Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Gjør nok det, jg tok de 3-4 kg jeg la på meg lett av igjen
Det er godt å høre, at om det går i vasken så slipper jeg å nærme meg 80 igjen fort.

Men vil jo aller helst at jeg bare trenger dette ene forsøket da, hadde vært godt det.

37 timer igjen til kontroll :wideyed:
Synes ikke det er lenge til jeg telte ned 14 dager til spraystart jeg!
Men joda, det går ganske fort, når man tenker etter...

I morgen må jeg skaffe mer spray, men skal se om jeg finner ei lampe også i morgen. Fikk høre fra svigers at de hadde sett en vinduspendel på Møbelringen. Og det er akkurat det vi mangler i stua. Såå, da tar jeg meg en tur.
Har ei pakke til prosjekt rom liggende å vente også, men det er andre veien. Så det får jeg ta seinere.

Nå er det Sinnasnekkeren på TV, beina på bordet, katt over hodet og snart kvelden alt.
Dagene går gitt...:wideyed:

Litt i underkant av 28 timer igjen :wideyed:
Jammen går klokka og. Jeg er skikkelig spent kjenner jeg. Håper at sprayen har gjort sitt :)
Og at neste steg kan begynnes på, selv om jeg er ganske så redd for akkurat det der :rolleyes:

Nå er klokka 05.45, og snart spraytid. Samboeren er på vei til toget. Kattene har hatt raptusen sin og jeg skal brodere litt, før jeg finner senga igjen en stund.

Det ble ikke så mye søvn i natt. For først våkna jeg av astmaeen, tett og slimete.
Så fikk jeg ikke sove, våkna tidlig og bare bli liggende i senga og stirre i taket.

Nå er jeg våken, prøver å få i meg litt havregrøt på pose. Proviant til dårlig matlyst.
Det er ikke meg å eta frokost før hanan fis :hilarious:

Samboeren har bestemt seg for å ta hjemmekontor i dag, så han blir med helt inn og helt hjem igjen :)

Jeg er sååååå spent jeg, så ord kan ikke beskrive hvor spent jeg er. Ikke på timen sånn egentlig.
Men det å få oppstart på skumle, ekle sprøyter :wideyed:

Masse lykke til i dag! Håper du kan begynne på sprøyter med en gang og bare få første stikket unnagjort :) Det er nemlig så vidt at man kjenner det og absolutt ingenting å grue seg til. Jeg ligger i sengen og lar mannen ta seg av resten Det går helt supert! Ser en annen vei og tenker på noe gøy Masse lykke til, dette går nok helt strålende skal du se ❤️

Godt å høre at det er flere som lar mannen jobbe litt :hilarious:

Sitter så fint og venter nå. Spent som bare det :angelic:

Åssen sprøyter får jeg, er jeg klar ..... Mye spørsmål.

Ett bilde sier mer enn tusen ord...
Oppstart på torsdag og neste kontroll onsdag. Dette blir spennende og skummelt på en gang

Vedlegg

• Snapchat-813755227.jpg
    Snapchat-813755227.jpg
    233,7 KB · Visninger: 77
Gonal-f er piece of cake!

Gonal-f er piece of cake!

Det håper jeg at den er :)
Men jeg er veldig glad for å slippe å trekke opp sprøyta selv og se at det er ei sprøyte liksom.
Jeg har sett insulinpennen til bestefar mye, så har sett en del sånne. Men han døde for mange år siden, så lenge sida nå.
Men de ser snillere ut, enn ei vanlig sprøyte :) Og fikk teststikke en sånn terning også, så har stukket og testa :)
Men verre er tanken å stikke meg selv. Men men, må bare igjennom det.

Til samtalen? :) Det går fort, kontra det du har venta i prøverperioden :)
Det blir ei fin julegave det, og komme i køen :)

Hvis vi blir godkjente, så er alt godt :)
Bare krysse alt vi har :)

Hadde vært bra uflaks om vi var et av de få parene som ikke blir goskjente

Hadde vært bra uflaks om vi var et av de få parene som ikke blir goskjente
Veldig uflaks også :)
Jeg har blitt godkjent TO ganger. Selv om helsa er på langt nær, der den var første gangen nå.
Så jeg har god tru jeg :) Jeg var nervøs for meg selv, men gikk gjennom jeg også :)

Back
Topp