Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Tror ikke jeg skal ha større doser heller. Helt greit det :) For da blir det billigere da :angelic:
Men like mye stikking da, den slipper jeg jo ikke unna :rolleyes:

Tror ikke jeg skal ha større doser heller. Helt greit det :) For da blir det billigere da :angelic:
Men like mye stikking da, den slipper jeg jo ikke unna :rolleyes:
Hehe blir billigere da ja! Jeg har AMH på 14 og har egentlig fått ut like mange egg på dose på 150 og 300[emoji38] Kommer helt an på syklusen.

Hehe blir billigere da ja! Jeg har AMH på 14 og har egentlig fått ut like mange egg på dose på 150 og 300[emoji38] Kommer helt an på syklusen.

Da er kanskje 20 ikke så aller verst, jeg synes det var vel stort dropp fra 52 til 20, men kanskje det er en fin ting.

Jeg er spent jeg, på om hvor mange det blir, om de blir bra, og egentlig alt...
Spennende tider dette her. Og to timer igjen til september :)

Da er kanskje 20 ikke så aller verst, jeg synes det var vel stort dropp fra 52 til 20, men kanskje det er en fin ting.

Jeg er spent jeg, på om hvor mange det blir, om de blir bra, og egentlig alt...
Spennende tider dette her. Og to timer igjen til september :)
Fikk høre nå at 14 var en fin verdi til min alder hvertfall. Men nå har jeg jo ikke noe PCOS eller noe.

Fikk høre nå at 14 var en fin verdi til min alder hvertfall. Men nå har jeg jo ikke noe PCOS eller noe.

Jeg har hatt den diagnosen i alle år.
Men siste året har jeg hatt PCOS frie eggstokker, så skjønner egentlig ikke så mye. Blir litt forvirra i dette gamet her :rolleyes:

Men han var veldig overraska og sa at det så veldig fint ut. Så har nok blitt mye, mye bedre :)

NÅ kom husfar hjem, og kattepus T knurrer og løper han i møte...

Nå er det natta her :happy:
Og når jeg står opp igjen så er det september... :wideyed:

Og dagen i dag er over... Fire år uten bestemor i dag, og en ganske så sår dag...:(
Kreftmøkk :shifty:

Nå er det september :Heartpink
Om en måneds tid er jeg ruger :Heartpink Om det ikke blir avbrutt på grunn av overstimulering eller får avbrutt av andre årsaker.
Jeg vil ruge jeg... Så håper det går veien :Heartpink

Og jeg er våken. Lørdager er som vanlige dager. Klokka i hodet vekker meg mellom 4 og 5 hver dag,uansett.
Kjæresten sover, kattene sover... Bare jeg våken. Så gikk ned og satte meg her, og venter på at klokka blir spraytid, før jeg tusler i seng igjen.

Når man har lyst til å legge seg... Klokka 20.49...
Trøtt jeg :oops:

Åhhh, jeg er såå sulten. Jeg som aldri føler sult egentlig...:rolleyes:
Herregud... Jeg sliter skikkelig! :eek:
Åhhh.... MAAAAT, må ha maaaaaaat....:wtf:

Våkna gul i øya, litt over en halvtime før spraytid (06.00) og stod opp. Sprayen glemte jeg i veska etter grilling på hytta på Finnskogen i går. Så måtte pent en tur ned. Men måtte vente på klokka og. Så her sitter jeg og kattepus T i sofaen sammen.
Hun passer på sprayen.

Fortsatt ingen tegn til mensen. Nå må den komme snart...:rolleyes: Så jeg rekker å bli ferdig til sprøyteopplæring og sjekk...
Hadde vært greit å ikke blø da.

Sånn utenom det, så er jo samboeren, på denne tida her i morgen, allerede på vei til Gardermoen, for nok en jobbreise. To netter til alene hjemme venter da. Da skal jeg male enda mer på rommet oppe. Også prøver jeg å få med ei venninne, som jeg ikke har sett sida før jul, på å finne på noe.

Og jeg har aldri vært så sulten som jeg er nå. Fy søren!:arghh:
I går drømte jeg om både pizza, kebab og hamburger...
Så har lovt meg selv en skikkelig kebab tallerken til uka, når jeg er hjemme alene...:angelic:
Jeg føler aldri sult til vanlig, så dette er jo helt merkelig... :rolleyes:

Også sjekka jeg kontoen min i går. For så plutselig at jeg har ett stort hull i skoa mine. Men de er to og ett halvt år gamle, og brukt veldig, veldig mye. Så det er ikke så rart i det hele tatt. Så etter skokjøp, så har jeg 3000 kr på konto. Og tannlegetime på fredag...
Pluss sprøyter å ta ut. Det går jo ikke opp... Men vi er to, så det ordner seg. Men tulla litt med kjæresten i går. Om at når jeg ruger, så skal jeg drikke masse alkohol, løpe, hoppe og melde meg på maraton og triatlon... :hilarious:
Da pirka han meg på ryggen, og sa "SKAL du ha disse penga eller......? Det høres ikke sånn ut..." :hilarious:
Mens han smilte. For ingen av de tinga der er noe jeg pleier å gjøre :rolleyes:
Jeg får rane sparekontoen litt, den er allerede ferdig rana. Men må bidra litt selv også. Det hadde vært godt å kunne jobbe og tjene penger av og til. For blir ikke rik av dette livet her.

