Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Den har jeg og satt i magen, så hvordan det er i låret kan ikke jeg si noe om ;)

Når startet du med sprøyter da?

Var ikke godt i skinka, for å si det sånn :hilarious:

Det vet jeg ikke enda, men har opplæring og kontroll tirsdag 11. :) Så blir en gang etter det.

Var ikke godt i skinka, for å si det sånn :hilarious:

Det vet jeg ikke enda, men har opplæring og kontroll tirsdag 11. :) Så blir en gang etter det.
Må ha lykke til værtfall :)
Det kommer til nok til og gå overraskende bra ;)

Må ha lykke til værtfall :)
Det kommer til nok til og gå overraskende bra ;)

Blir spennende å se hvordan kroppen takler sprøyter og sånn :)
Håpe den takler det veldig bra og lager mange gullegg :Heartred

Gruer meg til selve uttaket, men nesten like mye til alle sprøytene kjenner jeg.
Men håper at det ender i noe godt :Heartbigred

Blir spennende å se hvordan kroppen takler sprøyter og sånn :)
Håpe den takler det veldig bra og lager mange gullegg :Heartred

Gruer meg til selve uttaket, men nesten like mye til alle sprøytene kjenner jeg.
Men håper at det ender i noe godt :Heartbigred
Går fint det der ;)

Og der ble jeg skikkelig, skikkelig trøtt... :rolleyes:
Om tre timer kommer papsen og søstrene, og mangler å rydde litt.
Også må jeg bake eplekake og dekke på bordet :happy:
Er koselig med besøk. Og lurer veldig på hvordan han vil ta det, om jeg blir gravid og kommer dit til vi skal si det...:eek::oops:
Det er litt skummelt kjenner jeg.

Hmm, kanskje jeg skal tisse på en pinne i morgen.
Står en dag til testing i tickeren min, og jeg vet at jeg hadde eggløsning på rett tid denne måneden...
Er nok ikke noe spennende å gjøre det. Men bare for moro skyld :angelic:

Sånn går nå dagene...
Snapchat-233146893.jpg

Da har samboeren reist på jobbtur til andre kanten av landet igjen...
Og kommer igjen seint onsdags kveld. Kjedelig å sitte hjemme. Men har ett rom å male, godt å ha noe å drive med.

8 dager igjen til kontroll og sprøyteopplæring...

Jeg gir opp badevekta... :rolleyes::sorry::shifty::arghh::arghh:
Jeg orker ikke se mer på den... Tolv kilo ned er nå blitt til ni... :eek:
Jeg må tenke positivt... :rolleyes: :(

Det er normalt kjære meg... Det er heeelt normalt, sier ene sida av hjernen...
Tror jeg må ut å kjøpe meg hettegensere, så jeg kan skjule dette her... For alle skryter og synes det er så moro å se meg om dagen...
Og ikke så kult når det kommer kilo på kilo på igjen :confused:

Oi, jeg sitter her, for meg selv...
Men tilbake til oi.. I dag er det sju dager, ei hel uke! sida spraystart. Den uka har gått fort!
Selv om jeg var alene fra onsdag til fredag, og fra i går til i morgen, så har tida gått rasende fort :eek:
Om ei uke er kontrollen. Så er kanskje i gang med sprøyter om ei ukes tid, og uttak er om tre ukers tid, sånn pluss minus.

Tida den går den gitt.

Der kom endelig mensen. Eller, den er på vei :D
Så da kan jeg senke skuldra og bare la den komme. Så er jeg i gang med IVF syklusen.
For en tanke:Heartbigred

Det var bare en luremens... Det var ett truseinnlegg, og så BORTE! :arghh:
Er det mulig.... :confused:

[emoji33] Ikke kommet noe mer enda? Litt spotting før mensen kommer for fullt kanskje? Her fosser det [emoji15]

Kommet litt i natt, og var noe blod da jeg tørka meg. Så kan hende den kommer nå.
Merkelig mens, men det meste er normalt med denne PCOS kroppen her, så ikke så overraska egentlig :)
Men håper den kommer ordentlig nå.

Godt å bli kvitt litt gammel gørr... Skulle ønske det kom mer her også, sånn at jeg hadde visst at det var mensen.

