Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Ja d
Nei, ingenting :)
Merka ingenting på Supricure i 2013 heller, men ikke sikkert det har begynt enda nå.
Så plutselig kan det komme, men jeg er klar jeg. Alt for drømmen <3
Ja, det skjønner jeg! Satser på du unngår symptomer :):)

Ja, ser den. Kommer vel an på innredning og
Ja, tror det blir bra jeg :)
For med hvite møbler og mye hvitt tak og lister, så tror jeg det kan bli bra jeg :)
Gleder meg til å se det ferdig.

Ja d

Ja, det skjønner jeg! Satser på du unngår symptomer :):)
Det satser jeg på også. Heldigvis ikke merka noe enda :)
Men gått 10 måneder på Clomifeen, så kroppen har kjørt seg fra før.

Hmmm, jeg var ferdig med å grunne ene veggen på rommet... Og så ser jeg at det flasser av, i store flak, der senga til kjæresten stod før... Så da var det bare å dra av, pusse ned, og vaske med skikkelig salmiakkblanding da...
Tok halvanna time... Men får bare grunne igjen i morgen. Burde ha vaska veldig godt der, og tenkt så langt, før jeg mala.
(Jeg vaska vegga, men ikke godt nok tydeligvis :rolleyes:)

45037_422881102101_8251541_n.jpg

For 8 år siden, var jeg babymamma på heltid på denne tida...
Jeg henta, av diverse årsaker (syk mor, matmor med ødelagt bein) en bitteliten, jentepus på 3 uker :)
Mye nattevåk, masse flasker, bomullsdotter, mange timer med liten bylt i BHn og mye kos senere vokste hun seg større og større.
Nå er hun mors store, kosejente <3
Verdens fineste lille jente. Som jeg savner den tida, den var spesiell den.

Eeeen, liten dag igjen av august, før vi er i september.
Den måneden jeg har telt ned til, i flere måneder... Håper virkelig dette blir en bra måned, som fører noe fint med seg :Heartred
Men har flere forsøk på meg, så stresser ikke.

Dagen i dag kan vi helst spole over, liker ikke datoen noe særlig.... :sorry:

Ehm, er det helt normalt, når du er 29 år gammel...
og høre på Kardemomme by lydbok mens man maler ett soverom... :angelic:
Det var så koselig, jeg malte og malte. Skulle bare male bittelitt jeg. Men malte i to timer.

Det var skikkelig koselig :Heartred

Hmm. Trur jeg har en bivirkning ...
Eller om det bare er mensen sin skyld...

Men sånn ser jeg ut om dagen...

Trur jeg må rense litt i dagene fremover ... :angelic:

Vedlegg

• _20180831_153933.JPG
    _20180831_153933.JPG
    144,9 KB · Visninger: 81
Ah, skjønner. Huffda, er ikke det masse ?
Jo, er tre kurer som er "regelen". De første 15-18 hadde jeg i løpet av to-tre år, fra 2011- 2013, også har jeg hatt ti på rappen fra juni i fjor til april i år :wtf:
Skal ha maks tre på grunn av økt kreftfare :rolleyes::oops:

Bruker kvelden på å lese litt i journalen min fra Riksen...

PCOs drillet ovarier 2012 Kongsvinger. Tidigare uregelmessig mens. Etter drilling regelmessig i 3 mån. Deretter uteblitt flere månader i trekk. AMH flat ned fra 52 til 20 Skopi i 2012, åpne tuber

Pasienten har en uregelmessig menstruasjon. 19-40-dagers mellomrom BMI 31.]

Partner *Kjærestens navn* For detaljer angående partner vennligst se hans journal.

Vaginal ultralyd: Uterus antevertert Ovarier bilateralt med 10 AF på hver side (ikke PCO)

Vurdering: Primærinfertilitet. Oppfattes som mulig ovaulasjonssvikt/ NUD.

Rutine informasjon angåendeIVF behandlingen Det planlegges agonist med FSH 125 i 4 dager deretter 150 IE og kontroll dag 7. Ventetid ca 3 måneder.

Leser at andre tar både 200 og 300 i doser, så jeg må få veeeeldig små doser?
Og AMH har falt fra 52 til 20, ikke vet jeg om det er bra eller dårlig. For ikke så satt inn i det. Men det må være mye på fem år?
Eller kanskje det er normalt.

Men det står ikke PCO, bak ultralyd, han sa at han var veldig overraska, men ser jo ut til at de er frie for PCOS nå da :)
Har lest det før, men ikke helt fått med meg ikke PCO.

BMI er forresten feil nå, den er på 29.5 ca.

Jo, er tre kurer som er "regelen". De første 15-18 hadde jeg i løpet av to-tre år, fra 2011- 2013, også har jeg hatt ti på rappen fra juni i fjor til april i år :wtf:
Skal ha maks tre på grunn av økt kreftfare :rolleyes::oops:
Da lærte jeg noe nytt idah og!

Da lærte jeg noe nytt idah og!

Så jeg har tatt noen flere enn hva som er anbefalt.
Da jeg var der siste gangen, så ville hun teste dobbel dose, før de søkte meg videre. Hu hadde ikke fått med seg at de tok de en gang. (Aldri vært hos samme gynekologen) Og da jeg sa hvor mange kurer jeg hadde tatt, da så hun på meg og sa at det var for mange. Og at da hadde hu ikke noen andre tips :rolleyes:
Da hadde de brukt halvanna år, på bare surr og tull... Endelig ga de opp :rolleyes:

Så jeg har tatt noen flere enn hva som er anbefalt.
Da jeg var der siste gangen, så ville hun teste dobbel dose, før de søkte meg videre. Hu hadde ikke fått med seg at de tok de en gang. (Aldri vært hos samme gynekologen) Og da jeg sa hvor mange kurer jeg hadde tatt, da så hun på meg og sa at det var for mange. Og at da hadde hu ikke noen andre tips :rolleyes:
Da hadde de brukt halvanna år, på bare surr og tull... Endelig ga de opp :rolleyes:
Så dumt da. Men men.. jeg tenkte og at vi burde ha søkt hjelp tidligere, men så var det vi som trodde det ville gå før den tid.. men tenker litt sånn at vi hadde kanskje ikke fått akkuratt denne babyen om vi ikke ventet så lenge

Så dumt da. Men men.. jeg tenkte og at vi burde ha søkt hjelp tidligere, men så var det vi som trodde det ville gå før den tid.. men tenker litt sånn at vi hadde kanskje ikke fått akkuratt denne babyen om vi ikke ventet så lenge

Jeg venta tre år med eksen. Litt fordi jeg var 18 år da vi begynte. Og litt for å få livet på rett spor. Med leilighet osv. Vi bodde hjemme enda da vi begynte.

Denne gangen søkte jeg hjelp etter akkurat ett år cirka. Men de var så treige, så de brukte over ett år på å få ut fingeren og søke oss videre. Så ting tar tid. Meeen, vi har enda ikke vært samboere, på papiret, i 2 år enda. Men ble samboere i mars, men flytta under samme adresse først i november. Så er litt unna de krava der enda...
Også har vi ikke vært sammen så lenge enda heller. Så kunne egentlig ikke vært særlig mye raskere denne gangen.

Back
Topp