Det gjør jeg ogsåKrysser alt jeg har for det!
Vet ikke helt hva jeg gjør om dette ikke fungerer.
Sitter stadig å tenker på navn, men kjæresten er ikke så interessert i det enda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjør jeg ogsåKrysser alt jeg har for det!
Det gjør jeg også
Vet ikke helt hva jeg gjør om dette ikke fungerer.
Sitter stadig å tenker på navn, men kjæresten er ikke så interessert i det enda
Slenger meg på som følger her Masse lykke til med oppstart, dette blir spennende
Etter en halvtime i telefon, med ventelydene til Riksen, så tok de endelig telefon...
Ei koselig dame tok telefonen. Og sjekka opplysningene mine og sa at han jeg var hos på forsamtale var en av de beste, og at han har kontroll på tinga sine. Så jeg kunne bare senke skuldra.
Var ikke store dosene jeg skulle ha. Og masse oppfølging, så fikk beskjed om å senke skuldra
I 2013 ble jeg satt på Supricur ? nesespray, men da hadde jeg 4 ganger daglig. Husker jeg måtte ha den med på praksisjobben på sykehuset og overalt. Det var ganske slitsomt... Nå er det bare morgen og kveld. Tenker jeg tar den 06.00 og 18.00.
For jeg står stort sett opp med samboeren 05.00 og legger meg igjen 06.30 cirka. Så det fungerer best i rutina
Herregud, i morgen tidlig, så er jeg i gang!
Så bra du fikk ringt og spurt, nå slipper du å bekymre deg for om du skulle ha gjort det. Masse lykke til med oppstart, måtte det bli din tur nå [emoji173]️
Jeg bruker sovne (hvis jeg er heldig) på den tiden
Håper det går greit med spray!
Jeg er ekstremt glad i å sove, men kroppen min skjønner ikke når det passer, så de periodene jeg sover er jeg glatt i senga 16timer i døgnet, og andre ganger er jeg heldig med tre timer søvn ikke er jeg så heldig at jeg kan legge meg igjen heller.Jeg er, og har alltid vært, veldig A menneske. Oppe leeenge før klokka ringer og fuggel'n fiser.
Men sover litt igjen etter hvert... Greit å sove litt igjen når man står opp så innmari tidlig.
Nå er jeg i gang!
Jeg er ekstremt glad i å sove, men kroppen min skjønner ikke når det passer, så de periodene jeg sover er jeg glatt i senga 16timer i døgnet, og andre ganger er jeg heldig med tre timer søvn ikke er jeg så heldig at jeg kan legge meg igjen heller.
Hurra for oppstart!
Haha, det tenker jeg også er jo noe fint med at mannen ikke kan åpne øynene eller snu seg uten at jeg våkner!Her og går det i perioder, men klarer sjelden å sove mer enn 4 timer i strekk, så er veldig oppstykka søvn. Alltid vært sånn
Men på en anna måte, så kanskje det er greit når det, forhåpentligvis, blir nattevåk og bleieskift. Så er det kanskje ikke så dumt
Haha, det tenker jeg også er jo noe fint med at mannen ikke kan åpne øynene eller snu seg uten at jeg våkner!
Jeg og jeg hører hvilken av nabohundene som står ute og bjeffer når jeg prøver sove!Må se det fra den positive siden også
Samboeren kan taket dette ned i hue på, og han sover... Jeg våkner at det meste... Toget, biler, kattene, naboene... Det meste
Jeg og jeg hører hvilken av nabohundene som står ute og bjeffer når jeg prøver sove!