Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Her tror jeg at det er jeg som stikker av når sprøytene skal settes... :hilarious:
Kan jeg det... Bare gå ut og så er alt ferdig på vei inn igjen :hilarious:

Tenker nok alder har noe å si ja, for da var jeg 22 år, eller var jeg 23 år kanskje. Så det er en god del år siden.
Er eldre nå, og har prøvd i snart tre år, så da kanskje de tenkte automatisk at det var i orden. Men er bare to måneder. Så ikke så lenge :)
Du kan jo prøve, men jeg tror resultatene blir litt dårligere :p

Hvor fant du mummisengetøy...? Jeg vil og ha.. :angelic:

Du kan jo prøve, men jeg tror resultatene blir litt dårligere :p

Hvor fant du mummisengetøy...? Jeg vil og ha.. :angelic:

Jeg tror og at kanskje resultatet blir litt dårlig da... Men om jeg bare ser en anna vei, tenker gode tanker, og gir kjærsten sprøyta...
DA kan det kanskje gå :angelic::p

Link kommer straks...

Oh no, jeg skulle ikke gått inn dit... jeg har ikke rååååd :eek:

Oh no, jeg skulle ikke gått inn dit... jeg har ikke rååååd :eek:

Ikke jeg heller, har igjen tusen kroner til 20. og skal jo hente ut alle sprøytene også :oops:
Har en liten bufferkonto, men heldigvis er vi to, så det ordner seg :happy:
Jeg klarte ikke å la være, også pusser vi opp ett rom, så penga har hatt bein i det siste. Og som ufør er jeg ikke akkurat rik :rolleyes:

Ikke jeg heller, har igjen tusen kroner til 20. og skal jo hente ut alle sprøytene også :oops:
Har en liten bufferkonto, men heldigvis er vi to, så det ordner seg :happy:
Jeg klarte ikke å la være, også pusser vi opp ett rom, så penga har hatt bein i det siste. Og som ufør er jeg ikke akkurat rik :rolleyes:
Huff nei.. Akkurat lagt ut 10 000 for medisiner, og som stipendiat så må jeg legge ut for alle høstens begivenheter selv, og det begynner å bli en del :eek:
Vi har delt økonomi og, så er ikke alt jeg kan kreve å få halvparten igjen for :p

Her har vi og delt :angelic: Men det er fordi han har en veldig god økonomi, og jeg har en, ehm, levd for evig på nav :oops:
Men sammen er vi dynamitt, så sammen skal vi komme i lang her :hilarious:

Jeg får 15.000 kr utbetalt, 5000 kr gitt til bilverksted, sikkert 2000 kr til oppusning, litt til tannlege, masse til mat og sånn går nå dagene :rolleyes: Gleder meg til 20. og mer inn igjen :angelic: Det er ikke gratis å leve gitt :angelic:

Men, jeg er gjeldsfri, så er ikke sånn skakkjørt på pengeplanet altså :)

Den var da veldig søt da :)
Ja, litt VEL søt, for den ble liksom bare min... Kremt.
Jeg samler på Mummi, så sliter litt med å holde meg unna der...:wideyed:

Ja, litt VEL søt, for den ble liksom bare min... Kremt.
Jeg samler på Mummi, så sliter litt med å holde meg unna der...:wideyed:
Jeg har sett så alt for mye jeg ville kjøpt :hilarious:

Begynte å samle da jeg begynte å prøve.

Jeg har sittet og gleda meg til leggetid fra 19.30, enda vi sov til 10.30 i dag.
Vi pleier aldri å sove så lenge, er egentlig A mennesker begge to. Men jeg stod opp 4 og la meg igjen 6.15 cirka i dag.
Men var voldsomt til soving da.

Går fort til tirsdagen nå, etter å ha sovet er det to dager igjen. Jeg er så spent jeg.
Hvordan sprøyter? Hvor mange trenger jeg? Hvordan reagerer kroppen? Når blir det uttak?
Dette blir spennende det :)

Æsj, nå sier baderomsvekta 77.0 kilo :confused:
Det er 3 kilo opp det :(
Får håpe det snart stoppe, for det er ikke så moro å se at det går så opp, etter all jobben med å få den ned.
Håper det kommer noe ut av dette her :oops:

Æsj, nå sier baderomsvekta 77.0 kilo :confused:
Det er 3 kilo opp det :(
Får håpe det snart stoppe, for det er ikke så moro å se at det går så opp, etter all jobben med å få den ned.
Håper det kommer noe ut av dette her :oops:
Sikker på det ikke er medisiner som gjør det? ;)
Husker jeg gikk opp 1 ivf runden min..

Sikker på det ikke er medisiner som gjør det? ;)
Husker jeg gikk opp 1 ivf runden min..
Jeg er sikker på at det ER medisiner som gjør det. Det begynte da jeg begynte på sprayen :confused:
Stod nesten 73.9 da jeg starta på den, men etter første spray har vekta bare økt på. Men har gått de 12 kiloa ned på grunn av dette her, så får bare senke skuldra og håpe at det gir noe bra dette her.

Jeg er sikker på at det ER medisiner som gjør det. Det begynte da jeg begynte på sprayen :confused:
Stod nesten 73.9 da jeg starta på den, men etter første spray har vekta bare økt på. Men har gått de 12 kiloa ned på grunn av dette her, så får bare senke skuldra og håpe at det gir noe bra dette her.
Gjør nok det, jg tok de 3-4 kg jeg la på meg lett av igjen

Back
Topp