Også gikk jeg på enda en smell her en dag... Jeg har søren i meg fått kaniner på hjernen!
Og jeg klarer ikke å la være og snoke på nettet, og kom jo da over både speil forma som en kanin og en pyntegjenstand som ser ut som en oppblåst kaninballong!! :rolleyes:
Jeg skjønner jo allerede nå at de fleste tenker at denne kjerringa er gal... :rolleyes:
På kort tid har jeg nå henta snart ti pakker til prosjekt baby. Bankkontoen skriker, samboeren ler og rister på hodet og jeg prøver å glemme Visakort koden :rolleyes:. Men det er mer bilen som gjør at bankkontoen skriker akkurat nå...

Men sånn går det, når man pusser opp ett rom. Men kjøper ting som går på ett slappe av/ kose seg rom også. Så er ingen veldig baby, baby ting. (Sett bort i fra alle klea, og sengesetta i størrelse sprinkelseng da :angelic:
Men tro det, eller ei. Jeg er ganske realist, så vet at det ikke er hundre prosent sikkert at jeg får bruk for det. Men rommet er lettere å bruke til noe, rydda og i ny farge. Og litt pynt i rommet og på veggen er bare koselig :happy:

Sitter og vurderer en tur til nærmeste by etterpå. For det er salg på lystette gardiner, og har funnet noen fine, med sauerumper på. Hvite, med grå sauer, som heter det samme som ene katta i hus. De er så søte, og har allerede både gryteklutene og ett sånn minisengesett med dem på :Heartred Tror de hadde kledd rommet veldig godt :Heartpink

Vedlegg

• Rabalder lysttett.jpg
    Rabalder lysttett.jpg
    26,2 KB · Visninger: 81
Sånn, ser da en ballongkanin ut. Og det var jo kjærlighet ved første blikk.
En keramikk kanin, som ser ut som en ballong. Den er merkelig, søt, rar og fin på en gang.

Men nå skal penga spares og ikke mer skal i hus på ei stund, utenom gardiner og lampe til rommet.
Kjøpestopp :stop:

Vedlegg

• Ballongkanin.JPG
    Ballongkanin.JPG
    87,7 KB · Visninger: 75
Kommet litt i natt, og var noe blod da jeg tørka meg. Så kan hende den kommer nå.
Merkelig mens, men det meste er normalt med denne PCOS kroppen her, så ikke så overraska egentlig :)
Men håper den kommer ordentlig nå.

Godt å bli kvitt litt gammel gørr... Skulle ønske det kom mer her også, sånn at jeg hadde visst at det var mensen.

Kjipt når kroppen kødder med deg [emoji30] Hvordan har det gått i dag? Full flow eller ingenting? Eller noe midt i mellom? [emoji38]

Kjipt når kroppen kødder med deg [emoji30] Hvordan har det gått i dag? Full flow eller ingenting? Eller noe midt i mellom? [emoji38]

Jeg kan egentlig gå bare med truseinnlegg, og ikke bind :shifty: Så full rens er det så absolutt ikke :hilarious:
Men det kommer da noe, og det er har rett farge. Så det er nok mensen :happy:

Fire dager igjen til sprøytekontroll, og våkna av at jeg var så spent. Umulig å sove igjen også :rolleyes:

Så rart det er, å se igjennom dagboka. Fra jeg oppretta den i juli, og telte ned fra 9 uker til uttak, til nå.
Og 17 dager til spraystart, har blitt til dag mange på spray :)
At uke 37 og sprøyter var en evighet til. Nå er det neste uke :wideyed: Og litt over cirka to uker til uttak.
Tida går jammen meg den!

Nå er det spennende timer, her i det gamle huset på landet.

Inne i huset males det enda. Snart ferdig med siste strøket på veggen nå. Men har igjen ett i taket og alt av lister og to strøk på vindu og vinduskarmen. Det blir ett veldig fint rom. Gleder meg til å få litt møbler og stæsj inn der. Vi er bare litt uenige om skap.
Om det gamle, slitte skapet skal pusses opp og settes inn igjen, eller kjøpe ett Ikea skap. Jeg kan tenke meg Ikea skap.
Takhøyde er så liten, så uansett så må det monteres stående, for å få plass.

Klokka er straks fem på morgenen, samboeren har tatt seg fri, etter fire reisedøgn på ei uke. Og enda får jeg ikke sove.
Så tok med meg sprayen ned, og tenkte at jeg kunne brodere litt og vente på spraytid, før jeg finner senga igjen for noen timer.
Skal til tannlegen 10.15, så har god tid til å sove litt til :)

Back
Topp