Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Ja, er jo mikroskopisk [emoji5] Fine tanker og null stress! Nå skal det bli terminspire [emoji322][emoji322]

Skulle hatt termin i går med den som bare var innom og ikke ville bosette seg ved nyttårstider :(
Så tanken på en terminspire høres fantastisk ut :D:Heartpink
Det hadde vært noe det. Jeg håper, krysser og drømmer om det

Skal overleve noen dager med sprøyter, om dette fungerer :)
Etter 11 år, så er det på tide kjenner jeg :notworthy

Vil dere se noe fint...
Jeg er utrolig glad i Mummi :angelic:
Og i dag henta jeg dette :dummy:

Håper jeg for brukt for det en dag
Snapchat-1053777916.jpg

Jeg blir nok litt trøtt av Synarela, for jeg sliter stadig med at jeg kunne tenke meg å sove :hilarious: :hilarious:
Men får vel drøye noen timer til vel...:rolleyes:

Kjæresten skal på korps i dag, og jeg er ikke helt enig i med meg selv...
Gå tur, eller male litt til på rommet?
Det blåser sidelengs ute, så kanskje best å male

22 timer til sprøytestart :)
Både gruer og gleder meg nå kjenner jeg. Blir spennende å se hvor langt jeg er kommet på kontrollen neste onsdag :)
Spennende tider nå :)

Det begynner bra... Skulle åpne sprøyta og se åssen den så ut, og brukte vel fem forsøk bare å få av korken :hilarious: :hilarious: :rolleyes:
Jeg satte den ikke like hardt på plass jeg, så er det håp i morgen :rolleyes:
Frøken Veslejinta er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Prøvde å skru jeg... :hilarious:

Det begynner bra... Skulle åpne sprøyta og se åssen den så ut, og brukte vel fem forsøk bare å få av korken :hilarious: :hilarious: :rolleyes:
Jeg satte den ikke like hardt på plass jeg, så er det håp i morgen :rolleyes:
Frøken Veslejinta er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Prøvde å skru jeg... :hilarious:

Du er ikke alene om å knote med sprøytene, og jeg er sikker på at du er mer enn smart nok [emoji4] Det har kun med at vi er uerfaren og ikke er utdannet sykepleier noen av oss [emoji4] Når du har gjort det en gang, går det mye enklere gang nr 2, og når du har gjort det noen ganger, blir du dritgod på det [emoji4]

Du er ikke alene om å knote med sprøytene, og jeg er sikker på at du er mer enn smart nok [emoji4] Det har kun med at vi er uerfaren og ikke er utdannet sykepleier noen av oss [emoji4] Når du har gjort det en gang, går det mye enklere gang nr 2, og når du har gjort det noen ganger, blir du dritgod på det [emoji4]

Joda, men det å få av korken liksom :hilarious: Skrudde og skrudde jeg... Men var jo bare dra av kork :hilarious:
Prøvde det og, men turde ikke ta i nok, da jeg tok i så sa det klikk og åpen.

Nei, er ingen sykepleier, så dette er første gang jeg har sprøyte i hus. Katta får hver måned hos dyrlegen, men jeg har liten erfaring.

Prøver å se på den, og bli vant til den, tenker det er ett fin prøving til i morgen, bli venn med den, før det smeller i gang.

Masse lykke til med sprøytestart i morgen! [emoji173]️ Det kommer til å gå så fint så [emoji4]

Masse lykke til med sprøytestart i morgen! [emoji173]️ Det kommer til å gå så fint så [emoji4]

Tusen takk :) Dette er spennende. Men ganske redd for sprøyter, så tror det blir en utfordring, men men, ALT for drømmen :)

Joda, men det å få av korken liksom :hilarious: Skrudde og skrudde jeg... Men var jo bare dra av kork :hilarious:
Prøvde det og, men turde ikke ta i nok, da jeg tok i så sa det klikk og åpen.

Nei, er ingen sykepleier, så dette er første gang jeg har sprøyte i hus. Katta får hver måned hos dyrlegen, men jeg har liten erfaring.

Prøver å se på den, og bli vant til den, tenker det er ett fin prøving til i morgen, bli venn med den, før det smeller i gang.

Vi gjorde akkurat det samme [emoji38] Man kan ikke være verdensmester i noe man aldri har prøvd før [emoji4]

Hihi [emoji38] Ja, bli venn med den så er den nok ikke så skummel [emoji4]

Vi gjorde akkurat det samme [emoji38] Man kan ikke være verdensmester i noe man aldri har prøvd før [emoji4]

Hihi [emoji38] Ja, bli venn med den så er den nok ikke så skummel [emoji4]

Hahaha, godt det ikke bare er meg da, det er godt å høre. Følte meg rimelig dum der jeg stod :hilarious:

Alltid bedre å gjøre ting med venner, så håper det er en god ide, det finner jeg ut i morgen :angelic:

Da er siste dobbelspray tatt. Fra og med i kveld er det bare en spray i ett nesebor :D
Også ett stikk i tillegg da. Det blir hakket mer spennende det :wideyed:

Da er siste dobbelspray tatt. Fra og med i kveld er det bare en spray i ett nesebor :D
Også ett stikk i tillegg da. Det blir hakket mer spennende det :wideyed:

Masse lykke til med sprøytestart! Dette klarer du fint [emoji123] Blir vel uansett godt å være i gang og vite hvordan det er, så slipper du å lure og grue deg til noe ukjent[emoji4]

Masse lykke til med sprøytestart! Dette klarer du fint [emoji123] Blir vel uansett godt å være i gang og vite hvordan det er, så slipper du å lure og grue deg til noe ukjent[emoji4]

Jeg håper dette går veldig fint :)
Stadig bortom å sett på sprøyta, for å bli venn med den. Den ligger på benken, så jeg ser den stadig vekk.

Ja, blir veldig godt å være ferdig med første, og VITE hvordan det er.

Lykke til med sprøytestart[emoji5]

I går kveld jeg lå
I senga mi og i taket så
Mine tanker de spant
Og sinnet mitt vant

Vil det gå noen gang!
Eller blir det nederlag gang på gang?
Jeg er ganske så trist og lei
Vil det noen gang hende meg?

Jeg sitter her og tenker
Og håper at jeg snart på storken venter
Over 11 år det har gått
Og jeg har lengta ikke rent så smått

Nå jeg midt i prosessen er
Og titter stadig på småtting klær
Jeg ønsker så mye mer
Og jeg nesten til himmelen ber

Blir det snart min tur
Og at lykken snart snur
Jeg snart ikke orker mere
Og se at åra de blir flere

Dette er så vondt
Og også fryktelig, fryktelig dumt
Kan det ikke snart bare skje
Eller må jeg enda høyere be!

Vær så snill og hjelp meg snart
For nå er snart rommet alt klart
Kjære lille kroppen min…
Om du er snill er jeg for alltid din.

Hvorfor skjer det aldri oss?
Det hjelper ikke å sette seg ned å gråte som en foss
Vi håper og vi ønsker
At det lille egget nå pønsker

Ut en god plan om å godt sitte
Og ut i verden snart vil titte

Copyright Miriam/ Veslejinta

Flink du er å dikte! Sånn helt plutselig du skrev det? Lykke til med sprøytestart!

Flink du er å dikte! Sånn helt plutselig du skrev det? Lykke til med sprøytestart!

Skrev det på, tja 20 minutters tid istad. Godt å få ut litt :)
Alltid likt å uttrykke meg på rim. Fin måte å få ut ting på det.

Tusen takk! Teller ned nå, 3 små timer igjen, til første stikket skal settes.

Back
Topp