Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Ingen hunder her. Heldigvis. Men naboen, som har låven rett ved oss, kjører ofte korntørka om natta :rolleyes:
Det bråker fælt det... :confused:

Også alle godstoga som går på natta... De er og av og til litt irriterende :rolleyes:
Skal vi finne oss herregård på fjellet hvor vi får sove i fred? :hilarious:

Gratulerer med oppstart[emoji5]

Skal vi finne oss herregård på fjellet hvor vi får sove i fred? :hilarious:

Jaaa, langt til skogs... Jeg er sammen med en odelsgutt, men gården har jammen naboer dem også, vel og merke er nærmeste 100 meter unna da :hilarious:
Her er naboen ganske nære :shifty:
Og jeg er oppvokst i rekkehus, i ett leilighetsområdet, som alle kalte Getto'n :hilarious:
Byens billigstrøk, mye mobbing, mye stjeling osv...:wtf:
Nei, takke seg til å bo på bygda...

Tusen takk IMN :woot:
Det er en rar tanke, JEG er i gang :smug::D
(Og litt :eek: også...)

Hehe, slikt skummelt er det jo! Men venting er jo det verste med hele prosessen her (min mening), og tiden går mye raskere når man har starta opp i det minste[emoji7]

Hehe, slikt skummelt er det jo! Men venting er jo det verste med hele prosessen her (min mening), og tiden går mye raskere når man har starta opp i det minste[emoji7]

Har venta en evighet, så er godt å komme i gang ja :)
Men nå venter to uker på spray, og samboeren har fem netter borte på jobb i løpet av de ukene.
Så han ser jeg ikke mye utover. Han reiser på første turen i morgen... Luringen stikker av :hilarious::hilarious:
(Er for å kunne bli ferdig med alt, før jeg begynner på sprøyter)

Jeg feirer første spraystart med å begynne å grunne rommet jeg håper blir barnerom.
Det føles veldig godt å pusle med noe sånn, når i ventetida, også om det klaffer så er det ikke så bra å male.
Så planen er å få det ferdig før den tid :)

Jeg tror det blir fint. Selv om gulvet ble veldig mørkt, og litt ujevnt, så tror jeg det blir ett koselig rom.
Som jeg håper, av hele mitt hjerte, at blir ett barnerom med tida :dummy: :dummy1:

Nå har jeg telt ned i flere uker... Så rart å ikke skulle telle ned lenger.
Fire spray er tatt nå. 2x2. Tenk at jeg er i gang :Heartred
Nå ringer snart vekkerklokka til samboeren, jeg våkna og fikk ikke sove mer. Og da må han opp og reise til Gardermoen.
Flyet hans går 07.00 cirka. Så da ser jeg han ikke før seint onsdag kveld, også reiser han igjen på mandag.

Jeg har broderi og skal male ett rom. Til veterinæren og sprøyte katta, Sverige med mamma i morgen.
Så har heldigvis litt å gjøre:angelic:

Og der dro samboeren på jobb... Han er hjemme igjen ved 22 tida på fredag.
Blir fort lange dager som uføre og uten særlig med nettverk rundt...:shy:

Skulle bodd i nærheten av meg vettu. Jeg kunne kommet på besøk jeg[emoji16][emoji16]

Jeg sa til husfar at jeg burde bodd ved havet... Da vi gikk langs det i Trondheim.
Kanskje vi skulle ha flytta til rundt deg gitt :hilarious:

Får vel bli i innlandet og helt på jordet vel. Odelsgården trenger odelsgutten.

Etter to dager på spray, så har jeg halve trynet fullt av kviser!
Pleier å få det før mensen, så ikke så overraskende, men lell...

Føler meg ikke så fresh akkurat...

Gulvet var lakka fra før, og enda jeg hadde slipt det godt ned, så sugdes det ujevnt ned i gulvet...
Var visst ikke så uvanlig når gulvet hadde vært behandla før sa dem da jeg var innom å kjøpte en liter til :oops:

Også så olja så fin ut i brosjyra, lys og flott. Men på gulvet ble den nesten svart :eek:
Så ble litt lurt av fargene i brosyra denne gangen.
Så leit!

Etter to dager på spray, så har jeg halve trynet fullt av kviser!
Pleier å få det før mensen, så ikke så overraskende, men lell...

Føler meg ikke så fresh akkurat...
Uff så dumt. Andre symptomer?

Uff så dumt. Andre symptomer?

Nei, ingenting :)
Merka ingenting på Supricure i 2013 heller, men ikke sikkert det har begynt enda nå.
Så plutselig kan det komme, men jeg er klar jeg. Alt for drømmen <3

Åhhh, drukket for mye søtt i kveld... Og Metformin gjør meg ofte kvalm om jeg får i meg for mye sukker...
Sukk og stønn... :meh: :sour: :sorry:
At en aldri lærer.... :hungover:

Ehh, og ehhm. Jeg kjente da jeg la meg, at jeg var fryktelig sulten. Og tenkte at det går sikkert over...
Men nei, jeg sovna jo, men våkna så sulten at jeg ikke fikk sove igjen. Så jeg bare MÅTTE opp å eta.
Så her sitter jeg å knasker knekkebrød, midt på natta :rolleyes:
Det er kanskje ikke så rart, for alle. Men jeg pleier sjelden, veldig sjelden, å føle sult :eek:
Jeg er den som er mett etter ett halvt eple, halvt knekkebrød, ti munnfuller middag og sånn... :wideyed:

Sist jeg var sånn sulten var ved nyttårstider. Men da da fikk jeg jo kryss på ClearBlue, svake, men godt synlige, i ei ukes tid.

Men er vel Synerelaen som begynner å sette spor kanskje...:angelic: :rolleyes:

Back
Topp