Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Krysser alt jeg har for det! :D
Det gjør jeg også :dummy: :dummy1:
Vet ikke helt hva jeg gjør om dette ikke fungerer.

Sitter stadig å tenker på navn, men kjæresten er ikke så interessert i det enda :rolleyes:

Det gjør jeg også :dummy: :dummy1:
Vet ikke helt hva jeg gjør om dette ikke fungerer.

Sitter stadig å tenker på navn, men kjæresten er ikke så interessert i det enda :rolleyes:

Det er ikke min heller :P
Sitter og planlegger masse i hodet. Han bare "eh, det tar vi når det kommer"
Mannfolk! :rolleyes::hilarious:

:hilarious:
Da har vi litt like mannfølk. Vi har jentenavnet klart, men guttenavnet er det verre med :hilarious:
Så får håpe jenta kommer først :rolleyes::hilarious:

Slenger meg på som følger her :D Masse lykke til med oppstart, dette blir spennende :smiley-bounce012

Hei hei, og velkommen hit :)
Koselig å følge deg også, selv om vi skal ha behandlinger i hver vår kant av landet :)

Det er litt :eek::D å tenke på at det er oppstart i morgen, helt merkelig å tenke på.

16 timer igjen :D
Til hormonkjøret begynner...

Etter en halvtime i telefon, med ventelydene til Riksen, så tok de endelig telefon...
Ei koselig dame tok telefonen. Og sjekka opplysningene mine og sa at han jeg var hos på forsamtale var en av de beste, og at han har kontroll på tinga sine. Så jeg kunne bare senke skuldra.
Var ikke store dosene jeg skulle ha. Og masse oppfølging, så fikk beskjed om å senke skuldra :)

I 2013 ble jeg satt på Supricur ? nesespray, men da hadde jeg 4 ganger daglig. Husker jeg måtte ha den med på praksisjobben på sykehuset og overalt. Det var ganske slitsomt... Nå er det bare morgen og kveld. Tenker jeg tar den 06.00 og 18.00.
For jeg står stort sett opp med samboeren 05.00 og legger meg igjen 06.30 cirka. Så det fungerer best i rutina :angelic:
Herregud, i morgen tidlig, så er jeg i gang! :wideyed:

Så bra du fikk ringt og spurt, nå slipper du å bekymre deg for om du skulle ha gjort det. Masse lykke til med oppstart, måtte det bli din tur nå [emoji173]️

Så bra du fikk ringt og spurt, nå slipper du å bekymre deg for om du skulle ha gjort det. Masse lykke til med oppstart, måtte det bli din tur nå [emoji173]️

Helt greit å ringe om man er usikker, så klarte å senke skuldra nå. Hu lovte at jeg skulle få god oppfølging, og at de skulle gjøre alt de kunne for å unngå overstimulering :) Så nå prøver jeg å senke skuldra...

Tusen takk :) Hadde vært deilig å komme seg til neste nivå nå...

11 timer igjen til spraystart :)
Og nå er gulvet på rommet pappet ferdig.
Så nå kan jeg begynne å grunne vegger :angelic:

8 timer igjen!
Og ikke så lenge igjen til leggetid, det er bra.
Er så trøtt om dagen. Kvalm, trøtt og uggen. Men er ofte det etter eggløsning, så ikke så overraskende.
Kiloa kommer krypende og da :yuck: Synes ikke det er lenge siden forsamtalen jeg, og at jeg måtte vente HEEELE sommeren.
Og vips, så er sommeren over :sorry: og vi er i gang! Dumt at sommeren er slutt da, men men, sånn er det bare...

Oppe før hanen fiser igjen... Søvn er oppskrytt...
Under to timer til første spray tas. Da er jeg i gang...
Og i morgen reiser kjæresten til Bergen for to netter. Ikke noe glad i å være alene hjemme.
Så det blir godt å bli ferdig med reisinga hans.

Jeg bruker sovne (hvis jeg er heldig) på den tiden :hilarious:
Håper det går greit med spray!

Snapchat-1950653375.jpg

Nå er jeg i gang!
Snappen ble sendt til en person... WCE :cat:
Sender ikke til alle på lista altså :angelic:

Jeg bruker sovne (hvis jeg er heldig) på den tiden :hilarious:
Håper det går greit med spray!

Jeg er, og har alltid vært, veldig A menneske. Oppe leeenge før klokka ringer og fuggel'n fiser.
Men sover litt igjen etter hvert... Greit å sove litt igjen når man står opp så innmari tidlig.

Nå er jeg i gang! :D

Jeg er, og har alltid vært, veldig A menneske. Oppe leeenge før klokka ringer og fuggel'n fiser.
Men sover litt igjen etter hvert... Greit å sove litt igjen når man står opp så innmari tidlig.

Nå er jeg i gang! :D
Jeg er ekstremt glad i å sove, men kroppen min skjønner ikke når det passer, så de periodene jeg sover er jeg glatt i senga 16timer i døgnet, og andre ganger er jeg heldig med tre timer søvn :wideyed: ikke er jeg så heldig at jeg kan legge meg igjen heller.

Hurra for oppstart!

Jeg er ekstremt glad i å sove, men kroppen min skjønner ikke når det passer, så de periodene jeg sover er jeg glatt i senga 16timer i døgnet, og andre ganger er jeg heldig med tre timer søvn :wideyed: ikke er jeg så heldig at jeg kan legge meg igjen heller.

Hurra for oppstart!

Her og går det i perioder, men klarer sjelden å sove mer enn 4 timer i strekk, så er veldig oppstykka søvn. Alltid vært sånn :shifty:
Men på en anna måte, så kanskje det er greit når det, forhåpentligvis, blir nattevåk og bleieskift. Så er det kanskje ikke så dumt :)

Her og går det i perioder, men klarer sjelden å sove mer enn 4 timer i strekk, så er veldig oppstykka søvn. Alltid vært sånn :shifty:
Men på en anna måte, så kanskje det er greit når det, forhåpentligvis, blir nattevåk og bleieskift. Så er det kanskje ikke så dumt :)
Haha, det tenker jeg også :hilarious: er jo noe fint med at mannen ikke kan åpne øynene eller snu seg uten at jeg våkner!

Haha, det tenker jeg også :hilarious: er jo noe fint med at mannen ikke kan åpne øynene eller snu seg uten at jeg våkner!

Må se det fra den positive siden også :hilarious:
Samboeren kan taket dette ned i hue på, og han sover... Jeg våkner at det meste... Toget, biler, kattene, naboene... Det meste :rolleyes:

Må se det fra den positive siden også :hilarious:
Samboeren kan taket dette ned i hue på, og han sover... Jeg våkner at det meste... Toget, biler, kattene, naboene... Det meste :rolleyes:
Jeg og :p jeg hører hvilken av nabohundene som står ute og bjeffer når jeg prøver sove!

Jeg og :p jeg hører hvilken av nabohundene som står ute og bjeffer når jeg prøver sove!

Ingen hunder her. Heldigvis. Men naboen, som har låven rett ved oss, kjører ofte korntørka om natta :rolleyes:
Det bråker fælt det... :confused:

Også alle godstoga som går på natta... De er og av og til litt irriterende :rolleyes:

Back
Topp