Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Hjelpes, ja, da er det skummelt. Men skummelt lell inne der. De dropsa dems :angel9
Skal dit å finne noe med ugle på til svigerinna mi sin bursdag tenkte jeg. De har så mye kult og spesielt :D

Vi har vedovn, så vi skal da klare oss i kulda. På nyttårsaften var det kaldt der oppe.

Hjelpes, ja, da er det skummelt. Men skummelt lell inne der. De dropsa dems :angel9
Skal dit å finne noe med ugle på til svigerinna mi sin bursdag tenkte jeg. De har så mye kult og spesielt :D

Vi har vedovn, så vi skal da klare oss i kulda. På nyttårsaften var det kaldt der oppe.

Ved er lurt[emoji5] har heldigvis ikke begynt med det ennå!

Jaa, nyttår var veldig kaldt!!!

Da hadde jeg treff (hobbyen min) på Slegghauga, og det var kaldt det...
Vi stod å skalv alle sammen. Var godt å komme inn igjen da i varmen :)
Godt det er litt varmere nå.

5 dager igjen til spraystart :wideyed::D

Nå kommer det til å gå fort. For i dag drar vi på hyttetur, og i morgen kommer det flere til oss.
Så nå går det fort til tirsdag og startskudd. Da går startskuddet for maling av rommet også :woot:
Enda ei spennende pakke til prosjekt rom på vei også... Det har liksom tatt litt av det rommet der....:rolleyes::sorry:

Da er vi på hytta. Fyrer i ovnen og ser på TV. Savner allerede trioen hjemme.
Det er rart uten katt i huset, de savnes :Heartred

Snart bare fire dager igjen til medisin start nå.
Redd for å bli overstimulert, men håper det ikke skjer..
Jeg vil ha inn egg jeg... Men det vil jo alle ha på forsøka sine :angelic:

4 dager igjen :angelic:
Og helga kommer til å gå fort trur jeg... :angelic:

3 dager igjen :angelic:
Det går fort nå.

Men liker ikke at kjærsten reiser på jobbing.
Så blir kjedelige uker utover.
Men sånn er det bare.

Snapchat-744525052.jpg

En liten hilsen. Ha en fin lørdag alle som kommer innom her.

Vi koser oss fire på to bein og en hund her i helga

Last edited:
To dager igjen!
:angelic::nailbiting::eek::D:smug:

Hjemme igjen fra tre netter på hytta til svigers.
Bilen er kjørt på verksted, kattene er hilst på. Pizzaen står i ovnen... og kveldsroen kan senke seg :)
Blitt enig med samboeren om å prøve å ringe Riksen i morgen, for å høre hva de mener, om Synerella og PCOS,
bare sånn for å være heeeeelt på den sikre sida.
Jeg ble usikker siden det er flere som er blir ringt opp her, med ny informasjon og hoppe rett på kort istedenfor...

Men nå er det beina opp, og straks pizza. DER peip ovnen og pizzaen er klar... :)

Da er det natta. I morgen er dagen før dagen :eek:
Men skal ringe Riksen har jeg bestemt meg for, sånn at jeg slipper å tenke på det.
Kanskje jeg slipper sprayen :rolleyes: Åhh, det hadde vært noe det, hoppe over på kort, istedenfor lang...
Men vi får se, jeg prøver å ringe, også ser jeg hva det blir til da.

Natta alle sammen :)
Nå skal det bli godt å finne senga, i egen seng igjen :angelic:
Selv om jeg savner hytta og plassen.

En, 1(!!), dag igjen :)
Det var jo minst 14 dager siden i går jo, føles det som.
Samtidig som det føles ut som hundre dager jeg har venta...:rolleyes:

I dag skal jeg prøve å ringe Riksen, å bare høre hva de mener.
Har ikke så mye å finne på før bilen min i ferdig i dag uansett.
Gjøre litt hjemme, brodere litt, kosemose katter.
Så blir en rolig dag, frem til jeg må handle og planlegge middagen.

Etter en halvtime i telefon, med ventelydene til Riksen, så tok de endelig telefon...
Ei koselig dame tok telefonen. Og sjekka opplysningene mine og sa at han jeg var hos på forsamtale var en av de beste, og at han har kontroll på tinga sine. Så jeg kunne bare senke skuldra.
Var ikke store dosene jeg skulle ha. Og masse oppfølging, så fikk beskjed om å senke skuldra :)

I 2013 ble jeg satt på Supricur ? nesespray, men da hadde jeg 4 ganger daglig. Husker jeg måtte ha den med på praksisjobben på sykehuset og overalt. Det var ganske slitsomt... Nå er det bare morgen og kveld. Tenker jeg tar den 06.00 og 18.00.
For jeg står stort sett opp med samboeren 05.00 og legger meg igjen 06.30 cirka. Så det fungerer best i rutina :angelic:
Herregud, i morgen tidlig, så er jeg i gang! :wideyed:

Så bra de har full kontroll og at det stemte! Ja, Suprecur har jeg brukt på fertilitetssenteret, men dagsdosen blir vel den samme for på Suprecur er det vel en spray i ett nesebor fire ganger daglig, mens på Synarela er det spray i hvert nesebor to ganger daglig.

Var kanskje bare en spray på den ja, husker ikke eksakt hvor mye det var, bare at det var vanvittig mye å huske, med fire ganger om dagen. Måtte ofte hjem igjen for å hente sprayen :hilarious:

Også skal jeg ha små doser med sprøyter, og veldig oppfølging, så håper det går bra.

Nå settes det snart i gang! Jippi"

Nå settes det snart i gang! Jippi"

Jaaaa, ikke mange timene igjen nå!
Går fort til sprøyter også, for ett eventyr som starter nå... Også får vi se, om jeg er blant de ca 60-70 % som det lykkes for :angelic:

Jaaaa, ikke mange timene igjen nå!
Går fort til sprøyter også, for ett eventyr som starter nå... Også får vi se, om jeg er blant de ca 60-70 % som det lykkes for :angelic:

Krysser alt jeg har for det! :D

Back
Topp