin sjarm. Men blir ikke rik på uføretrygd.
Riktig! Håper dere slipper flere år som prøver med det første
Ja, skjønner. Leier dere nå, da ?
Hei, ramla over deg med en tilfelidighet å plutseli så jeg bilder av en kjent pusekatt ❤
Så da fortsatte jeg å lese. Så gøy at dere er så nært nå.
Krysse fingene for dere! Så sender masse babystøv din vei. I oktober skal du ruge!
Masse lykke til.
Fra et forum til et annet (Tamara)