Ja, jeg håper på det jeg også. For den nåla er jo supertynn! Så prøver å tenke fine tanker og ikke stresse meg veldig opp
Ja, er jo mikroskopisk [emoji5] Fine tanker og null stress! Nå skal det bli terminspire [emoji322][emoji322]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg håper på det jeg også. For den nåla er jo supertynn! Så prøver å tenke fine tanker og ikke stresse meg veldig opp
Ja, er jo mikroskopisk [emoji5] Fine tanker og null stress! Nå skal det bli terminspire [emoji322][emoji322]
Det begynner bra... Skulle åpne sprøyta og se åssen den så ut, og brukte vel fem forsøk bare å få av korken
Jeg satte den ikke like hardt på plass jeg, så er det håp i morgen
Frøken Veslejinta er ikke den skarpeste kniven i skuffen. Prøvde å skru jeg...
Du er ikke alene om å knote med sprøytene, og jeg er sikker på at du er mer enn smart nok [emoji4] Det har kun med at vi er uerfaren og ikke er utdannet sykepleier noen av oss [emoji4] Når du har gjort det en gang, går det mye enklere gang nr 2, og når du har gjort det noen ganger, blir du dritgod på det [emoji4]
Masse lykke til med sprøytestart i morgen! [emoji173]️ Det kommer til å gå så fint så [emoji4]
Joda, men det å få av korken liksom Skrudde og skrudde jeg... Men var jo bare dra av kork
Prøvde det og, men turde ikke ta i nok, da jeg tok i så sa det klikk og åpen.
Nei, er ingen sykepleier, så dette er første gang jeg har sprøyte i hus. Katta får hver måned hos dyrlegen, men jeg har liten erfaring.
Prøver å se på den, og bli vant til den, tenker det er ett fin prøving til i morgen, bli venn med den, før det smeller i gang.
Vi gjorde akkurat det samme [emoji38] Man kan ikke være verdensmester i noe man aldri har prøvd før [emoji4]
Hihi [emoji38] Ja, bli venn med den så er den nok ikke så skummel [emoji4]
Da er siste dobbelspray tatt. Fra og med i kveld er det bare en spray i ett nesebor
Også ett stikk i tillegg da. Det blir hakket mer spennende det
Masse lykke til med sprøytestart! Dette klarer du fint [emoji123] Blir vel uansett godt å være i gang og vite hvordan det er, så slipper du å lure og grue deg til noe ukjent[emoji4]
Lykke til med sprøytestart[emoji5]
Flink du er å dikte! Sånn helt plutselig du skrev det? Lykke til med sprøytestart!