Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe blir billigere da ja! Jeg har AMH på 14 og har egentlig fått ut like mange egg på dose på 150 og 300[emoji38] Kommer helt an på syklusen.Tror ikke jeg skal ha større doser heller. Helt greit det For da blir det billigere da
Men like mye stikking da, den slipper jeg jo ikke unna
Hehe blir billigere da ja! Jeg har AMH på 14 og har egentlig fått ut like mange egg på dose på 150 og 300[emoji38] Kommer helt an på syklusen.
Fikk høre nå at 14 var en fin verdi til min alder hvertfall. Men nå har jeg jo ikke noe PCOS eller noe.Da er kanskje 20 ikke så aller verst, jeg synes det var vel stort dropp fra 52 til 20, men kanskje det er en fin ting.
Jeg er spent jeg, på om hvor mange det blir, om de blir bra, og egentlig alt...
Spennende tider dette her. Og to timer igjen til september
Fikk høre nå at 14 var en fin verdi til min alder hvertfall. Men nå har jeg jo ikke noe PCOS eller noe.
Nei, ikke godt å bli klok på det her[emoji38]Jeg har hatt den diagnosen i alle år.
Men siste året har jeg hatt PCOS frie eggstokker, så skjønner egentlig ikke så mye. Blir litt forvirra i dette gamet her
Ja de ferdig fylte er best, men går helt greit med de du må fylle selv ogJeg drømte at jeg henta ut sprøyter istad...
At jeg var så glad og fornøyd, for at jeg fikk Gonal F, ferdig fylt, og slapp og fylle selv....
Håper jeg er sanndrømt og at jeg får det om ni dager
Ja de ferdig fylte er best, men går helt greit med de du må fylle selv og
Jeg er oppe klokken 8 vær morgen for da er det spray og sprøyter , og ikke mer enn 2 stk sprøyter heller
Jeg og gruet meg til og sette sprøytene, men det gikk lett som en lek, er jo 3 forsøket så har blitt noenJeg sover klokka 8, så har spray tid 06.00, for jeg er oppe med samboeren som står opp 05.00, også sover jeg igjen. Så 8.00 hadde passet dårlig, hehe. Sprøyter må jeg finne ett tidspunkt der han er hjemme, for jeg er ikke sikker på om jeg klarer dem alene...
Da er det greit med hjelp
Spraytid i kveld så har jeg besøk av pappa og to søstrene. Så setter sprayen på badet og må på do sånn i perfekt tid tenkte jeg...
Jeg og gruet meg til og sette sprøytene, men det gikk lett som en lek, er jo 3 forsøket så har blitt noen
Men er langt fra noe og grue seg til, første jeg tok måtte jeg lukke øynene og sette den i magen, jeg merket ikke en hang den gikk inn
Så ble litt overrasket når jeg så ned og så den faktisk var inne i magen
Den har jeg og satt i magen, så hvordan det er i låret kan ikke jeg si noe omJeg fikk prøve EL sprøyte rett før jul, den satte de i skinka, og det var auuuu det. Så litt redd for at det er like auuu i magen.
Men prøver å tenke positivt Og vi er to, så jeg skal alltids få satt dem
Tredje forsøket ja, da har du satt noen sprøyter. Håper jeg ikke trenger alle tre. Men håper virkelig at det blir ut av de forsøka jeg har. Vet ikke helt om vi vil prøve privat om det ikke går, eller hvordan det blir da.