Ja tiden går fort når man begynner på medisinerSå rart det er, å se igjennom dagboka. Fra jeg oppretta den i juli, og telte ned fra 9 uker til uttak, til nå.
Og 17 dager til spraystart, har blitt til dag mange på spray
At uke 37 og sprøyter var en evighet til. Nå er det neste uke Og litt over cirka to uker til uttak.
Tida går jammen meg den!
Nå er det spennende timer, her i det gamle huset på landet.
Inne i huset males det enda. Snart ferdig med siste strøket på veggen nå. Men har igjen ett i taket og alt av lister og to strøk på vindu og vinduskarmen. Det blir ett veldig fint rom. Gleder meg til å få litt møbler og stæsj inn der. Vi er bare litt uenige om skap.
Om det gamle, slitte skapet skal pusses opp og settes inn igjen, eller kjøpe ett Ikea skap. Jeg kan tenke meg Ikea skap.
Takhøyde er så liten, så uansett så må det monteres stående, for å få plass.
Klokka er straks fem på morgenen, samboeren har tatt seg fri, etter fire reisedøgn på ei uke. Og enda får jeg ikke sove.
Så tok med meg sprayen ned, og tenkte at jeg kunne brodere litt og vente på spraytid, før jeg finner senga igjen for noen timer.
Skal til tannlegen 10.15, så har god tid til å sove litt til
Våknet seg alt for tidlig her jeg i dag tog/buss går ikke før 8 og i tillegg har jeg sovet dårlig, sånn er det vell og ikke være vandt med og sove alene