Sju minutter igjen til spray, og halvanna time til klokka ringer. Skal bort på møte klokka ni.
Etter det er det bare å komme seg hjem og rydde litt. For pappa og søstrene mine kommer på kaffe og kake. Så regner med at jeg må spraye neste spray litt sånn diskre. I går på hytta og i dag må jeg nok på do sånn ved seks tida tenker jeg :rolleyes:
De vet ingenting om noe som helst... Så her må det tenkes lurt...:angelic:

Snapchat-1419354400.jpg
Viktig å passe på mors spray :angelic:

Jeg drømte at jeg henta ut sprøyter istad...
At jeg var så glad og fornøyd, for at jeg fikk Gonal F, ferdig fylt, og slapp og fylle selv.... :rolleyes::hilarious:
Håper jeg er sanndrømt og at jeg får det om ni dager :angelic:

Jeg drømte at jeg henta ut sprøyter istad...
At jeg var så glad og fornøyd, for at jeg fikk Gonal F, ferdig fylt, og slapp og fylle selv.... :rolleyes::hilarious:
Håper jeg er sanndrømt og at jeg får det om ni dager :angelic:
Ja de ferdig fylte er best, men går helt greit med de du må fylle selv og ;)
Jeg er oppe klokken 8 vær morgen for da er det spray og sprøyter , og ikke mer enn 2 stk sprøyter heller :wtf: :p

Ja de ferdig fylte er best, men går helt greit med de du må fylle selv og ;)
Jeg er oppe klokken 8 vær morgen for da er det spray og sprøyter , og ikke mer enn 2 stk sprøyter heller :wtf: :p

Jeg sover klokka 8, så har spray tid 06.00, for jeg er oppe med samboeren som står opp 05.00, også sover jeg igjen. Så 8.00 hadde passet dårlig, hehe. Sprøyter må jeg finne ett tidspunkt der han er hjemme, for jeg er ikke sikker på om jeg klarer dem alene... :oops:
Da er det greit med hjelp :)

Spraytid i kveld så har jeg besøk av pappa og to søstrene. Så setter sprayen på badet og må på do sånn i perfekt tid tenkte jeg...:angelic:

Jeg sover klokka 8, så har spray tid 06.00, for jeg er oppe med samboeren som står opp 05.00, også sover jeg igjen. Så 8.00 hadde passet dårlig, hehe. Sprøyter må jeg finne ett tidspunkt der han er hjemme, for jeg er ikke sikker på om jeg klarer dem alene... :oops:
Da er det greit med hjelp :)

Spraytid i kveld så har jeg besøk av pappa og to søstrene. Så setter sprayen på badet og må på do sånn i perfekt tid tenkte jeg...:angelic:
Jeg og gruet meg til og sette sprøytene, men det gikk lett som en lek, er jo 3 forsøket så har blitt noen :p
Men er langt fra noe og grue seg til, første jeg tok måtte jeg lukke øynene og sette den i magen, jeg merket ikke en hang den gikk inn :hilarious:
Så ble litt overrasket når jeg så ned og så den faktisk var inne i magen :p

Jeg og gruet meg til og sette sprøytene, men det gikk lett som en lek, er jo 3 forsøket så har blitt noen :p
Men er langt fra noe og grue seg til, første jeg tok måtte jeg lukke øynene og sette den i magen, jeg merket ikke en hang den gikk inn :hilarious:
Så ble litt overrasket når jeg så ned og så den faktisk var inne i magen :p

Jeg fikk prøve EL sprøyte rett før jul, den satte de i skinka, og det var auuuu det. Så litt redd for at det er like auuu i magen.
Men prøver å tenke positivt :) Og vi er to, så jeg skal alltids få satt dem :)

Tredje forsøket ja, da har du satt noen sprøyter. Håper jeg ikke trenger alle tre. Men håper virkelig at det blir ut av de forsøka jeg har. Vet ikke helt om vi vil prøve privat om det ikke går, eller hvordan det blir da.

Jeg fikk prøve EL sprøyte rett før jul, den satte de i skinka, og det var auuuu det. Så litt redd for at det er like auuu i magen.
Men prøver å tenke positivt :) Og vi er to, så jeg skal alltids få satt dem :)

Tredje forsøket ja, da har du satt noen sprøyter. Håper jeg ikke trenger alle tre. Men håper virkelig at det blir ut av de forsøka jeg har. Vet ikke helt om vi vil prøve privat om det ikke går, eller hvordan det blir da.
Den har jeg og satt i magen, så hvordan det er i låret kan ikke jeg si noe om ;)

Når startet du med sprøyter da?

Back
Topp